2012-12-20, 20:21
  #5341
Medlem
Någon som vet om det planeras nya "kravaller" imorgon? Det verkar ha lugnat ned sig helt nu, bortsett från den harmlösa " Vägra kallas hora"-demonstrationen.
Citera
2012-12-20, 20:23
  #5342
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StewartGrifin
Någon som vet om det planeras nya "kravaller" imorgon? Det verkar ha lugnat ned sig helt nu, bortsett från den harmlösa " Vägra kallas hora"-demonstrationen.
Det ryktades igår och igår natt om att det ska protesteras mot polisens övervåld osv(ja, osv var en uttalad anledning) imorgon klockan 18. Självfallet är det trams och om något sker så är det rena ligistuppror helt utan grund.
Citera
2012-12-20, 20:26
  #5343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StewartGrifin
Någon som vet om det planeras nya "kravaller" imorgon? Det verkar ha lugnat ned sig helt nu, bortsett från den harmlösa " Vägra kallas hora"-demonstrationen.

Det har stått på facebook om det tidigare idag. https://www.flashback.org/p41020280#p41020280 där står det om det. Ska finnas skärmdump men orka inte leta ihjäl mig men om du söker på revolt eller revolution hittar du det nog.
Citera
2012-12-20, 20:33
  #5344
Medlem
Bonham48s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krille_leijon
Hurfan kan det ha spårat ut så jävligt? Kan inte folk ta ansvar för bilderna dom tagit på sig själva?
Är väl deras eget fel att dem skickat runt bilderna till att börja med?

Fattar fan ingenting.

Exakt.

Sen, hur kan vissa tycka och skriva på hennes blogg och sedan avsluta med "Mvh Flashback.org"?
Din åsikt är inte per automatik hela flashbacks åsikt.
Citera
2012-12-20, 20:41
  #5345
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Det är väl inte konstigt att det mesta har hänt senaste tiden med tanke på vilka som det gäller. Det behövdes bara en orsak till att något skulle blossa upp. Vi behöver inte diskutera vilka som behövde en orsak, det är som att kasta en sten i en pöl och dra upp det till en storm.
Citera
2012-12-20, 20:49
  #5346
Bannlyst
Har undrat en sak:

Om man tar illa vid av ett rykte betyder det väll att det är med största sannolikhet sant ?
Citera
2012-12-20, 20:53
  #5347
Medlem
Pastejankas avatar
Nu ska en kille ha erkänt men inte lämnat namn!
Känns lite som om att det kan vara tjejen som bluffar.

"edit" länk till aftonhoran.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15965639.ab
Citera
2012-12-20, 20:59
  #5348
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomalier
Har undrat en sak:

Om man tar illa vid av ett rykte betyder det väll att det är med största sannolikhet sant ?

Att några av tjejerna sugit snorrar till höger och vänster,deltagit i gangbangs med blattar etc. stämmer förmodligen. Sådana "kvartersmadrasser" finns det många av i förorterna, tyvärr. Att de sedan inte vill bli uthängda på detta vis är dock fullständigt förståeligt.
Citera
2012-12-20, 21:00
  #5349
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomalier
Har undrat en sak:

Om man tar illa vid av ett rykte betyder det väll att det är med största sannolikhet sant ?
Nej, det säger ju absolut ingenting. Med tanke på att folk tror på vad fan som helst som sprids som rykten på nätet så är det förmodligen inte ett dugg kul att falskt bli anklagad för något. Vissa attackerar ju även folk endast baserat på rykten, som tjejen folk hoppade på.

Edit. Och även om något är sant så vill man vill inte att hela världen till exempel ska veta om ens sexliv, som i dessa fall. Spelar ingen roll om det är falskt eller sant.
Citera
2012-12-20, 21:01
  #5350
Medlem
JimmmyAkessons avatar
Vilken jävla löjlig grej att vara upprörd över.
Slöseri med åklagar-resurser. Man borde åtala de som tagit de bilderna, dvs de ouppfostrade fjortisarna, jävla WT-folk. Antagligen ensamstående morsor med tre barn med tre olika fäder.
De som är upprörda över bilderna borde sinnesundersökas. Dessutom så får de skylla sig själv när de tar sådana bilder. Brainless stupid cows.

P.S. Bilderna är tydligen skit, dvs man ser (om man nu vill det) mer naket på en vanlig badplats i mitten på Juli.
Citera
2012-12-20, 21:02
  #5351
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det finns ingen bild på det.

Jag råkar inneha en bild, men inte originalet.
Citera
2012-12-20, 21:02
  #5352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastejanka
Nu ska en kille ha erkänt men inte lämnat namn!
Känns lite som om att det kan vara tjejen som bluffar.

"edit" länk till aftonhoran.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15965639.ab


Ja han var inne o skrev här imorse o prata om o ringa ab. Han frågade om man kunde vara anonym. Kan mkt väl vara därför de kom ut med nyheten så snabbt.

Tror att det sista han skrev var att han trodde han skulle mejla fram mot 6.
__________________
Senast redigerad av Danrik 2012-12-20 kl. 21:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in