2012-12-19, 04:00
  #2917
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadeOf
Förutom när det går rykten om att människan har startat ett idiotiskt Instagramkonto, för då ska fan dennes namn hängas ut på Flashback!!!!

Detta är fel också. Men om personerna blir dömda eller något liknande. Då ser jag inga problem. Att vara en slampa är inte brottsligt, att hänga ut folk är det.

Om man vill hänga ut t.ex folk från kravallerna då ska tänka sig för också. Man ska inte utnyttja yttrandefriheten.
Citera
2012-12-19, 04:05
  #2918
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Detta är fel också. Men om personerna blir dömda eller något liknande. Då ser jag inga problem. Att vara en slampa är inte brottsligt, att hänga ut folk är det.

Om man vill hänga ut t.ex folk från kravallerna då ska tänka sig för också. Man ska inte utnyttja yttrandefriheten.
Fast nu har jag redan förklarat att jag var sarkastisk.

Tror inte att alltför många bryr sig här på fb att det är brottsligt att hänga ut folk. Personen(personerna) bakom kontot gjorde uppenbarligen inte det heller.
Citera
2012-12-19, 04:10
  #2919
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadeOf
Fast nu har jag redan förklarat att jag var sarkastisk.

Tror inte att alltför många bryr sig här på fb att det är brottsligt att hänga ut folk. Personen(personerna) bakom kontot gjorde uppenbarligen inte det heller.

Jo, jag förstod att du var sarkastisk. Eftersom personen du var sarkastisk mot och jag precis hade haft en konversation. Så tänkte jag säga min åsikt. Jag tror inte heller attt många här tänker längre än monitorn.
Citera
2012-12-19, 04:10
  #2920
Medlem
Det är lustigt hur ni fördömer dessa "aplika" beteenden, samtidigt som ni själva sitter och hänger ut (o)skyldiga människor och skriver diverse tveksamma uppmaningar och mörka önskningar.

Hyckleri på avancerad nivå.
Citera
2012-12-19, 04:13
  #2921
Medlem
ucklumarbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mavvelito
WM? Jo det låter logiskt faktiskt. Förklara för mig vem WM är igen? Är det World Maffia som Ganglands med Raffa i farten?


Tror han syftar på Wisemen som är IFK Göteborgs huliganfirma. Se http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Wisemen .
Citera
2012-12-19, 04:25
  #2922
Medlem
Var det blandat svenska och nysvenska tjejer som hängdes ut? Eller bara svenskar?
Citera
2012-12-19, 04:28
  #2923
Medlem
Bescs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
De kanske ska demonstrera? Men jag har lämnat detta nu då jag inte är enig med övriga här och kommer inte bli

Vad ska dom demonstrera om? Att dom inte fick härja runt, misshandla och förstöra tillräckligt under gårdagen? Hänger inte riktigt med
Citera
2012-12-19, 04:29
  #2924
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flemur
Var det blandat svenska och nysvenska tjejer som hängdes ut? Eller bara svenskar?

Mest nysvenska tjejer.
Citera
2012-12-19, 04:32
  #2925
Medlem
Mavvelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ucklumarboga
Tror han syftar på Wisemen som är IFK Göteborgs huliganfirma. Se http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Wisemen .
Okej, aldrig hört talas om dessa tyvärr. Men visst, kör på dessa på skitungarna, fair enough *skål*

Citat:
Ursprungligen postat av flemur
Var det blandat svenska och nysvenska tjejer som hängdes ut? Eller bara svenskar?

Hur har du ens missat detta? Hela tråden handlar ju om en och samma sak.
Citera
2012-12-19, 04:46
  #2926
Medlem
S.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flemur
Var det blandat svenska och nysvenska tjejer som hängdes ut? Eller bara svenskar?


Blandat, och du kan ju gissa vilka det var som samlades vid en skola och hoppade på bilar!
Citera
2012-12-19, 04:58
  #2927
Medlem
DadoPrsos avatar
Felicia har uppmärksammat att hon är aktuell i forumet

http://www.nattstad.se/FeliciaLinneaLundh
Citera
2012-12-19, 04:58
  #2928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PabloPicachu
Mest nysvenska tjejer.

Citat:
Ursprungligen postat av S.C.
Blandat, och du kan ju gissa vilka det var som samlades vid en skola och hoppade på bilar!

Ok bra att det är blandat.


Ja invandrare som var där av olika skäl. Vissa för att protestera mot mobbningen av flickorna så det är ju ett bra tecken iaf?
__________________
Senast redigerad av flemur 2012-12-19 kl. 05:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in