Citat:
Ursprungligen postat av Eugen93
Jag tycker det handlar om människosyn.
Det är absolut inget fel på att en kvinna är slampa eller hora. I första fall gillar hon sex, I andra fall är det hennes yrke - precis som alla andra yrke. Ni som hatar sådana kvinnor så mycket, blev ni misshandlade av dem? Eller får ni inte tillräckligt med bekräftelse från motsatta könet? Annars förstår jag inte var ert hat kommer ifrån.
Är det någon som uttryckt hat mot henne? Inte jag iallafall, det här är ju fb och under aktuella brott o då blir man ju intresserad i detaljerna med som nu när han ar pratat med AB.
Citat:
Ursprungligen postat av DuckkOrden
"Svär på gud alla är anonyma" får mig att misstänka att det är en babbe-fjortis som skapat kontot.
__________________
[QUOTESweden Confidential - Vad som händer i Sverige och Världen som PK-media talar tyst om.
Men båda kan också haft tillgång till kontot är också en möjlighet och han tar på sig skulden för att inte båda ska råka illa ut.