2012-12-19, 21:05
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Det är bara tattare som gör upplopp.. Mellanösternmentalitet...

Och ungdomar som är så pantade att de tar bilder på sig själv halvnakna o nägger upp på facebook o instagram får väl skylla isg själva om det sprids vidare?
Citera
2012-12-19, 21:05
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devletyan
När ska de vara grejen på Jensen? Hört 13 och 16. Vad är det som gäller?
Ett tips är att vänta till senare ikväll/natt, då lär det bli klarare.
Citera
2012-12-19, 21:06
Medlem
AnonymLFCAREs avatar
Är det hon http://www.nattstad.se/mexy som blev nersparkad i en av filmerna?
Citera
2012-12-19, 21:06
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devletyan
När ska de vara grejen på Jensen? Hört 13 och 16. Vad är det som gäller?
13.00 kör dom.
Citera
2012-12-19, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymLFCARE
Nej det är det inte.
Citera
2012-12-19, 21:07
Medlem
S.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natteravn
Enligt anonyma uppgifter till Facebookgruppen "Information GbgOrroz" så ska det vara uppror imorgon på Jensen Gymnasium i centrala Göteborg.

Pass på. Detta är bara början!

Dags att polisen använder verkanseld, vi kan inte ha en massa blattar som kaozar varenda dag.
Citera
2012-12-19, 21:08
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Det sägs vara GM.
Citera
2012-12-19, 21:08
Medlem
JamesBrownies avatar
Snälla snälla och återigen snälla, Hjälp mig förstå varför dessa avskum går runt till olika skolor?!! Protesterar dom eller vad söker dom!?

Jag må kanske inte va världens bästa matematiker men jag kan verkligen inte få ihop varför dom ställer sig utanför skolor?
Citera
2012-12-19, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesBrownie
Snälla snälla och återigen snälla, Hjälp mig förstå varför dessa avskum går runt till olika skolor?!! Protesterar dom eller vad söker dom!?

Jag må kanske inte va världens bästa matematiker men jag kan verkligen inte få ihop varför dom ställer sig utanför skolor?

Haha försök inte hitta logik i det dom gör. Det är omöjligt.
Citera
Medlem
Citat:
Såg för ungefär 20 minuter sedan 5 personer i åldrarna 13-15 år bokstavligen talat sparka på en liggandes flicka på marken. Det slår nog alla mina upplevelser med fotbollsderby. Att 25 åringar bankar sönder varandra under ett derby är en bagatell. Dom har ändå gjort sitt val i livet. Fan, detta är 13 åringar som blir gripna för våldsamt upplopp etc.

Jag spelade handboll, fotboll på min fritid när jag var 13. Inte gjorde facebooksidor som uppmanar till våld..

Ja och det var igår. Det du beskrev förut handlade om idag och det var otroligt överdrivet skrivet. Antagligen eftersom du gick dit på din rast och såg inte så mycket. Du spelade handboll och fotboll när du var 13 år, okej. Förstår du att om du hade varit uppväxt där majoriteten utav ungdomarna som var där idag kommer ifrån dvs bersjön,biskop,angered hade du kanske också varit där och "demonstrerat" det är så fel att dra invandrarna över en kant det är brist på erfarenhet. Våldsamt upplopp som återigen skapas utav ett fåtal rötägg. Merparten söker ju sig dit för att det är spänning och man vill se något hända och kanske rycks man med in i det hela.
Citera
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesBrownie

Ja, dom protesterar. Samt att dom vill ha tag i GM och all the snitches.
Citera
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.C.
Dags att polisen använder verkanseld, vi kan inte ha en massa blattar som kaozar varenda dag.
Vill du göra om Sverige till ett odemokratiskt arabland där polisen dödar demonstranter? Det är väl det du kämpar emot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in