2012-12-19, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Jag säger följande:

Jag är inte helsvensk...

Stämmer det att vissa småligister har försökt bränna svenska flaggan kan man skicka tillbaka dem pronto. Otacksamma idioter. Sverige har öppnat sina gränser för dessa familjer och är detta hur de tackar Sverige och det svenska folket??

Jag skäms så innerligt över detta och speciellt om flaggbränningen stämmer. Vore det inte för Sverige skulle de ha haft ett helt annat liv... troligen kantat med fattigdom, krig, förtryck och misär.

Håller med fullständigt. Jag skäms å min och min familjs vägnar, som också kom hit från ett annat land för flera år sedan. Jag förstår inte varför man ska bete sig sådär. Varför inte ta vara på möjligheterna? Jag skäms
Citera
2012-12-19, 14:42
Medlem
zemfiras avatar
Tips till han som streamar: Sätt iphonen i bröstfickan eller eventuellt armfickan så tänker folk mindre på att du filmar. Då kan du röra dig fritt också.
Citera
Medlem
TatraV8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Jag var där i GBG 2001. De flesta var europeer och svenskar med vänsteråsikter av varierad skala. Såg inte många invandrare alls. Dock gällde det politik och det var en demonstration som eskalerade. Man demonstrerade mot Bush, mot EU, mot någonting konkret. Man jagade inte i flock unga tonårsflickor och stod fnissandes bredvid och filmade eländet medans vederbörande blir brutalt misshandlad av 50+ personer på samma gång.

Du ser inte skillnaden alls, lille vän?

Som jag ser det handlar båda fallen om liknande sak. Folk upplever en stor orättvisa och reagerar. Det var FEL av massan att kasta gatsten mot polisen, förstöra halva GBG. På samma sätt är det FEL av de här småungarna att röja runt, letandes efter en tjej som spred osanning och förtal på nätet.

Att rättfärdigöra sig genom att prata om Bush, politik och idealism som om det gör 2001 mer ok än det här, är orimligt och väldigt löjligt.
Citera
Medlem
Ints avatar
Fort - ta screenshots på nyheterna om flaggbränningarna, innan PK-media tar bort skiten för att de inser vilken sprängkraft det har bland nationalister o många vanliga svenskar.
Citera
2012-12-19, 14:43
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityD
Haha, svensken knyter näven i byxan istället!
Ja, svenskarna behöver knappast göra något motstånd. Det är invandrare som slåss med invandrare, det enda jobbiga är ju att de inte kan låta bli att ge sig på butiker och vandalisera (men det får man ju räkna med). I övrigt skulle jag knappast lyfta ett finger för att stoppa deras interna strider. Och ärligt talat så är det ju inte heller direkt möjligt att gå man ur huset för att stoppa ett par hundra ungdomar från att ånga fram, polisen klarar ju tydligen inte ens av det och de är beväpnade och har rätt att agera.

Dessutom gör de ju ett sånt fantastiskt jobb med att göra PR för mångkulturen, jag tror att många invandringskritiker ändrar åsikt efter detta
Citera
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oneandnotonly
Ja för nu jävlar, dom försökte elda en flagga, nu måste vi ut och slåss.. Det är så en blattejävel tänker, inte en svensk.
Du är ju dum i huvudet, det kallas att skydda sin nationalitet och land, inte "så en blattejävel" tänker
Citera
Medlem
fluff995s avatar
Någon annan som reflekterat över att gammelmedia inte är på bollen för fem öre just nu? Vi sitter alla och följer någon snubbe med mobilkamera, och skiter i tidningar, tv-kanaler och deras 45-minutersdelay. Detta trots att de faktiskt försöker vara med.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Ni som är där, har det ökat idag eller ungefär samma intensitet?

Ngr tillhyggen i sikte eller stenkastning?
Citera
Medlem
burkiss avatar
Nu dog streamen igen.
Citera
Medlem
Flash-Gordons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artii
Mesattityd av hans som streamar. Vi har inte sett ett shit utav nånting, hur inkompetent är den här killen? Fan om jag vore i GBG skulle jag inte bangat på att dra till mobben. Han bara står vid polisen.

Vad tror du händer M honom ifall fel personer ser vad han gör? De kommer att
klandra honom för ALLT!!! Risk för lynchning!
Citera
2012-12-19, 14:44
Medlem
Varför daltas det med snorungarna?

Jag minns derbyt mellan Djurgården och AIK i globen i slutet av januari. Där slog poliserna hej vilt med batongerna omkring sig, kastade sig över och tacklade ner folk hur som helst. Inte fan tog de hänsyn till att det fanns småbarn på platsen som stod och grät.

Och nu står dem avsides och tittar på som om det vore en jävla teater. Det finns ingen annan anledning till det än att det rör sig om invandrare.

Citera
2012-12-19, 14:44
Medlem
Völunds avatar
Haha, SNWK fortsätter att leverera störtsköna kommentarer. Instämmer till fullo i hans respons på huruvida han skulle ställa sig i mobben eller ej. Bra att han håller sig på avstånd och ger oss vettiga reportage istället. Det är lite win-win;

1) Vi får reportage live från säkert avstånd
2) Pöbeln slår förhoppningsvis ihjäl varandra

Ser inte hur det kan bli fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in