[quote=Anglar]
Citat:
Ursprungligen postat av eXett
Barn som startat upplopp som lett till vandalisering, våld mot poliser och misshandel.
Barn som dessutom försökte upprepa samma sak idag fast ännu värre och som verkar tycka att blir man "kränkt" på nätet har man rätt att starta upplopp och misshandla och ja vet inte vad mer, och det verkar tycka det är helt rätt och inget fel i det.
Men man börjar förstår vad hon fått sina åsikter ifrån då du också verkar fokusera mer på hur din dotter blivit kränkt av vissa som skrivit elaka saker om henne här istället för att faktiskt se allvaret i vad hon gjort.
Lär henne istället att vara stark och inte ta åt sig av skitsnack istället för att bli kränkt vilket du också verkar behöva lära dig.
Det kommer alltid finnas folk som snackar skit om en det är något man måste lära sig hantera och inte blir kränkt och utkräva hämnd så fort det händer.[/QUOTE
Jag vet vad min dotter gjort och jag har också gjort något åt det redan och ska fortsätta tills det gått in riktigt ordentligt! Va så säker på det!
Det finns ingen ursäkt för det min dotter gjort, men det ursäktar inte att folk kränker henne och hennes kompis här inne!
Om ingen säger ifrån så fortsätter skiten att spridas och eskalerar!
Du fattar väl att det inte går att förhindra diverse kränkningar på ett internetforum? Helt seriöst, kom in i verkligheten.
P.s, tycker också det är fel med personliga kränkningar men jag har insett att det förekommer.