2012-12-18, 18:49
  #1813
Medlem
Var med i början av dagen men denna tråden har eskalerat lite..

Det talas i alla fall om att det planeras mer "kravaller" imorgon och att detta spridits genom en facebook sida.. Någon som har länk till detta?

orkar inte leta
Citera
2012-12-18, 18:49
  #1814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deniseh
Men läs igenom tråden!
Men jag är på gott humör så..
http://i.imgur.com/6V0kZ.png


Annars så finns det en ny instagram som jag försöker få tillgång till kallad orrozgbg.

Jag har läst tråden sedan den startades... nästan. Har även sett den bilden men den är inte vad jag menade. Det ska ju finnas ~230 bilder upplagda...
Citera
2012-12-18, 18:49
  #1815
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlevFelaktigt
Idag förändrades min bild av Sverige

Detta är sjukt, oavsett barnens bakgrund. Det är en salig röra av medelklassungar,
wt-ungar, invandrarungar.

Idag dog jag en liten bit... jag övergår härmed till att fullt ut bli en grinig gammal
gubbe (som inte fyllt 40 år)...

Fan vad mycket snabbare det numera blir, "det var bättre förr"...

Det är troligtvis över 90% svartskallar.
Citera
2012-12-18, 18:49
  #1816
Medlem
jag är nog lite osvensk, för jag tycker hon gjort sig förtjänt av ett redigt kokstryk!
Jag är benägen att säga att det kanske lär henne att inte snacka skit om andra.
För även om hon blir dömd, ger det juh max böter.

Jag skiter i nationaliteten på dom inblandade, alla föräldrar skulle bli förbannade om någon förtalar ens barn.
Citera
2012-12-18, 18:49
  #1817
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Kommer en åklagare kunna väcka åtal om förtal, eller måste var och en lämna in stämningsansökningar? Med tanke på att bloggare fått böta för läsarkommentarer kan det inte vara svårt att vinna ett tvistemål här. Om man är tjej som blivit uthängd.
Då hon varit inne på förhör borde någon anmälan gjorts?
Citera
2012-12-18, 18:49
  #1818
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallberg420
Tog mig tiden att göra en video... http://www.youtube.com/watch?v=ZmZSFnOaw1M&feature=youtu.be


Fy fan vad det ser ut. Tror knappt det är sant, men bilderna är ju autentiska, svenska målade polisbilar osv. Stackars Göteborg.
Citera
2012-12-18, 18:50
  #1819
Medlem
NavierStokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deniseh
Men läs igenom tråden!
Men jag är på gott humör så..
http://i.imgur.com/6V0kZ.png


Annars så finns det en ny instagram som jag försöker få tillgång till kallad orrozgbg.
Jag kan till viss del förstå att henne språkbruk och påståenden är provocerande, men att en pöbel löper amok är fullständigt oacceptabelt och oproportionerligt. Jag citerar nedan texten från hennes inlägg så kan folk lättare bedöma hennes alster;
Citat:
Jag svär ni lägger för mycket tid på lajvare detta är en riktig orre eller vad ni kallar det jag svär på Gud. Hon får i sig varje dag av medi och är spräckt i varje hål på fyllan så är hon ett nöjes fält och de flesta killar har varit inne i hennes walla suger av folk i svalar och toa hon är ingen mindre än xxxxxx
Citera
2012-12-18, 18:50
  #1820
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Den sög ju. Och jag förstår varför du måste starta ett nytt konto för att lägga ut den. Men vill ju gärna inte bli förknippad med redigering gjord i lågstadiet.

Hahaha, du är verkligen tragisk.
Citera
2012-12-18, 18:50
  #1821
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Du vet inte mycket om firmor du...ändå uttalar du dig.

Förklara för mig då? Trodde att firmor bestämde en plats där de gjorde upp. Därför blir inga bilar skadade? Det lät som att detta var argumentet?

Och då skrev jag, att det var ju tur att bilarna inte blir skadade. Eftersom de har så mycket känslor.

Citat:
Ursprungligen postat av Kassimir
Hahaha, du är verkligen tragisk.

:P

Den sög ju? Eller tyckte du att den var bra?
__________________
Senast redigerad av bl1nk 2012-12-18 kl. 18:52.
Citera
2012-12-18, 18:50
  #1822
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackrabbitSlims
En 17åring inne på förhör för förtal.
LÄS TRÅDEN

Kom inte med gammal skit.
Citera
2012-12-18, 18:51
  #1823
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moveyourmind
X händer. flashbacks lösning: Ut med babbarna!


Det kanske inte är någon bra lösning men det är i varje fall en lösning.

Citat:
Ursprungligen postat av Leutz
Som jag skrev i en annan tråd:

Att det har blivit ett slags upplopp pga det här är för mig ett mysterium.

okej om skatten hade chockhöjts till 70% men av ett uttalande från instagram att en skara människor är slampor? kom igen nu.

Ett naturligt beteende för att försvar sitt "revir". När civiliserade människor blir arga
så tänker de "jag ska döda honom" men gör det inte även fast den kanske vill, då den kan skilja på
på vad som är rätt och fel.

En ociviliserad människa (läs MENA) har inte den spärren utan handlar efter vad lillhjärnan vill,
du kan se samma beteende hos kraftig berusade människor.
Citera
2012-12-18, 18:51
  #1824
Medlem
Bellpans avatar
Är den förmodade "uthängerskan" uppväxt på Hisingen?

Med tanke på att någon sa att de flesta som var med under kalaset på Plus va just från Hisingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in