Är dom "nya" instagramkonton avstängda än? Har det kommit fram ngn information om vad svenska Facebook/Instagram gör för att stoppa det här? Skulle ju vara bra att förbjuda ngn att regga sig på namnet "orroz" överhuvudtaget.
Ok då var det som jag tänkte, men bruden borde väl ha en klan själv bakom sig som kan styra upp det här så dom idioterna slutar slå sönder folks bilar och spöa oskyldiga småtjejer?
Hur kan folk påstå att de är 50/50 svenskar/invandrare?
Nej, jag har inte varit där men jag har sett ganska många videoklipp nu från massa olika vinklar och varje gång ser man 95 % invandrare, om inte mer.
Det är inte den viktigaste frågan men det verkar snarare som att många vill mörklägga det?
Det finns ju 2 bra ocensurerade bilder från gårdagen 12 där man kan bilda sig en egen uppfattning om "fördelningen".
Ok då var det som jag tänkte, men bruden borde väl ha en klan själv bakom sig som kan styra upp det här så dom idioterna slutar slå sönder folks bilar och spöa oskyldiga småtjejer?
Nej. Hon är 17 år och zigenare från Bosnien. Ingen gillar dom, förutom deras egna. Zigenare har ingen stor "makt" i Göteborg. Verkar dock mer o mer som MB är oskyldig. Därför jag uppmanar flashbackfolket att försöka lista ut vem dom 5 killarna (?) är. Så klanen kan gå på dom skyldiga istället.
Fan den där Merima kommer ju få in rätt bra med pengar alltså. Har jag inte helt fel får Nattstadbloggarna 50 öre per sidvisning, hon har cirka 70-80000 visningar vilket ger henne cirka 40 000 kr. Inte helt fel att bli falskt anklagad ändå.
Fan den där Merima kommer ju få in rätt bra med pengar alltså. Har jag inte helt fel får Nattstadbloggarna 50 öre per sidvisning, hon har cirka 70-80000 visningar vilket ger henne cirka 40 000 kr. Inte helt fel att bli falskt anklagad ändå.