Citat:
Ursprungligen postat av Moveyourmind
X händer. flashbacks lösning: Ut med babbarna!

Det kanske inte är någon bra lösning men det är i varje fall en lösning.
Citat:
Ursprungligen postat av Leutz
Som jag skrev i en annan tråd:
Att det har blivit ett slags upplopp pga det här är för mig ett mysterium.
okej om skatten hade chockhöjts till 70% men av ett uttalande från instagram att en skara människor är slampor? kom igen nu.
Ett naturligt beteende för att försvar sitt "revir". När civiliserade människor blir arga
så tänker de "jag ska döda honom" men gör det inte även fast den kanske vill, då den kan skilja på
på vad som är rätt och fel.
En ociviliserad människa (läs MENA) har inte den spärren utan handlar efter vad lillhjärnan vill,
du kan se samma beteende hos kraftig berusade människor.