2012-12-18, 14:02
  #421
Medlem
bullstolsrundens avatar
någon som vet vad instagramkontot heter? Kanske går att timemachinea
Citera
2012-12-18, 14:02
  #422
Medlem
McDonalds i Nordstan ska tydligen vara nedstängt nu och minst en utgång blockerad av polis. Fan, upplopp i ett av Göteborgs största varuhus mitt i julhandeln är en betydande händelse. Att folk börjar lämna Plusgymnasiet är väl inte så märkligt om det är fullt med poliser är men det behöver inte vara över för det
Citera
2012-12-18, 14:02
  #423
Medlem
Doktordonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Polisen har ej kontroll över situationen enligt Aftonhoran. Undra hur långt det kan gå om det fortsätter att eskalera...
Revolution?

Nej. Gissar att det här är över i eftermiddag. Tror inte några stollar orkar störa i flera dagar, det är inte sannolikt. Någon som vet mer vad som hände i Norstan? Har något förstörts eller har det hänt något mer där förutom att de har rusat fram och tillbaka?
Citera
2012-12-18, 14:02
  #424
Medlem
Masspsykos? Vad faan är detta för dumheter? Spö ska de ha hela högen. 500 pers ska alltså slå en tjej för att hon snackade skit på internet om folk i Göteborg? Snacka om att folk vet vad de ska göra upplopp om och inte. Hoppas på riktigt hårda straff för detta slödder så de lär sig lite vett.
Citera
2012-12-18, 14:02
  #425
Medlem
traderns avatar
kan någon ladda ner filmerna från http://veetle.com/index.php/listing/index/entertainment#5043af580aa77/e6e75de628806942c5b2996c7514edf1 så vi har dem ifall någon skulle ta bort dem
Citera
2012-12-18, 14:02
  #426
Medlem
Arzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Här har du streamen.

http://veetle.com/index.php/listing/index/entertainment#5043af580aa77/e6e75de628806942c5b2996c7514edf1
Jag får den inte i liveläge. Är bar aen inspelade 16-minutersfilm. Vad gör jag för fel?
Citera
2012-12-18, 14:03
  #427
Medlem
Polonia88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Jag vet. Sverige gillar lösaktighet, horeri och bögeri. För den delen behöver inte blatten acceptera att dennes anhöriga och närstående drabbas. Vad är det du inte fattar? Självklart har de berörda all rätt att bli upprörda, något annat vore vansinne. Hur hade du själv reagerat om din 12-årige lillasyster hängdes ut som kuksugande hora? Nu vet jag att detta uppmuntras i svenska familjer, men ändå.

Sant! Avskyr blattar, men jag hade fan inte accepterat om min syster horade runt.
Citera
2012-12-18, 14:03
  #428
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes X
Kan ju vara selektiva bilder för att vara taskig men på AB är alla svenskar jag ser poliser


Vad händer?Hört ngt om tjejen som blev hoppad på skallen?
Citera
2012-12-18, 14:03
  #429
Medlem
Äsch, fyfan för er bönder! Alla som inte bor i Stockholm då
Citera
2012-12-18, 14:03
  #430
Avslutad
Va i helvete? Allt detta kaos för ett instagraminlägg? Idag tror jag nog en och annan väljer att rösta på SD eller SvP.
Citera
2012-12-18, 14:03
  #431
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadeOf
Nummer 2. De attackeras för att ha hängt ut sina vänner och snackat skit. Även personen som sägs ha startat sidan är illa ute.

aha, men varför blir det upplopp? För att så många hängt ut så många? För om jag ville klippa 4 pers som spridit dynga om mig behöver jag knappast 200 pers?

Hur startade det som ett upplopp? via nätet eller?
Citera
2012-12-18, 14:03
  #432
Medlem
Gbgsorroz instagram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in