2012-12-21, 05:26
Medlem
NewBodhums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalleK
Den skärmdump som är pixlad är ett exempel på hur Instagram-sidan skrevs och publicerades, av en persom som alltså ansträngde sig för att skriva usel invandrar-svenska. När han är sig själv skriver och uttrycker han sig bättre än de flesta svenskar.

men som ändå inte kan skilja på de och dem.
Citera
2012-12-21, 05:33
Medlem
Aftonbladet intervjuar per chat och med skärmdumpar en person som långt ifrån skriver "blattesvenska": "Det var jag som skapade Instagram-kontot"

Ledsen, men ni Flashback-fascist-propagandister har uppenbarligen gjort bort er. Grundligt.
Senast redigerad av PalleK 2012-12-21 kl. 05:44.
Citera
2012-12-21, 05:54
Medlem
S.C.s avatar
Citat:
Aftonbladet intervjuar per chat och med skärmdumpar en person som långt ifrån skriver "blattesvenska": "Det var jag som skapade Instagram-kontot"

Ledsen, men ni Flashback-fascist-propagandister har uppenbarligen gjort bort er. Grundligt.

Knappast, det är du som gör bort dig grundligt med din pappskalle retorik.
Citera
2012-12-21, 06:29
Medlem
Citat:

lol, kan du berätta vart du har växt upp??????? Hela grejen är så jävla mkt blatte mentalitet så det skriker om det, misshandla tjejer i grupp, skrika orre/hora stenkastning. Jag gick i högstadie och gymnasie med ca 30% mena så man vet ju hur det ligger till.
Citera
2012-12-21, 06:48
Medlem
G11.s avatar
Citat:

För att ordet "orre" samnt den balla versionen "orroz" är något som en svensk använder sig av? Hur fan skriver man på blattesvenska? Du tror inte att en blatte försöker kommunicera på riktig svenska när man pratar med Aftonbladet? Just det, försöker. Kan man inte skilja på de och dem så är man jävligt långt ifrån att använda korrekt svenska.

Dessutom så luktar det påhitt i hela jävla artikeln.
Citera
2012-12-21, 07:08
Avslutad
Det är ju Aftonbladet. Per definition så får man ta allt som står där med en skopa salt.
Citera
2012-12-21, 07:45
Medlem
Citat:

Tror inte ett dugg på aftonbladets story. Klart som fan att det var ziggistjejen. Så många kan inte ha fel, så många som ville prata med henne första dan. Det är aftonbladet som försöker mörka.
Citera
2012-12-21, 07:59
Medlem
Skulle mycket väl kunna vara aftonbladet själva som satt igång hela köret, för att sen när det osar katt skylla på nån annan (kanske SD) när det gått överstyr. Tror mer på 17-åringen bakom. Med tanke på språk och behov att "bli bekräftad".
Citera
2012-12-21, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Göteborg är numera också en förlorad Svensk stad och fler städer och områden lär det bli tyvärr.

Enda sättet att få stopp på dessa galna upplopp och vansinnigheter är att gå med i "de odödliga."

http://sv-se.facebook.com/DeOdodliga

Det är nu hög tid att ta tillbaka Sverige!

Vad yrar du om? Drar inte på lite för stora växlar nu med tanke på att det är in princip över iom att det var lugnt igår och inga tecken på att det ska hända nått nån annanstans?
Citera
2012-12-21, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danrik
Vad yrar du om? Drar inte på lite för stora växlar nu med tanke på att det är in princip över iom att det var lugnt igår och inga tecken på att det ska hända nått nån annanstans?

Det handlar ju inte bara om upplopp...
Citera
2012-12-21, 09:11
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Det verkar arrangerat av Aftonbladet, det är ju de som tjäönar på det här "upploppet". Själva grejen med bråket påminner om Kurt Olsson i Broöppningen. Inget händr egentligen med han lyckas få det att framstå som världens grej.
Citera
2012-12-21, 09:21
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:

Det är så klart inte kontot och instagram som är det intressanta. Det är bara möjligt att tycka om man går medias problemformulering. Det som väcker uppmärksamhet och intresse är reaktionerna(upploppen), vilka är typiska för städer som Paris, London och nu även lilla London. De här städerna har alla en sak gemensam både när det gäller hur befolkningssammansättningen ser ut i staden och framförallt för vilka som deltar i upploppen. Och nej, det är inte att det bor många ungdomar i staden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in