2012-12-18, 18:14
Medlem
Rambovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettopappa
Lugnt i stan för tillfället. Ett gäng poliser i nordstan och några hästar runt brunns. Blattar överallt som skriker "FUCK AAAAAINA!!!!" och fjantar sig.

Jag å far skall gå ut och käka, vart tycker du att vi inte skall gå? Är det lugnt på Avenyen?
Citera
Medlem
kapten-steves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cincinnati
Vad sägs i "leden" så att säga, hur går snacket i lynchmobben när den rör sig?

Vem/vilka styr mobben?
det har jag ingen aning om, jag stod en bit ifrån och deltog inte i några av aktiviteterna!
Citera
Medlem
Filmen lär ju försvinna, så här ligger en backup

http://goo.gl/buoFg
Citera
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Är det den här typen av bilder som låg uppe? Alltså inte nakenbilder som jag fattade det som?
Nja, det fanns ju bilder där den som tipsade skickat med en bild där flickan som personen velat hänga ut stod i badkläder eller underkläder eller en bild där brösten var i centrum. Men också helt vanliga bilder men oftast så ''lättklädda'' som möjligt...
Citera
Medlem
Konservatics avatar
Men seriöst det är inga civiliserade människor, beter sig en flock apor , det är skrämmande hur dessa kan ge sig på en ensam tjej utan att någon ingriper, det deras s k rättvisa istället för att låsa polisen ta hand om saken i stället för att lyncha som man för i deras hemland
Citera
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brazilio
För att etniska svenskar aldrig skulle få för sig att hoppa på bilar och krossa fönster. Inte heller skulle man 50 pers hoppa på en liggande kvinna samt sparka.
Lille unge snälla du...

Nästan så man tycker det är sött.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Ni som jämför det här med fotbollsderbyn är ju för roliga. Har gått på fotboll i 20 år, de senaste åren med mina barn och aldrig känt mig rädd eller hotad, har i princip stått mitt i uppgörelser mellan olika firmor. Det jag såg i nordstan idag var dock något annat. De täckjackebeklädda hanarna som gick i täten för mobben vräkte ner allt som kom i deras väg.
Nu var det ju inte derbyn mellan två lag från Luleå vi menade kanske... Men välkommen att hänga med på en match mellan AIK och IFK eller varför inte HIF och MFF? Ta med dina barn också... Så kan jag guida runt dig lite...
Citera
2012-12-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snejider
Ryktas om att nån blev våldtagen eller försök till våldtäkt? stämmer detta?
Nej, finns inga källor på det.
Citera
Medlem
Man får väl hoppas på att MENA-folket beter sig som svin ett tag till så att folk begriper vad det är för dårar de har att göra med.
Hade jag haft tid så skulle jag åkt in till stan och kollat på Jungelcirkusen.
Citera
Medlem
Blifullidags avatar
Gick in och kollade på kontot igår och det var rätt vidriga grejer som skrevs framförallt av invandrare om andra invandrare det kunde man se. Men även en del svenska tjejer hängdes ut. Det mesta förstod jag som att det bara var rent skitsnack. Jag förstår att barnen blir arga, absolut.
Men de där flockdjuren som kastar sten på polisen och slår ner småtjejer och fotografer ska bara behandlas med batong.
Jag anmälde kontot igår då det var uppenbart att det var förtal och allvarlig mobbning det handlade om.

Men återigen; dessa vidriga djur som var ute efter att upploppa och kasta sten på poliser och misshandla tjejer ska bara behandlas så illa som det är möjligt att behandla sådana djur.

Plusgymnasiet...en mångkulturell skola. Men det var väl fint?

Och ursäkta men den här tråden växer så extremt fort så undrar om det finns youtube klipp på händelserna? Någon?
Citera
Medlem
kapten-steves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KRISK
Hur mycket invandrare går det på skolan? Är skolan kommunal?
privatskola. och det går för mycket invandrare! låga intagningspoäng som lockar till sig allt "slödder".
Citera
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Jag själv tycker att instagram kontot är värre än att några bilar blir sönderslagna. Okey, att tjejen som blev nerslagen var överdrift. Det tycker jag också.

Men annars att starta ett instagram konto för att hänga ut folk. Detta är bara mobbing och förtal.
Ja, det var riktigt lågt av invandrartjejen att starta det kontot. Det var även lågt av invandrarkillarna att gruppmisshandla en tjej och putta ner en gammal pensionär. Även lågt av invandrarmobben att dra runt och skrämma vanligt folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in