2012-12-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon som är bekant med några av de 200 som blev "uthängda" på instagram? Är de slampor på riktigt?
Förmodligen annars hade man ju inte reagerat på detta sättet. Känner ingen som har blivit uthängd men det är min slutsats.
Citera
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Någon som är bekant med några av de 200 som blev "uthängda" på instagram? Är de slampor på riktigt?

Vad är en slampa? Är det att hon ligger med många? Det är väl schysst, det är väl skönt att ha sex?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Bra att folk reagerar. Jag såg i Aftonbladet att föräldrar till några av de ungdomar som hängts ut tänker polisanmäla det. Det måste bli ett slut på hur mycket man får härja på internet. Som här på flashback också, i flera år har afrikaner kallats för "apor". Jag fattar inte att sånt får pågå år efter år. (Det verkar visserligen ha upphört nu.)

I USA åtalas de spred lögner i olika forum om den senaste skolskjutningen. Bra!!

Ja fy! Hur får sådant förekomma? Hedersupplopp har du inget att säga om eller? Dipshit.
Citera
2012-12-18, 18:55
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NavierStokes
Jag kan till viss del förstå att henne språkbruk och påståenden är provocerande, men att en pöbel löper amok är fullständigt oacceptabelt och oproportionerligt. Jag citerar nedan texten från hennes inlägg så kan folk lättare bedöma hennes alster;

Ja, men tjejen på bilden var bara en av 230 som var med på sidan.
Det fanns mycket grövre bland de andra bilderna som jag nu längre inte har tillgång till, tyvärr.
Citera
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Förklara för mig då? Trodde att firmor bestämde en plats där de gjorde upp. Därför blir inga bilar skadade? Det lät som att detta var argumentet?

Och då skrev jag, att det var ju tur att bilarna inte blir skadade. Eftersom de har så mycket känslor.
Poängen är att fotbollsfirmor drar inte runt i en mobb och skrämmer vanliga julshoppande svenssons. Som skedde idag i nordstan (ögonvittne till det hela). Helt irrelevant att dra in problemen runt fotboll då dessa inte liknar detta alls.

Problemen i samband med matcher involverar grupperingar som hetsar och slåss mot varandra, där samtliga parter är med på noterna. Tror knappast den gamla dam som blev nedvräkt av en hane inne i nordstan var med på det.

Håll er till ämnet och ge fan i att blanda in fotbollsproblematiken.
Citera
Medlem
Är det någon som inte har gjort något fel och som har blivit misshandlad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XLmo
Jag har förstått det som att GM har en medhjälpare (äldre kille/man, fritidsledare).

Möjligtvis denna killen som kan ha hjälpt henne? http://www.facebook.com/toni.rojnic

Han har b.la skrivit "Hur kan folk inte förstå & sluta anklaga mig för nått jag absolut inte har något att göra med. Vet inte hur mitt namn kom ut eller hur jag blev den stora syndabocken folk har vart utanför mig jag har bevisat att jag inte har något med saken att göra så snälla sluta spela över folket ta reda på fakta innan ni går ut & ska mordhota en familj för nått som inte ens stämmer." och "JAG GICK PRECIS GENOM STAN . Alla tittade snett men ingen gjort nått ! OK VARFÖR ? För nu tänker ni varför går han i stan e ha dum i huvudet när han e anklagad . Men e man oskyldig så e man !"
Citera
Medlem
Kollisionen med polisen är alltså att ett 50 tal ungdomar kastar snöbollar på en polisbil med 3 poliser?

Det verkar ju inte vara mycket som har hänt. En kvinna har blivit misshandlad och kanske några skador på personbilar. I det stora hela har ju allting gått lugnt till.

Det är ju bara lite slödder som samlats och tillsammans haft en mindre träningslopp för att stärka kondition och uppmuntra till friluftsliv. Som alla tidigare i tråden deklarerat syns det tydligt att kenyanerna dominerar täten.
Citera
Medlem
Citat:

En tjej som blev uthängd hade ju svarat i textfältet under uthängningen att uppgifterna stämde men skyllde på att det var "dumma saker på fyllan".
Citera
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brazilio
Förmodligen annars hade man ju inte reagerat på detta sättet. Känner ingen som har blivit uthängd men det är min slutsats.
Så varför är de arga om det är sanningen? Folk är inte arga på wikileaks...

Man blir nog argare om det inte stämmer alls, att personen blåljuger alltså.
Citera
Medlem
Värsta Gossip Girl grejen.
Citera
2012-12-18, 18:56
Medlem
Är tjejen på filmen som blir ifattsprungen och sparkad samma tjej som hade bloggen?

100-inlägg, underlätta för oss som inte hängde med från början?

Vilka andra skadades?

Min personliga åsikt:
Fler ungdomar borde sitta inlåsta hemma utan internetåtkomst och hänge sig och studier och hantverk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in