2010-03-07, 02:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stinkY
Såg honom på Berså just innan jul. Han gick runt ensam med en öl i handen och såg rätt mobbad ut.

Helt otroligt att ens snubben blivit av med oskulden.

Är ovanstående något du kan bekräfta?
Citera
2010-03-16, 16:31
Medlem
Ok, här är (antagligen) en saftig version om vem den här snubben är...

Han bor i östra göteborg, närmare bestämt i ett grått lägenhetsområde kallat Smörslottsgatan, flertalet som bor där är medelklass samt under medelklass, även bidragstagare bor där.

Ryktet om att han ska ha en rik farsa är lögn. Ryktet säger att han till vissa säger att hans farsa har en hög post på västtrafik, till andra säger han att hans biologiska pappa bor i iran och skickar pengar. Allt är lögn.

Han var överviktig som barn, klädde sig i rave-kläder bland annat. Han började gråta när han fick stryk av en tjej. Under sin skoltid gick han på kålltorpsskolan där han var utstött. han är heller inget snille direkt...

betygen från gymnasiet och grundskolan säger att det är en bildad kille, men enligt en ytterst sällsynt och säker källa, bekräftar dom rykten man hört om att han har haft nån annan kille som plagierat eller gjort det åt honom mot att sam betalade han.

dvs så är denna snubben ett riktigt skämt som inte borde ha klarat skolan ens en gång. hans "wingman" är denna ständiga bri*n l*ker som också enligt rykten har tagit flera springnotor och går runt i lånade kläder.

han har finansierat sina utekvällar och livsstil genom att stjäla och handla varor på nätet med stulna kreditkort och bett folk hämta ut det på bland annat posten vid stabbetorget, nära där han bor.

Hörde för övrigt ett (ganska så färskt?) rykte om att snubben som skötte hans skolgång tydligen ligger bakom lite med bloggen också, att sam bara var "ansiktet utåt". någon som vet nåt? ryktas även att sam blev av med körkortet, vet ej varför men han fick tillbaks det efter att någon hjälpte han med det också...

...Dock fick snubben inte betalt för "jobbet" , kan tänka mig att han/hon/dom är efter honom, som så många andra...

Andra rykten: en i Red & White ville sam nåt, sam bad honom att komma hem till han. Snubben i R&W kom, och där väntade en polisbil som sam hade ringt dit. Är R&W ute efter han med?

En kille som sam var skyldig en betydande summa, fick syn på sam som gick nerför avenyn, snubben slet in han i bilen och för att göra en historia kort, han fick sina pengar...

som sagt: sam är en bluff som är ute efter brudar och berömmelse, men en som inte ens har klarat skolan utan lever på fake-betyg och dessutom har förskingrat stört mycket pengar borde inte få den uppmärkamhet han får...

Är det någon som vet hur det går med rättegången? har inte hört nåt.. Stackars brudar som blivit utsatta för honom..

/ dragane
Senast redigerad av blomvattnare 2021-06-02 kl. 06:32. Anledning: maskat namn (a, a)
Citera
2010-03-17, 00:19
Medlem
Allt ovan ska vad jag hört stämma.

Rättegången ägde rum 17 februari och jag har inte jättebra koll på hur det gick, men har från säkra källor hört att målsäganden Johanna Enghage ställer upp på internjuver över telefon för att berätta om "bloggtiden"
Någon som har nummer? hittar inget på internet.
Citera
2010-03-17, 07:00
Medlem
Persones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmo
han har finansierat sina utekvällar och livsstil genom att stjäla och handla varor på nätet med stulna kreditkort och bett folk hämta ut det på bland annat posten vid stabbetorget, nära där han bor.
Några rättelser:
Han bor inte där längre vad jag hört. Han bor nånstans i stan enligt gamla (hmm) bekanta till honom.
Och han gick dit själv och hämtade ut grejerna.
Citera
2010-03-17, 07:16
Medlem
CokaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markdaisy
Tror att det bara är modesty och diamond dogs han kan gå till, typ. Och ja, det är jävligt konstigt hur dem beter sig inne på Modesty. Hur fan kan dem vara rädda för det lilla äcklet? Han slängde ju ut mr festfixare hovensjö inne på diamond dogs efter han blivit portad från blvd. Så lite "power" har han i den skethålan.

