2012-12-19, 13:22
Medlem
Nu skjuts det raketer. Synd att man inte ser något på streamen.
Citera
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellford
jasså det gör alltså ingenting att man ligger runt med exempelvis 5 pers,men när antalet ökar så är det absolut inte okej längre, och sen när faaan fick du rätten att bestämma och avgöra om vad som är okej eller inte för andra när det kommer till antalet att ligga med? klart som fan att folk ska ha rätt att sexa med hur många de vill utan att kränkas för det.och vad i helvete är det som säger att man abslout inte kan lita på någon som har legat runt? stiick med
din vidriga jävla nolla.

Självklart får man väl ha sex med hur många man vill. Dock får man räkna med att ett sådant beteende inte kommer belönas fattar du väl? Haha, så du skulle lita på din partner om du visste att han/hon legat runt med typ 1000 pers? Give me a break.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Den nya uppviglaren: http://www.nattstad.se/FeliciaLinneaLundh
Skön tjej, uppmanar folk att samlas och "mindfucka" skolan, men så fort någon kallar henne adopterad så är det synd om henne
Citera
2012-12-19, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goopy
Jag tycker personligen att det är oacceptabelt av en polis att bete sig på det här sättet, trots att det var en störig stämning så tycker jag inte det är okej att bruka våld på det sättet. Han var ute på jakt, den här killen.

Du verkar helt ha missförstått situationen. En polisman som ställs inför en fientlig folkmassa (att kalla den passiv som du gör kan jag inte annat än att hånle åt med tanke på de många exempel på aggressioner vi sett bevis på) kan inte utföra en intervju om varje individs livsåskådning vid ett upplopp. Befinner man sig på ett sånt ställe så är man likställd med att vara en kombatant, vanligt sunt funtade personer driver inte runt med drägg som går bärsärkagång.
Citera
Medlem
Danxs avatar
http://youtu.be/KI5VY81IdG8

Vi ska vara glada att det är så här litet. Jämför med Londons arga studenter i länken ovan.
Citera
Medlem
Gbgsorrozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgsorroz
Ok. Här kommer jag och löser allt!
Kan ju börja med att säga att all info ni har fått är totalt bullshit, inget av vad som har skrivits här är sant. MERIMA och TONI är 100% oskyldiga dom har inte gjort ett skit så det är riktigt tråkigt att de får massa skit..

Det som är mest tråkigt är att det sitter folk här och tror att de vet allt men vet egentligen inget skit.. Hur som helst, har ni några frågor till mig så är det la bara att skicka iväg ett meddelande till mig på KIK gbgorroz

Åter en gång, Merima är oskyldig hon har inte gjort någonting eller varit delaktig i Instagramkontot!

Lägger upp det här igen, när fan ska ni fatta..
Citera
2012-12-19, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Herregud. Nu har aftonbladet startat en chatt där dom ska diskutera näthat.
I bräschen är den gamle näthataren Kawa Zolfagary och svarar på frågor...
Första frågan och svaret:

"Vilka siter är det detta hat som triggar ungdomar sprids?"

Svar:
Kawa Zolfagary:
Kent: Det finns både etablerade sidor som organiserar sig på nätet, då rör det sig oftast om rasistiska sidor i stil med Avpixlat som har kopplingar till SD. Sen finns det även sidor som dyker upp som är mer spontana och rör något mer specifikt, som våldtäkterna i Bjästa.

Självklart försöker dom göra även detta till en hatbild mot invandrare. Otroligt

edit: Självklart är det avpixlats fel att detta upplopp startade.
Aftonbladets logik i ett nötskal

Skrev såhär kl 14.15 igår:

Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Aftonbladet börjar skrika om hatet på internet nu. På sätt och vis stämmer det ju, då Instagram och Facebook var källorna till upploppen, men kan vi gissa på att Aftonbladet kommer bland in rasist-Flashback och Avplixat som faktorer i denna soppan?

Givetvis blev det så också.
Citera
2012-12-19, 13:25
Medlem
hjälp er kompis

http://snaphanen.dk/2012/12/19/live-streaming-fra-goteborg/
Citera
2012-12-19, 13:25
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malevich
Mycket sant.

99% av alla främlingskritiska svenskar är så mesiga att de aldrig vågar göra något eller stå upp för sin sak i verkliga livet knappt.

Jag tror inte att du är så speciellt kaxig själv om du får argumentera ensam öga mot öga med någon främlingskritisk svensk som har all rätt i världen att tycka vad han/hon vill.
Det är alltid lätt att gömma sig bakom en datorskärm och spy ut hat mot Sverige.

Nu är det tydligen någon kriminell klan som också har blandat sig i konflikten
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15955936.ab
Lättkränkta människor det där.
Citera
2012-12-19, 13:26
Medlem
enlevandemans avatar

Det låter intressant och jag tycker som så många andra att du borde lägga upp videon så vi också kan se hur situationen utspelat sig.
Citera
Medlem
Orre måste ju vara det fulaste slangordet för en hora nånsin ser bara en dum fågel framför mig. Och babbarna i Göteborg fyller upp alla mina fördomar om både den staden och babbar i sin helhet. Det roliga är ju att de oftast i 99% av fallen (utom möjligtvis Almqvist SD) som kallar tjejer för horor.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goopy
Jag var där igår när det var som hestast förmodligen. Jag intervjuade några ungar som gick på skolan och filmade en del. Ungdomarna kastade föremål mot poliserna (mest clementiner och snöbollar, haha).

Många av dem som arbetade i husen runt omkring själva skolbyggnaden öppnade fönstren och tittade ut för att filma, då svarade svärmen med ilskna och upproriska ungdomar med hårt artilleri rakt in i fönsterna med allt vad som kunde finnas.

Vid ett tillfälle så kom det en civil uttryckningsvan och körde igenom folkmassan som då började följa efter den här vanen med sirener till en parkeringsplats, precis där vattnet tar till. Där möttes jag och min trofaste iPhone i filmläge av en fullkomligt förryckt poliskonstapel som viftar hejdlöst med sin teleskopsbatong mot bl.a en helt passiv ung tjej i slöja, för att sedan rusa mot folkmassan där han möts av en ännu mer passiv åskadare som han prompt lappar till på nacken/axeln med sin batong.

När jag ser detta går jag närmre för att få en bättre bild av vad som sker framför mina ögon och blir då själv konfronterad av den här polismannen som sparkar mig på benet så fort han kom nära nog.

Jag har som sagt hela det här händelseförloppad på film, någon som skulle vara intresserad av att se?

Jag tycker personligen att det är oacceptabelt av en polis att bete sig på det här sättet, trots att det var en störig stämning så tycker jag inte det är okej att bruka våld på det sättet. Han var ute på jakt, den här killen.

Bra gjort av polisen! Hade gärna skådat synen av araber som får smaka batong!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in