Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-19, 02:08
  #2797
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellpan
Hajar inte riktigt delen med att dem ska samlas vid Framtidsgymnasiet, för att sedan "Mind fucka" Plusgymnasiet...?

1, Varför samlas flera kilometer ifrån Plus?
2, Vet dem ens vad "Mind fuck" innebär...?

Eller någon som hänger med på kopplingen?
Det är skrivet på ganska dålig svenska. Om man renskriver det så blir det följande:

"Imorgon rond 2 vid Framtidsgymnasiet klockan elva. Det ligger vid Järntorget. Skicka vidare till alla ni känner.

Ps. Det ska vara mer än tusen pers denna gången! Skicka vidare och skriv på Facebook att vi ska till Plusgymnasiet så att vi lurar dom."
Citera
2012-12-19, 02:08
  #2798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellpan
Hajar inte riktigt delen med att dem ska samlas vid Framtidsgymnasiet, för att sedan "Mind fucka" Plusgymnasiet...?

1, Varför samlas flera kilometer ifrån Plus?
2, Vet dem ens vad "Mind fuck" innebär...?

Eller någon som hänger med på kopplingen?
De bara uttrycker sig dåligt. De menar på att man ska säga till andra att man ska träffas vid Plusgymnasiet, men egentligen så är det Framtidsgymnasiet som är den verkliga platsen. Alltså en "mindfuck" för polis och andra.....
Citera
2012-12-19, 02:09
  #2799
Medlem
Har läst en del av hennes inlägg och jag vet inte om det diskuterats tidigare, men kanske borde man fundera i banorna av psykisk instabilitet. Jag söker inte efter lekmannamässiga diagnosticeringar, men det kan ju inte stå helt rätt till.
Citera
2012-12-19, 02:09
  #2800
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.C.
Det vore något nytt, en zigenare som talar sanning?

Ja, det vore det. Menar mer på att hon anses också vara en typisk "orre" om man lyssnar på vad människorna här i förorten säger. Kan stämma att dom lagt ut henne också för att sedan outa henne? Time will tell..
Citera
2012-12-19, 02:09
  #2801
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
Föräldrarna som ska "sköta" det här begav sig inte ens ut på stan idag för att hämta hem sina barn. Säger ganska mycket.


Nu tycker inte jag att man ska lägga ut länkar till barns facebook och bloggar.
Citera
2012-12-19, 02:11
  #2802
Medlem
ReiseReises avatar
Sa har jag fattat det ratt, Tjejen som startade sidan och som nu sitter hos polisen heter Merima ( )?
Tjejen som uppmanade till upplopp heter Linnea Felicia Ida Lundh?
Citera
2012-12-19, 02:11
  #2803
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zemfira
Börjar kännas som hon kan tala sanning?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15953354.ab
Polisen säger att de inte känner till något hot men ändå "dammsuger" de stationerna på personal som annars skulle ha varit ledig?
Citera
2012-12-19, 02:11
  #2804
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nebelwerfer42
Har läst en del av hennes inlägg och jag vet inte om det diskuterats tidigare, men kanske borde man fundera i banorna av psykisk instabilitet. Jag söker inte efter lekmannamässiga diagnosticeringar, men det kan ju inte stå helt rätt till.

Vems inlägg? Länk.
Citera
2012-12-19, 02:12
  #2805
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.C.
Det vore något nytt, en zigenare som talar sanning?

Är hon inte jugge?
Citera
2012-12-19, 02:12
  #2806
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nebelwerfer42
Har läst en del av hennes inlägg och jag vet inte om det diskuterats tidigare, men kanske borde man fundera i banorna av psykisk instabilitet. Jag söker inte efter lekmannamässiga diagnosticeringar, men det kan ju inte stå helt rätt till.

Beskriv hur du diagnostiserar henne då?
Citera
2012-12-19, 02:13
  #2807
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Är hon inte jugge?
Förstår inte vad det har för relevans (hon är från Bosnien, f ö). Ge detta ett par dagar och sanningen kommer säkert fram. Hennes berättelse låter inte helt osannolik.
Citera
2012-12-19, 02:13
  #2808
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Är hon inte jugge?

Hon är en så kallad vit zigenare från Bosnien. Hon är min zigenargrannes systerdotter. Bor tyvärr i förorten så känner till en hel del om detta. Nu blir det natti för mig. Hörs imorn. Tack för en bra dag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback