2012-12-19, 09:39
Medlem
Gbgsorrozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megustaa
Har flashback-detektiverna någon aning vem som faktiskt ligger bakom instagramkontot?

Nej, jag har inte blivit outat än och kommer heller inte bli det. Alla de har sagt är helt oskyldiga jag har inte blandat in någon jävel i det här men folk verkar inte förstå detta..
Citera
2012-12-19, 09:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mastrovious
Gå lägg dig... det är samhället du lever i. Folk står upp för vad dom tycker. Det här "våldet" som alla pratar om är har tagits till sjukt överdrivna proportioner. Dom här ungdomarna sprang runt i klungor, kastade några föremål å hoppade på bilar. Ut med alla blattar pga det? Du e trångsynt som många andra. Kom ihåg detta nästa gång det är någon nationalistisk grupp som demonstrerar å utför liknande handlingar
Du är inte funtad till att leva i ett urbant, civiliserat samhälle. Du är inte en Europé, du är inte västerländsk, du hör inte hemma i Sverige.

Blir väldigt glad när jag ser zoo-invandrare apa sig på gatorna, svenska folket ser er och utvecklar långsamt en inre avsky mot hela er vistelse i detta land. Titta bara på poliserna, dom vill inte ens röra dessa jävla kräk till ungar.

I vilken värld skulle svenska barn 14-17, någonsin bete sig som dessa zoo-apor? Aldrig någonsin, för det handlar om något genetiskt, inte hur jävla usla era föräldrar är på att uppfostra deras öst-europé/mena-barn.
Citera
2012-12-19, 09:41
Medlem
Gbgsorrozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjocken332
överlämna dig till polisen så slipper vi ha avskum som förstör våra gator. tack

Har helt seriöst så har jag funderat på att göra det eftersom att det inte är polisen som jag är rädd för, men efter att har sätt alla uprörda apor som springer runt med flaskor m.m så skiter jag i det. Finner helt seriöst ingen mening med det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgsorroz
Eller så kan man skicka PM till mig eller skriva på KIK, har all info om allt haha

Nej det har du inte. Nyreggad med samma namn som instakontot. Du är enbart ett troll som vill ha lite latjolajban

Edit: Eventuellt någon anhörig till GM
Senast redigerad av Artilleri 2012-12-19 kl. 09:44.
Citera
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmaman
Ut med "blattarna" pga allt de har ställt till med. Att 14-åringar har kraft att organisera och utföra sådana här kravaller är en indikation på hur vår framtid kommer att se ut. Nej säger jag"

jag förstår vad du säger.. men om man tänker lite vid sidan bara, är det inte ändå lite intressant hur 14-åringar lyckas organisera sig och hur deras ledarskap får så pass starkt inflytande, när vi idag ibland ser t.om. vuxna misslyckas med det inom organisationer, företag osv.. dagligen ser vi vuxna män och kvinnor tjafsa om ledarskapet, ingen tar ansvar, inget samarbete osv... dessa fjortisar lyckas på en dag organisera sig så pass snabbt och enkelt och alla styr mot samma mål, samlas på rätt plats, i rätt tid, kommunicerar och sprider info genom mobiler etc. Så om man bortser från själva händelsen då, är det inte lite intressant hur de lyckats med detta?
Citera
2012-12-19, 09:42
Medlem
Citat:
Min är helt avstängd och alla andra kommer man stänga inom kort så ingen idé att man skapar en

Är inte intresserad av att starta eller jäklas med någon. Försöker dock förstå om var de nya kontona skapas och om innehållet är som tidigare. Fortsatt spridning riskerar ökat våld...eller hur?
Citera
2012-12-19, 09:44
Medlem
Gbgsorrozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av facit88
Är inte intresserad av att starta eller jäklas med någon. Försöker dock förstå om var de nya kontona skapas och om innehållet är som tidigare. Fortsatt spridning riskerar ökat våld...eller hur?

