Citat:
Ursprungligen postat av CalamityD
Haha, svensken knyter näven i byxan istället!

Ja, svenskarna behöver knappast göra något motstånd. Det är invandrare som slåss med invandrare, det enda jobbiga är ju att de inte kan låta bli att ge sig på butiker och vandalisera (men det får man ju räkna med). I övrigt skulle jag knappast lyfta ett finger för att stoppa deras interna strider. Och ärligt talat så är det ju inte heller direkt möjligt att gå man ur huset för att stoppa ett par hundra ungdomar från att ånga fram, polisen klarar ju tydligen inte ens av det och de är beväpnade och har rätt att agera.
Dessutom gör de ju ett sånt fantastiskt jobb med att göra PR för mångkulturen, jag tror att många invandringskritiker ändrar åsikt efter detta