Vilken jävla löjlig grej att vara upprörd över.
Slöseri med åklagar-resurser. Man borde åtala de som tagit de bilderna, dvs de ouppfostrade fjortisarna, jävla WT-folk. Antagligen ensamstående morsor med tre barn med tre olika fäder.
De som är upprörda över bilderna borde sinnesundersökas. Dessutom så får de skylla sig själv när de tar sådana bilder. Brainless stupid cows.
P.S. Bilderna är tydligen skit, dvs man ser (om man nu vill det) mer naket på en vanlig badplats i mitten på Juli.