Citat:
Ursprungligen postat av Anglar
Till DIG som har skrivit detta om MIN dotter!!!
Hur väl känner du henne egentligen???
JAG kan informera dig om att hon är INTE adopterad, jag har fött henne här i Sverige och JAG är svensk!!!
Håll dig till sanningen!!!
Det är pga sådana som dig som sånt händer som hände igår, tänk på det!
Oskyldiga blir drabbade pga okunniga personer som sprider skit för att själva må bra en liten stund!
Trevligt att råkas. Här är vad DIN dotter har utsatt andra för och proklamerat att det ska upprepas åter idag:
http://www.youtube.com/watch?v=Mm8asqzfx18
Sedan spelar det mindre roll om hon är adopterad, svart eller vit; hennes ageranden har lett till att en annan flicka, en annan dotter till en annan förälder, blev påhoppad av runt 50 stycken på samma gång och grovt misshandlad. Ta ditt ansvar som förälder istället och uppfostra din slyngel till unge för fan. Kanske en bättre idé än att sluta och hänga på nätet och flashback? Sker det fler misshandelsfall idag är det DIN dotters direkta förtjänst då det var hon som gjorde egenhändigt denna bild med vit text och svart bakgrund där hon uppmanar till kravaller och våld. Hur känns det då för dig som förälder? Om någon dör på grund av hur dåligt du har uppfostrat henne? Berätta det gärna för oss.