Ja, de nya konton har tagit mina grejer och gör lite nya dåliga bilder också!
Dock kommer ingen lyckas som jag gjorde.. haha
Citera
2012-12-19, 09:45
Medlem
TheAmericanHeros avatar
Citat:
Eller så kan man skicka PM till mig eller skriva på KIK, har all info om allt haha

Om jag nu ska tro att du är GM, sa vill jag ha svar pa nagra fragor (som jag tror flera kan vara intresserade av att veta), Gbgsorroz.
  • Vad har du for etnisk bakgrund?
  • Har du planerat detta länge? (Med tanke pa att ett flashbackkonto tar nagra dagar att starta)
  • är ni flera eller bara du?
Citera
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kefke

I vilken värld skulle svenska barn 14-17, någonsin bete sig som dessa zoo-apor? Aldrig någonsin, för det handlar om något genetiskt, inte hur jävla usla era föräldrar är på att uppfostra deras öst-europé/mena-barn.
ANTIFA, Göteborg 2001, Alla SD-demonstrationer, Nazisterna i Växjö på 70-talet osv osv.
Citera
Medlem
Schizofrenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastrovious
Gå lägg dig... det är samhället du lever i. Folk står upp för vad dom tycker. Det här "våldet" som alla pratar om är har tagits till sjukt överdrivna proportioner. Dom här ungdomarna sprang runt i klungor, kastade några föremål å hoppade på bilar. Ut med alla blattar pga det? Du e trångsynt som många andra. Kom ihåg detta nästa gång det är någon nationalistisk grupp som demonstrerar å utför liknande handlingar

Du verkar påläst. Dock verkar du inte ha varit ute i verkligheten? Vilka grupper är det som förstör torgmöten, vandaliserar hus, mordhotar företrädare för demokratiskt valda partier? Inte är det de som du kallar högerextremister...

Och det är kanske dags för dig att gå upp, för verkligheten ser ut som den gör, att hederskulturen får styra och ställa. Och att skjuta under stol med att den absoluta majoriteten av brott som dessa görs av folk med invandrarbakgrund. Är det en slump?
Citera
2012-12-19, 09:46
Medlem
kenyarkanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torbjorn08
http://www.exponerat.info/wp-content...mnasiet_6a.jpg

Häng horan! Enligt http://www.facebook.com/nathalie.amren?fref=ts Så gängsar hon sig nu med en undermänniska vars namn påminner om en Albansk zigenare....Har man begått tidelag, då förtjänar man ta mig fan att hängas ut, föraktas och ev giljotineras...Jag har ingen sympati för svenska tjejer som begår RASFÖRÄDDERI.....Tvi, jag spottar på slynorna som skall skända den vita rasen.....

Tillhör Facebook-kontot du länkade till den 17-åriga tjej som misstänktes vara den som hängt ut folk, och som enligt vissa i tråden inte alls är den skyldiga?
Eller är hon en av de uthängda?

Fattar för övrigt inte hur jävla svårt det ska vara för polisen att kolla IP-adressen på den som skapat kontona som använts, eller har jag missat att de faktiskt gjort det och är det i så fall bekräftat?

Oavsett undrar jag lite vad du vill säga med det här inlägget förutom en massa OT-dravel.
Inte ens värt att kommentera all den skit du skrivit.

För övrigt kallar många den eventuellt "skyldiga" tjejen för zigenare, finns det belägg för att hon är av romsk härkomst?
Hade fått uppfattningen om att hon skulle vara vad vissa väljer att kalla "etniskt svensk".
Citera
2012-12-19, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schizofrenen
Du verkar påläst. Dock verkar du inte ha varit ute i verkligheten? Vilka grupper är det som förstör torgmöten, vandaliserar hus, mordhotar företrädare för demokratiskt valda partier? Inte är det de som du kallar högerextremister...

Och det är kanske dags för dig att gå upp, för verkligheten ser ut som den gör, att hederskulturen får styra och ställa. Och att skjuta under stol med att den absoluta majoriteten av brott som dessa görs av folk med invandrarbakgrund. Är det en slump?

Asså? Jag STÅR UPP FÖR DET JAG TROR PÅ och FAJTAS FÖR DET. Jag är företrädare för vägvalet här i Gbg, ett kommunalt parti som uppstod för att VI ställde oss upp sa ifrån. Snälla generalisera inte du gör bort dig.
Du väljer att se blattar som kriminella å vandaliserade av detta land
Jag är ett exempel på en blatte som inte passar in i din bild där. Hur förklarar du det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in