...//fick mig till att rusa fram till han, ta upp min golfklubba och svinga till han i bakhuvudet. SCHMACK! Han slockna direkt,..//
Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse
Det luktar troll långväg detta, men några frågor kommer upp:
Vilken golfklubba använde TS, träklubba, långjärn, kortjärn eller putter? Stål- eller grafitskaft? Märke på klubban?...//Vilken typ av sving användes, full, halv eller kvarts?
..//
Att se sin fru bli påsatt av en okänd människa är obeskrivligt, en frustration som fick mig till att rusa fram till han, ta upp min golfklubba och svinga till han i bakhuvudet. SCHMACK! Han slockna direkt, landade bredvid min just nu väldigt chockade och sönderknullade fru.
Vad ska jag göra flashback?
Men om det mot all förmodan vore sant har du ju redan fått ett utmärkt förslag, inklusive en naturlig förklaring till din frus otrohet med tanke på vad du gjort med din son:
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Det klart som fan att frun ligger med andra, vem skulle vilja vara med en incestpedofil som du? Du förtjänar all skit du kan få, troligtvis är snubben du slog medvetslös en bättre människa, pappa och man. Ta livet av dig vidriga människa.
jävla snack om troll, fortfarande om min son som inte hör till den här tråden, kan mods vakna och börja rensa offtopic kommentarer? Snack om att jag skulle ha liten kuk och därför valde hon att knulla en neger, vafan? Flashback-logiken rentav sprudlar.
Det är för helvete min fru ni snackar om.
Jag samlade mod igår och ringde ambulans, sade att jag hittade han utanför på trappan med spräckt skalle, berusad och avsvimmad. Betonade att trappan var väldigt isig och det skulle kunnat vara en stark faktor till det hårda fallet, de tog han om hand, tackade mig och åkte in till akuten. Mannen var inte kapabel till att prata utan sluddrade mest under omhändertagandet.
De frågade hur länge han hade legat där varpå jag svarade att jag inte vet. Detta var sent igår, runt 04:00 och har inte hört något nu. Varken från frugan eller snuten.
Då är min fråga, Hur fan lyckades du klä på honom? eller släpade du ut honom i trapphuset helt naken?
Då är min fråga, Hur fan lyckades du klä på honom? eller släpade du ut honom i trapphuset helt naken?
Jag ringde ambulanspersonalen till min lägenhet, där bråket ägde rum. Sade att jag tog in och värmde upp han då han höll på att frysa ihjäl på trappan. Och ja jag klädde på han de kläder han hade lagt till sidan om sängen, allt för att verka mer trovärdigt.
jävla snack om troll, fortfarande om min son som inte hör till den här tråden, kan mods vakna och börja rensa offtopic kommentarer? Snack om att jag skulle ha liten kuk och därför valde hon att knulla en neger, vafan? Flashback-logiken rentav sprudlar.
Det är för helvete min fru ni snackar om.
Jag samlade mod igår och ringde ambulans, sade att jag hittade han utanför på trappan med spräckt skalle, berusad och avsvimmad. Betonade att trappan var väldigt isig och det skulle kunnat vara en stark faktor till det hårda fallet, de tog han om hand, tackade mig och åkte in till akuten. Mannen var inte kapabel till att prata utan sluddrade mest under omhändertagandet.
De frågade hur länge han hade legat där varpå jag svarade att jag inte vet. Detta var sent igår, runt 04:00 och har inte hört något nu. Varken från frugan eller snuten.
Pallra dig iväg till psykakuten, inte ett ord av det du säger är trovärdigt. Du söker endast uppmärksamhet och det får du garanterat på psyket. Varför skulle du knulla din fyraåriga son när han står på knä och samtidigt som du fingerpullar hunden? Att du har perversa tankar säger en hel del om ditt tillstånd och stärker inte din trovärdighet. Dina berättelser är väldigt genomskinliga.
