Citat:
Ursprungligen postat av MadeOf
Nummer 2. De attackeras för att ha hängt ut sina vänner och snackat skit. Även personen som sägs ha startat sidan är illa ute.
aha, men varför blir det upplopp? För att så många hängt ut så många? För om jag ville klippa 4 pers som spridit dynga om mig behöver jag knappast 200 pers?
Hur startade det som ett upplopp? via nätet eller?