2012-12-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Nej, var skrev jag det? Jag tycker att de borde vara förberedda på det då det uppenbarligen inte är helt omöjligt att det kan ske, som du själv ser. Du behöver inte skriva utan att tänka igenom det först, du kan åtminstone läsa igenom vad den du citerar skrev innan du själv väljer att lägga orden i mun på denne - ja, tråden är på Heta Ämnen och det postas i hög frekvens men tänk till innan du postar.

Jag får erkänna att jag delvis läste fel. Men att begära att en polisperson ska hålla sig lugn i en sådan miljö är inte realistiskt. Naturligtvis ska polisen vara proffsig och följa reglerna, men det är mobben som sätter ribban. Kastar de sten och provocerar, ja då ska svaret bli tårgas, gummikulor och batong samt kännbara fängelsestraff.
Citera
2012-12-18, 18:15
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Nu var det ju inte derbyn mellan två lag från Luleå vi menade kanske... Men välkommen att hänga med på en match mellan AIK och IFK eller varför inte HIF och MFF? Ta med dina barn också... Så kan jag guida runt dig lite...

Där satt den, rena reklamen för rå huliganism.
Citera
2012-12-18, 18:16
Medlem
Fettopappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seth-Rydell
Det håller på ännu alltså? Hur många rör det sig om? En större grupp eller enskilda smågrupper?
Smågrupper med blattar här och där som vill ha koll antar jag. Inget direkt våld.
Citera
Medlem
Bellpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Ursäkta mig men, NORDöstra delarna. Östra Göteborg är finfint att bo i.

Du menar att typ Örgryte klassas som östra delarna...? Mjo, visst..
Dock finns de två sidor av Örgryte. Ett väldigt fint område, och sen dessa typiska blatte-områdena.
Citera
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntastadMan
Oj så farligt.

Hur fan kan man vara så känslig?

Det är så med blattar, ibland om man bara tittar på dom så kollar dom snett och frågar om man ska slåss. Deras beteende.

Eftersom folk här inte är känsliga? Man tog bort en pepparkaksgubbe och ni höll på att starta kravaller pga av det?

Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Ja, det var riktigt lågt av invandrartjejen att starta det kontot. Det var även lågt av invandrarkillarna att gruppmisshandla en tjej och putta ner en gammal pensionär. Även lågt av invandrarmobben att dra runt och skrämma vanligt folk.

Men folk verkar enbart gå på "upploppet" när jag tycker det var värre med instagram kontot. Spelar ingen roll om hon kom från turkiet eller sverige.
Senast redigerad av bl1nk 2012-12-18 kl. 18:18.
Citera
Medlem
Jerkoff-names avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapten-steve
privatskola. och det går för mycket invandrare! låga intagningspoäng som lockar till sig allt "slödder".

Det är en friskola, inte privatskola. Friskolor drivs med skattepengar.
Citera
Medlem
kraschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brazilio
För att etniska svenskar aldrig skulle få för sig att hoppa på bilar och krossa fönster. Inte heller skulle man 50 pers hoppa på en liggande kvinna samt sparka.

Kolla retoriken och våldet hos de stora fotbollsfirmorna. Där pratar vi inte 16-18-åringar utan medelålders svenska trebarnsfarsor som går helt bananas.

Vet också att det var nåt riksdagsparti vars ledamöter tog upp järnrör och skrek hora för en tid sen, är det något du känner igen?
Citera
Medlem
Fettopappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rambovic
Jag å far skall gå ut och käka, vart tycker du att vi inte skall gå? Är det lugnt på Avenyen?
Avenyn är lugnt! Det är främst runt centralen och brunnsparken som är mer "oroligt", men ingen direkt fara nu.
Citera
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rambovic
Jag å far skall gå ut och käka, vart tycker du att vi inte skall gå? Är det lugnt på Avenyen?

Ja för fan, varit lugnt i flera timmar. Inte varit något slagsmål att tala om sen kl 14.
Citera
2012-12-18, 18:17
Medlem
http://www.facebook.com/photo.php?v=523439177673940&set=vb.100000235872204 &type=2&theater

kan ni se dehär? Så jävla synd... Varför bete sig såhär?
Citera
Medlem
5StarStunnas avatar
kids-----
Deras handlingar gör att de kommer straffas som vuxna. De borde ta vara på barndomen.
Citera
Medlem
spermaoffrets avatar
Härligt att den arabiska våren sprider sig. Det tackar vi internet och åsiktsfriheten för. Ännu ett steg mot en totalitär regim. Vissa klarar inte av frihet under ansvar tyvärr.

Vad kan komma att stiftas för lagar om sånt här fortsätter? Krönika i AB påvisar internets farlighet. För det är verkligen internets fel! Precis som alla på FLB är rasister. Huvva!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in