2012-12-20, 21:22
  #5365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danrik
Nu lutar det mot honom med tanke på att skrev om det tidigare idag. Varför skulle han ta på sig skulden om det inte var han? Rimligtvis så ville han rentvå sin kompis.

Nån som ska göra en summering av dagen?
precis är troligast inte tjejen som skriver detta.

personen på kik är säkert som vi andra förvånade över hur det kunnat bildas storskalig mobb över några bilder som bevisligen ligger ute dagligen på sociala plattformar. samt att nu är det omöjligt att gå ut med namn eftersom detta tydligen kan likställas med att rita av muhammed.

jag betraktar skiten som ett prank, visst ett illasinnat prank, typ att baktala någon på skolgården vilket lär förekomma dagligen på alla skolor, men x1000 eftersom detta är internet.
Citera
2012-12-20, 21:24
  #5366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kongomeistro
Haha Aftonhoran alltså.. Påstår att det är en kille som träder fram och tar på sig det hela. Klart som fan att det är någon av de misstänkta. Sen att personen i fråga går in och skriver från KIK-accountet att det är en kille mellan 15-18 år, ja då släpper man genast fokus på den tidigare anklagade tjejen. Fantastisk dålig journalistik. När personen dessutom skriver att absolut ingen har anklagad han/hon så är det bara ännu mer tydligt.


Det är ju han som jag skrev med i morse och han ställde frågor om man var anonym vilket han fortfarande är. History in the making

Tror de flesta inte ser henne som en hora, bitch möjligtvis i så fall.

Det är tonåringar vi pratar om här och då kan det bli fel ibland även om det här var osedvanligt dumt.
__________________
Senast redigerad av Danrik 2012-12-20 kl. 21:31.
Citera
2012-12-20, 21:28
  #5367
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laiz
Någon som har backup?
länken nedan är raderat
http://www.speedyshare.com/cU5UJ/download/GbgOrroz.rar - sparat från instagramkontot

Vilket piss.

Tog en titt och det var typ "asså denna tjejen är värsta horan, hon gillar kuk var 5te minut, hela tiden. Leker, blabla, hora"

Är detta ens något att bli upprörd över? Skitlöjligt.
Citera
2012-12-20, 21:31
  #5368
Bannlyst
Hoppas att horan (zigenarfittan) får sån jävla stor kuk i sitt rövhål. Mvh

Hon skapar kontot, nekar brottet och sedan ber hon en kompis logga in på kiken och säga att hon är oskyldig och att ägaren är en kille på 15-18 år.

Citera
2012-12-20, 21:32
  #5369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banega
Hoppas att horan (zigenarfittan) får sån jävla stor kuk i sitt rövhål. Mvh

Hon skapar kontot, nekar brottet och sedan ber hon en kompis logga in på kiken och säga att hon är oskyldig och att ägaren är en kille på 15-18 år.


Och du är givetvis 100 % säker på detta?
Citera
2012-12-20, 21:34
  #5370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duckk
Precis det här jag menar, men till och med folk i tråden verkar gå på det hela...

Verkligen.. Stör mig så jävla mycket på de personer som inte har lärt sig någonting om källkritik och köper exakt vad aftonbladet skriver. "Vadå så det är en kille som har gjort kontot!?!?!?!" Förstör bara tråden.
Citera
2012-12-20, 21:35
  #5371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banega
Hoppas att horan (zigenarfittan) får sån jävla stor kuk i sitt rövhål. Mvh

Hon skapar kontot, nekar brottet och sedan ber hon en kompis logga in på kiken och säga att hon är oskyldig och att ägaren är en kille på 15-18 år.


tror han var 18, tror det stod nånstans.
Citera
2012-12-20, 21:35
  #5372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Vilket piss.

Tog en titt och det var typ "asså denna tjejen är värsta horan, hon gillar kuk var 5te minut, hela tiden. Leker, blabla, hora"

Är detta ens något att bli upprörd över? Skitlöjligt.
det är säkert blodigt allvar för dom inblandade, men en text löd typ:

"hon hade skickat bilder på sin kropp till en kille som hon gillade"

vilket scoop
Citera
2012-12-20, 21:38
  #5373
Medlem
ZtarZcreams avatar
Hahaha, det är säkert hon som chattade med Aftonbladet. Och så dumma som dem är, tros det vara en kille. Dumt!!
Citera
2012-12-20, 21:38
  #5374
Medlem
anonpeds avatar
Varför detta orimligt höga intresse? Vad har jag missat?
Citera
2012-12-20, 21:38
  #5375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kongomeistro
Verkligen.. Stör mig så jävla mycket på de personer som inte har lärt sig någonting om källkritik och köper exakt vad aftonbladet skriver. "Vadå så det är en kille som har gjort kontot!?!?!?!" Förstör bara tråden.
finns inga bevis för något håll så då är ju alla nya rön likvärdiga bevis som den mot tjejen
Citera
2012-12-20, 21:40
  #5376
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kongomeistro
Verkligen.. Stör mig så jävla mycket på de personer som inte har lärt sig någonting om källkritik och köper exakt vad aftonbladet skriver. "Vadå så det är en kille som har gjort kontot!?!?!?!" Förstör bara tråden.
Ditt inlägg för knappast tråden framåt heller. Det finns uppenbarligen inga bevis tillgängliga för oss överhuvudtaget. Inget som bevisar någons skuld eller oskuld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in