Jag har fått intrycket av att Sam känner de flesta på Modesty. Brukar se hur han får drinkar utan att betala osv.
Citera
2010-03-25, 23:55
Medlem
Här har vi han mannen myten legend (läs: tjuven eller annat synonymt passande på Sam Andersson) http://www.youtube.com/watch?v=cusiRsFdfbs, dock förmodar jag denna varit uppe tidigare. Tyvärr glansdagarna är över...
Citera
2010-04-08, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _Keso_
Egentligen heter hon ju Olga.. men hon föredrar väl BelleOfSweden framför OlgaOfSweden

Alla våra "Gemensamma vänner" är personer som jag skulle klassa som störda i huvudet ...

Hon borde anmälas för förtal. Spelar ingen roll om folk säger annat till henne först, hon talar alltid skit om folk så hon får väl räkna med att hon själv får ta skit någon gång. Hon är inte mer annorlunda är Sam Andersson. Tråkigt dock att Andersson slapp undan den anmälan. Fast hans texter är ju lite underhållande eftersom jag känner alla han skriver om, haha.

Det gör jag också. Knäppt. Du och jag har säkert träffats irl.
Hur som helst...
Varfö slapp han undan rättegång? Vad hände?
Han är episkt oskön. Borde finnas ett straff för det.
Skoja.
Citera
2010-04-10, 01:28
Medlem
Inte många som vet men när Saman va liten va han lite av ett offer... Hörde av en kompis att när Saman Fick stryk av just min kompis som är ca 3år yngre och hans syster som är 2 år yngre än Saman asså Polaren va 10 å hans syster va 11 å Saman 13 ... De bevisar bara att han va en pussy då å nu e han de me med tanker på att han försöker blåsa folk å drogar ner tjejer på krogen eller raggar på småfjortisar... Killen är inte så tuff som han verkar... Han kanske lyckas blåsa folk men ärligt talat hur svårt e de egentligen å blåsa folk i dagens samhälle? Ärligt talat killen e en mes så enkelt e de.
Citera
2010-04-21, 02:50
Medlem
Jacobellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokaCola
Jag har fått intrycket av att Sam känner de flesta på Modesty. Brukar se hur han får drinkar utan att betala osv.

Anledningen till att Oscar & Co låter Sam hänga på modesty är att han dricksar oftast extremt bra, plus att han är trevlig mot personalen.
Att du inte ser han betala är för att han super på nota som betalas i slutet av kvällen.
Citera
2010-04-21, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jacobelli
Anledningen till att Oscar & Co låter Sam hänga på modesty är att han dricksar oftast extremt bra, plus att han är trevlig mot personalen.
Att du inte ser han betala är för att han super på nota som betalas i slutet av kvällen.

Modesty har ju stängt ner?
Citera
2010-04-22, 10:47
Medlem
Jacobellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av venividivici123
Modesty har ju stängt ner?

My bad, kanske skulle vart övertydlig.
Anledningen till att Sam får hänga på sjöbaren (gamla modesty), är pågrund av redan skrivna punkter.
Citera
2010-05-29, 13:17
Medlem
Copypastas avatar
Var bekant med Sam förr i tiden, har inte träffat honom på några år nu.

Han kom till skolan i fyran tror jag, och blev snabbt problembarnet nummer ett. Han jävlades ordentligt med den lilla stackars lärarinnan nästan varenda dag, fattar inte hur hon orkade med honom, och blev nästan lika ofta bortskickad till speciallärarna.

Flera gånger försvann insamlade pengar till klasskassa och annat.
På en födelsedagsfest (11-12 årsfest) var alla födelsedagsbarnets presentpengar försvunna när festen var slut. Sam hade fått bråttom hem en stund tidigare. Ingen kunde bevisa något vad jag vet men alla visste ju ändå.

I kålltorpsskolan syntes han knappt till vad jag kan minnas. Har han bra betyg därifrån så är de utan tvekan förfalskade. Har inte sett honom sen dess, förutom någon gång på avenyn.

Han hette förövrigt Saman Hemmati Daneshpour på den tiden. Vet inte när han bytte namn.

Bri*n L*ker minns jag som en rätt schyst kille. Kanske inte någon mönsterelev men jag kan inte påminna mig om att han skulle vara bråkig eller så.
Senast redigerad av blomvattnare 2021-06-02 kl. 21:19. Anledning: maskat namn (a, a)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in