GP har en nyhet om en tjej som blev uthängd:
"- Jag har pratat med de som pekats ut. Det är därför jag kommit hit, säger Sanela, som studerar på en gymnasieskola i en grannkommun till Göteborg.
Sanelas mamma är liksom sin dotter bedrövad efter uthängningen på instagram.
- Det är väldigt obehagligt. Sanela har inte sovit under natten och hon grät hela tiden, säger mamman."
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1167617-hon-hangdes-ut-pa-natet
Mycket trevlig mamma som tillåter henne att åka dit för att försöka göra upp.