Citat:
Ursprungligen postat av S.C.
Det är väl inte ens säkert att de hade sex?
Araber har lite livlig fantasi när det gäller sådant. Och som jag fattade det var det andra som la upp bilder i gruppen zigenaren startade. Eller?
Nej, förmodligen så stämmer inte uppgifterna heller. Då blir det fel ändå. För då är det förtal.
Om man t.ex säger till sitt försvar att man hängde ut dem, att man trodde att uppgifterna stämde.
Då är det fel att hänga ut tjejerna också, varför straffa ett barn som man tycker är en slampa? Då borde man anmäla istället. Det är fel hur man än vänder på det. Det är detta hela min diskussion har handlat om.