Ursprungligen postat av jezzuzz
Jag har under större delen av mitt liv, iaf så långt jag kan minnas, alltid haft ovanligt sexuella fantasier. Sex med minderåriga, barn, djur och allt stört man kan tänka sig.
Jag har nu varit gift i 7 år och skaffat barn, en son som snart fyller 5. Det är här det börjar bli lite otäckt. Det började när min fru började jobba nattskift på spårvagnarna och jag hade mycket tid över ensam hemma med min son eftersom jag är arbetslös.
Jag började för några månader sedan känna mycket stark attraktion till min son och jag ville helt enkelt köra honnom från bakvägen. Det var min enda dröm till den en dag förverkligades, den 25 juni på midsommar i år.
Vi satt hemma och myste framför brasan jag och min 4 åriga son. Han satt och sög på sin napp medan jag vräkte i mig en massa chips. Synen av en så liten och oskuldsfull unge gjorde mig otroligt atraherad. Jag kunde inte bärga mig och kysste honnom utan tvekan. Han förstod inte så mycket, men hela situationen var så sjuk så att även vår hund, labradoren satt och stirra med en försummad blick som om han ville bli inbjuden. Medan jag rör mina läppar ner mot min pojks skrev så smyger sig hunden försiktigt fram och tar plats jämte oss som om han var hungrig efter sex. Nu gick det bara åt pipsvängen, jag slet av min 4 åriga son kläderna och satte honnom på alla fyra för att stöta i honnom med min kuk. Medan jag sitter på mina bara knän på golvet och pippar min son så fingrar jag min oskuldsfulla byracka samtidigt. Sedan den kvällen har jag aldrig mer gjort om det här men känner stark ånger, jag vill inte att min son ska få trauma i tidig ålder. Det har gått 4 månader snart och jag har inget berättat för någon. Vad tycker ni? Verkar jag vara psykisk sjuk? Behöver jag prata med psykolog? Ska jag berätta för min fru? Uttala er gärna om vad ni tycker, tack på förhand!
Jag ringde ambulanspersonalen till min lägenhet, där bråket ägde rum. Sade att jag tog in och värmde upp han då han höll på att frysa ihjäl på trappan. Och ja jag klädde på han de kläder han hade lagt till sidan om sängen, allt för att verka mer trovärdigt.
Om det här är sant så får du hoppas att han får en minneslucka och att din fru inte tjallar menar att du ringer och säger att det är ett bråk och när han vaknar så säger han det ända jag kommer ihåg att jag satte på nån sen svartna det för ögonen.
Jag ringde ambulanspersonalen till min lägenhet, där bråket ägde rum. Sade att jag tog in och värmde upp han då han höll på att frysa ihjäl på trappan. Och ja jag klädde på han de kläder han hade lagt till sidan om sängen, allt för att verka mer trovärdigt.
Fair enough, låter lite omständligt dock.
Hur ser lägenheten ut? Har du lyckats röja undan blod, spår, etc?
Försökt få tag på frugan?
Nja, mulatten ska nog lära sig veta hut, men vad har du för handikapp?
Använde du drivern? I så fall kan du ha dräpt mulatten. Hur ska du klara av att knulla din fru efter det här utan att få upp mulatten på näthinnan?
Jag skulle nog skickat ut kärringen naken i kylan en stund så hon insåg vad hon gjort.
Oavsett vilken så är det nog kört med det. Du framstår inte som trovärdig alls med dina trådar och att du skulle ha sänkt en neger i sovrummet är helt osannolikt. Du besitter inte förmåga att försöka vara trovärdig här så hur fan skulle du kunna lyckas med det i verkliga livet?? Tror du inte att ambulanspersonalen skulle misstänka något med din historia om dom inte kan se något blod i trappen?
Varför blev det så viktigt att ta bort någon tråd? Ångar du att du skrev något? Kanske för att den tråden sänker din trovärdighet