2012-12-19, 16:10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Laggig stream uppe: http://bambuser.com/v/3236906
Han kör på Avenyn, det känner tom. en Skåning som jag igen.
Stort tack till dom som streamat idag, fantastisk insats.

Arween borde köra temat från "Taxi Driver" i stereon.
Citera
Medlem
SiSeniors avatar
Gabriella Sundin/Stravovich har en andra syster, Ell*n Ard*rve, hur vet vi att det inte rör sig om henne? Någon hade kontakt med en anonym tipsare. Kan Du berätta mer om det?
Citera
Medlem
Vridvinkelns avatar
Från hennes blogg...

"Hejdå..
tisdag den 28 augusti 2012, kl 15:51
Hej jag kommer nu sluta blogga men jag vloggar på youtube ist

Y: MrMichaeljackson35
Tfln: 0760263700*
Facebook: Gabriella miss perfect
Instagram: gabriellamissperfect "

* går till en L*rs S*ndin. Finns enligt Ratsit ingen Gabriella där, men där emot Gabriell?
Citera
Medlem
är det någon idé att kolla på streamen? verkar ju inte hända nåt
Citera
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde90
Hon Gabriella. Vad är hennes roll i detta? Förstår inte.
Enligt en statusuppdatering skall hennes ''syster'' vara en av de som slagit tjejen som blev misshandlad.
Senast redigerad av deniseh 2012-12-19 kl. 16:15.
Citera
2012-12-19, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickecb
tråkigt att våra kära nysvenskar nöjer sig med rykten för sånt här..

Ja de har inte alla åsnor i hagen helt klart. De tar alla möjligheter de får till att vara våldsamma. Folk som inte ens har med saken att göra kommer ju för att en kompis kompis kusins vitamin blivit kränkt på en hemsida. Drar paralleller till deras förlorarländer där de använder karikatyrer och annat trams som anledning att få spränga ambassader och våldta västerländska journalister. Osv osv. Det är i deras natur, dags för oss att förstå våra skillnader.
Citera
Medlem
JamesTrombleys avatar
Citat:
Inget bekräftat, nej. Misstankarna kvarstår dock mot samma tjej.
Vad har hon som blev misshandlad för roll i det hela då? Har det kommit fram något annat än att hon var en tipsare? Enligt den där fjortisorren/bloggerskan (Gabriella?) var det ju hon som var skaparen.
Citera
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Någon som har koll på situationen ute i förorterna? Eller är det enbart i centrala Göteborg de förpestar luften med sin närvaro? Dialogpoliser är fel metod i sammanhang som dessa, det krävs mycket mer våld i mitt tycke. Låt batongslagen vina så att de små babbarna inser att Göteborg / Sverige inte är lilla Beirut. Förbannade ungjävlar.

/ Leif
Citera
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde90
Hon Gabriella. Vad är hennes roll i detta? Förstår inte.

Läs tråden förihelvete. Ni fyller tråden med skitfrågor nonstop.

Citat:
Gabriella Sundin/Stravovich har en andra syster, Ell*n Ard*rve, hur vet vi att det inte rör sig om henne? Någon hade kontakt med en anonym tipsare. Kan Du berätta mer om det?

Den anonyma tipsaren tror att det är Jovana. Lägger upp info så fort jag får den.
Citera
2012-12-19, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Hemskt att polisen tillgriper vald for sana har petitesser.

Så vitt jag kan se har polisen inte ens använt en promille av de våld de brukar vid derbyn där det nästan uteslutande är svenskar inblandade. Men då är jag ju fullblodsrasist också.
Citera
2012-12-19, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Hemskt att polisen tillgriper vald for sana har petitesser.

Du menar vandalism, misshandel, störande av allmän ordning, etc. etc? Du kanske inte höjer på ögonbrynen innan det är din bil som förstörs?
Citera
2012-12-19, 16:13
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Speciellt att dom klagar på den "kapitalistiska kvinnosynen" känns ju som fantastiskt efterblivet just i detta sammanhanget. För den eventuella "kvinnosyn" som ligger bakom denna äckliga vana att kalla tjejer för "hora" (som ligger bakom dagens upplopp) har definitivt inget med kapitalism att göra. Det beror helt på den massinvandring som vänsterpajasarna själv tycker är så bra.

Att några säger hora kanske inte är ett stort problem för samhället. När det kommer till kapitalismen så blir tjejer sexobjekt och tjejer fotoshop:as sönder, vilket förvrider synen på kvinnor. Du tror inte det har ett större påverkan på samhället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in