Citat:
Ursprungligen postat av cay
Nej, var skrev jag det? Jag tycker att de borde vara förberedda på det då det uppenbarligen inte är helt omöjligt att det kan ske, som du själv ser. Du behöver inte skriva utan att tänka igenom det först, du kan åtminstone läsa igenom vad den du citerar skrev innan du själv väljer att lägga orden i mun på denne - ja, tråden är på Heta Ämnen och det postas i hög frekvens men tänk till innan du postar.
Jag får erkänna att jag delvis läste fel. Men att begära att en polisperson ska hålla sig lugn i en sådan miljö är inte realistiskt. Naturligtvis ska polisen vara proffsig och följa reglerna, men det är mobben som sätter ribban. Kastar de sten och provocerar, ja då ska svaret bli tårgas, gummikulor och batong samt kännbara fängelsestraff.