2012-12-20, 21:07
  #5353
Medlem
Duckks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastejanka
Nu ska en kille ha erkänt men inte lämnat namn!
Känns lite som om att det kan vara tjejen som bluffar.

"edit" länk till aftonhoran.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15965639.ab
Svårt det här, det skulle ju lika gärna kunna vara hon den där bruden som fake:ar?
Citera
2012-12-20, 21:09
  #5354
Medlem
shitwreckeds avatar
Kan vi här med SLUTA med att påstå att bilderna är problemet? Det är värst vad det börjar trilla in kritik om tjejerna som blivit uthängda och att det skulle vara deras fel. Om ni vill se nakna tjejer så är det bara att söka vidare på internet. Inte svårt!

(...summering av dagen skulle uppskattas!)
__________________
Senast redigerad av shitwrecked 2012-12-20 kl. 21:13.
Citera
2012-12-20, 21:09
  #5355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duckk
Svårt det här, det skulle ju lika gärna kunna vara hon den där bruden som fake:ar?
Varför skulle hon det när polisen har både hennes dator och mobil. Dessutom har hon suttit i förhör idag igen. Logiskt.
Citera
2012-12-20, 21:11
  #5356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duckk
Svårt det här, det skulle ju lika gärna kunna vara hon den där bruden som fake:ar?

Nu lutar det mot honom med tanke på att skrev om det tidigare idag. Varför skulle han ta på sig skulden om det inte var han? Rimligtvis så ville han rentvå sin kompis.

Nån som ska göra en summering av dagen?
Citera
2012-12-20, 21:11
  #5357
Medlem
Jag tycker det handlar om människosyn.
Det är absolut inget fel på att en kvinna är slampa eller hora. I första fall gillar hon sex, I andra fall är det hennes yrke - precis som alla andra yrke. Ni som hatar sådana kvinnor så mycket, blev ni misshandlade av dem? Eller får ni inte tillräckligt med bekräftelse från motsatta könet? Annars förstår jag inte var ert hat kommer ifrån.
Citera
2012-12-20, 21:14
  #5358
Medlem
Backup på gbgorroz.rar

http://storenow.net/my/?f=5740
Citera
2012-12-20, 21:17
  #5359
Medlem
S.C.s avatar
Orden "Svär på gud alla är anonyma" får mig att misstänka att det är en babbe-fjortis som skapat kontot.
Citera
2012-12-20, 21:18
  #5360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eugen93
Jag tycker det handlar om människosyn.
Det är absolut inget fel på att en kvinna är slampa eller hora. I första fall gillar hon sex, I andra fall är det hennes yrke - precis som alla andra yrke. Ni som hatar sådana kvinnor så mycket, blev ni misshandlade av dem? Eller får ni inte tillräckligt med bekräftelse från motsatta könet? Annars förstår jag inte var ert hat kommer ifrån.


Är det någon som uttryckt hat mot henne? Inte jag iallafall, det här är ju fb och under aktuella brott o då blir man ju intresserad i detaljerna med som nu när han ar pratat med AB.


Citat:
Ursprungligen postat av DuckkOrden
"Svär på gud alla är anonyma" får mig att misstänka att det är en babbe-fjortis som skapat kontot.
__________________
[QUOTESweden Confidential - Vad som händer i Sverige och Världen som PK-media talar tyst om.


Men båda kan också haft tillgång till kontot är också en möjlighet och han tar på sig skulden för att inte båda ska råka illa ut.
__________________
Senast redigerad av Danrik 2012-12-20 kl. 21:21.
Citera
2012-12-20, 21:18
  #5361
Medlem
Duckks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danrik
Nu lutar det mot honom med tanke på att skrev om det tidigare idag. Varför skulle han ta på sig skulden om det inte var han? Rimligtvis så ville han rentvå sin kompis.

Nån som ska göra en summering av dagen?
Inget talar för att det är en kille ens, Merima kan lika gärna ha gett lösenordet till någon kompis som spelar att hon inte känner skaparen alls osv...
Citera
2012-12-20, 21:19
  #5362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomalier
Har undrat en sak:

Om man tar illa vid av ett rykte betyder det väll att det är med största sannolikhet sant ?

Hur tänker du här? Trollar du?
Citera
2012-12-20, 21:20
  #5363
Medlem
Haha Aftonhoran alltså.. Påstår att det är en kille som träder fram och tar på sig det hela. Klart som fan att det är någon av de misstänkta. Sen att personen i fråga går in och skriver från KIK-accountet att det är en kille mellan 15-18 år, ja då släpper man genast fokus på den tidigare anklagade tjejen. Fantastisk dålig journalistik. När personen dessutom skriver att absolut ingen har anklagad han/hon så är det bara ännu mer tydligt.
Citera
2012-12-20, 21:22
  #5364
Medlem
Duckks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kongomeistro
Haha Aftonhoran alltså.. Påstår att det är en kille som träder fram och tar på sig det hela. Klart som fan att det är någon av de misstänkta. Sen att personen i fråga går in och skriver från KIK-accountet att det är en kille mellan 15-18 år, ja då släpper man genast fokus på den tidigare anklagade tjejen. Fantastisk dålig journalistik. När personen dessutom skriver att absolut ingen har anklagad han/hon så är det bara ännu mer tydligt.
Precis det här jag menar, men till och med folk i tråden verkar gå på det hela...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in