2012-12-18, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGeneral
" 1 död, 3 självmord, 1 koma, 3 svårt skadade pga av ett instagramkonto.
Fyfan."

Det skrev någon på Twitter nu? Tveksam källa dock. Någon som har nåt annat?
Ja, det får väl räknas som en högst osäker källa - men publiceras gör den ju, vilket kanske var den enda tanken med den.

För att inte fokusera på tjejen, vad kommer hända med de som har bidragit med information om de olika tjejerna?
Citera
Medlem
B0llkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockstark
Varför står polisen i västen och gör vågen?

Jag tror att han försöker föra en dialog.
Citera
Medlem
Fettopappas avatar
Lustigt. Har min arbetsplats nära Plusgymnasiet och hade hört talas om detta igår, men trodde inte att det skulle bli något stort utav det. När jag gick ut på lunchen för en rökpaus fick jag en hård apelsin i huvudet Som tur var gjorde det inte allt för ont, men när jag blev arg och kastade iväg apelsinen igen fick jag farbror blå på mig som undrade vad fan jag höll på mig. Jag ville ju bara hämnas på den fula negern, men icke, han klarade sig utan trubbel.. Suck.
Citera
2012-12-18, 17:31
Medlem
Det går rykten om att ett offer; en religiös tjej har tagit livet av sig?
Citera
Medlem
VVCs avatar
Någon som namnen på de som slog/sparka henne? Ska ta mig ett besök till Göteborg inom snar framtid.

Herregud så många personer på en person som det sägs vara fel tjej också.
Citera
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
Om jag förstått det hela rätt. Folk bidrar till att hänga ut flickor på nätet, men när folket som hängt ut flickorna själva blir uthängda blir de förbannade och kallar in släkt och vänner... Definitionen av dubbelmoral?

Alla heter inte Glenn i Göteborg...

Nej, folk var där för dom var förbannade på hon/dom som varit med och bidragit till instagramsidan.
Citera
2012-12-18, 17:32
Medlem
NirvanAs avatar
Någon som vet hur många procent av personerna iblandade som var av icke-europeisk härkomst?
Citera
Medlem
sluggerbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MendelMu
Nä, jag var lite otydlig där. 200 skolungdommar från Göteborg representerar Göteborg relativt väl. Är de flesta från plusgymnasiet, vilket jag felaktigt antog(?) så skulle jag säga att de representerar skolan utmärkt.

Det är en homogen grupp som ska ha plats i samhället, dags att börja arbeta.

out of here.

Ja det är väl där dagens problem ligger.
Citera
Medlem
Nån som vet hur tjejen mår? Är hon inlagd på sjukhus?
Citera
2012-12-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Om man tittar på "tipsen" som lagts upp här så är det genomgående temat dålig svenska och obefintlig meningsuppbyggnad kryddat med "walla" eller "bobis". Det är alltså ganska uppenbart att det är många blattar som tipsar om sina egna, samtidigt som dom andra blattarna rasar och börjar slåss. Win-win helt enkelt. Radera ut varandra bara!

Första tipset är inskickat av en svensk tjej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
Om jag förstått det hela rätt. Folk bidrar till att hänga ut flickor på nätet, men när folket som hängt ut flickorna själva blir uthängda blir de förbannade och kallar in släkt och vänner... Definitionen av dubbelmoral?

Alla heter inte Glenn i Göteborg...
Idag var det snarare "Alla heter Mohammed Alquewewdwad i Göteborg"
Citera
Medlem
Polisen drar sig tillbaka. Surprise surprise. Det är helt ok att kasta snöbollar och sten efter en polis och på en polisbil i Sverige 2012.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in