2012-12-18, 19:29
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Din lösning hade förmodligen tagit formen som dialogisk hämnd. Sätta sig ner med en kopp nybryggt och förklara för lillasyster att det är helt OK att experimentera som tolvåring och sedan förklara för Instagram-maffian att lillasyster minsann får knulla runt om hon vill och att en ursäkt vore på sin plats. Då lär dem sig!

Dumheter. Hedern är viktig.
Ja, och alla vet ju att våld är extremt hederligt. De ska för fan inte beskylla andra för att de inte kan uppfostra sina egna.
Citera
2012-12-18, 19:30
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pasta-med-lakrits
Inte mycket till upplopp. En person som säkert förtjänat det får lite stryk och massa ungdomar som springer runt och tittar på mest. Jag förstår inte varför det får så stor uppmärksamhet?
Kan säga att det har kommit ut ovanligt lite filmer om hur det såg ut i nordstan.
Knappast oskyldigt...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Du är ju korkad på riktigt. Så du tror att dessa 16-åringar uppträder såhär för att västerländska stater utnyttjat länder på deras resurser en gång i tiden?
Anledningen till att man beter sig såhär är för att det är såhär man blivit uppfostrad av sina föräldrar. Ett barn imiterar sin omgivning och våld föder våld. Men jag antar att du återigen vill skylla föräldrarnas brist på normal uppfostran på västerländska stater? Ska vi då inte dra stråt än lite längre och kanske skylla allt på Big Bang, för utan den hade ju jorden aldrig kommit till och detta hade aldrig hänt.

Sluta skylla på allt annat än de som faktiskt begår gärningarna.

Inte en gång i tiden utan väst har varit där i ungefär 80 år och snott resurser. Våld föder våld håller med dig där. Jag skulle vilja säga att alla föräldrar har brist på normal uppfostran eftersom vi håller tillbaka våra barn när vi ger dom dockor och säger att jultomten finns bla. Jag tror det finns bättre sätt att leva på, speciellt med teknologin idag, men då måste också vårat sociala system och våra värderingar ändras. Big bang är väl fortfarande bara en teori. kolla in the venus project så kanske du förstår mig bättre
Citera
Medlem
Colonials avatar
Ja lägg ner blattesnacket. Det gör mig bara mer övertygad om att aldrig någonsin rösta på Sverigedemokraterna.

De finns alltså inte fler bilder och annat från orrozgbg? Jag såg bara någon kort text där hon kallade en tjej orre typ. Även om det var där det peakade så skulle det vara intressant att se annat som gjorts
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Tror ni familjen dödar dottern för dennes skam hon dragit över dom? Zigernare är ju inte omtyckta i vanliga fall, tror ju inte tex farsan blir impad av dotterna tilltag.
Citera
Medlem
teflonpannan69s avatar
Var är Hemvärnet? Skulle vara läckert att se dem spärra av gatorna med sandsäckar och taggtråd för att sedan öppna eld mot pöbeln!

Vi borde verkligen utrusta hemvärnet för att handskas med sådana här situationer. Dialogpoliser räcker inte längre.
Citera
2012-12-18, 19:31
Medlem
Nu var ju majoriteten blattehoror men de få svenska tjejer som gängsar sig med inavlade undermänniskor utav MENA ursprung skall hängas ut, bespottas och ev giljotineras.
Citera
Medlem
Om det visar sig att det var feminister som låg bakom hetsen som ledde till kravallerna... Undrar om det kommer att uppmärksammas alls av gammelmedia

Här ser vi i alla fall att tjejer inte alls är så fredliga och fridsamma som feminister påstår. Och det är väl inte konstigt aen sådan här situation går överstyr när unga tjejer ständigt får höra vilka utsatta stackars offer de är speciellt när det har med sex att göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBONG
Det är väldigt synd om dom när dom står med canada goose jackor för 5000kr och hävdar att vi svenskar har det så bra och dom så dåligt. Har alltid tyckt det varit lite roligt att dom har dyrare kläder och prylar än en själv fast det är dom det är så synd om..

Stöldgods?
Någon som har en länk till de twittrare som lägger skulden på svenskar?
Citera
2012-12-18, 19:32
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Nån som kan bekräfta att ziggisbruden som startade allt bor i backa?
Isf får nog farbror polisen skicka lite patruller dit i veckan har jag en känsla av.
Citera
Bannlyst
tror ni det blir hedersupplopp imorgon också?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexTT93
Säger bara en sak till er som drar alla invandrare över en linje, vad fan tänker ni med ska jag också börja dra alla svenska över en linje eller?
Alla svenskar är fega, alla är rasister, alla super sig fulla när lönen kommer, alla är otrogna, alla svenskar bråkar så fort det är match.
Vad fan sysslar ni med era smygnassister? fattar ni inte att det finns vanliga invandrare också som jobbar och lever ett normalt liv? Era vansinniga råttor som suger av SD!!!!!!!

Alla blattar är beväpnade p.g.a. sin rädsla, blattarna är bevisligen dom största rasisterna, blattarna knarkar, blattebrudar törs inte vara otrogna...då får dom en flygtur från balkongen, blattar leder all brottsstatistik.....nu även trafikbrott och antalet parkeringsböter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in