Citat:
Ursprungligen postat av S.C.
Nej, hon heter Merima
Hon har ju dock sagt att hon själv blivit uthängd och att hon inte gjort någonting utan att detta är en kupp mot henne. Det har ju öppnats en ny grupp nu på samma sätt. Men M sitter ju hos polisen fortfarande?? Tror faktiskt inte att hon har möjlighet att skapa nya konton utan att det är andra personer som gör det för att få uppmärksamhet. Detta tyder ju på att M vore oskyldig? Det skulle inte alls chocka mig om det var ett invandrargäng från bergsmassiven i södra Kurdistan som låg bakom detta.
Kvinnosynen tyder ju mycket på att det är just muslimer som ligger bakom det hela. Det är tråkigt hur en konservativ muslimsk kvinnosyn håller på att ta över Sverige och infektera även svenskar.