2012-12-09, 17:13
Medlem
Citat:
...//fick mig till att rusa fram till han, ta upp min golfklubba och svinga till han i bakhuvudet. SCHMACK! Han slockna direkt,..//

Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse
Det luktar troll långväg detta, men några frågor kommer upp:

Vilken golfklubba använde TS, träklubba, långjärn, kortjärn eller putter? Stål- eller grafitskaft? Märke på klubban?...//Vilken typ av sving användes, full, halv eller kvarts?
..//
Vad är det för jävla Happy Gilmoreswing? ( https://www.google.se/search?q=happy+gilmore&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=sv&client=safari)
Du ska stå still med bra balans, vikten lite på det högra benet i uppsvingen för att sedan överflytta vikten under framsvingen till det vänstra (förutsatt att du är högerspelare). Uppsök en pro tycker jag (samt en doktor, går säkert att bota, lite sjuka fantasier bara).
Så här skall slutresultatet se ut.
http://www.cartoon-links.com/marriage/picture-of-mr-mrs-tiger-woods-joke.html
T o m en tjej klarar av det! :
Citera
2012-12-09, 17:57
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Varför slog du inte ner din fru istället?
Citera
2012-12-09, 17:57
Medlem
Savoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jezzuzz
Att se sin fru bli påsatt av en okänd människa är obeskrivligt, en frustration som fick mig till att rusa fram till han, ta upp min golfklubba och svinga till han i bakhuvudet. SCHMACK! Han slockna direkt, landade bredvid min just nu väldigt chockade och sönderknullade fru.

Vad ska jag göra flashback?

Men om det mot all förmodan vore sant har du ju redan fått ett utmärkt förslag, inklusive en naturlig förklaring till din frus otrohet med tanke på vad du gjort med din son:

Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Det klart som fan att frun ligger med andra, vem skulle vilja vara med en incestpedofil som du? Du förtjänar all skit du kan få, troligtvis är snubben du slog medvetslös en bättre människa, pappa och man. Ta livet av dig vidriga människa.
Citera
2012-12-09, 17:58
Medlem
backtraces avatar
Citat:
jävla snack om troll, fortfarande om min son som inte hör till den här tråden, kan mods vakna och börja rensa offtopic kommentarer? Snack om att jag skulle ha liten kuk och därför valde hon att knulla en neger, vafan? Flashback-logiken rentav sprudlar.
Det är för helvete min fru ni snackar om.

Jag samlade mod igår och ringde ambulans, sade att jag hittade han utanför på trappan med spräckt skalle, berusad och avsvimmad. Betonade att trappan var väldigt isig och det skulle kunnat vara en stark faktor till det hårda fallet, de tog han om hand, tackade mig och åkte in till akuten. Mannen var inte kapabel till att prata utan sluddrade mest under omhändertagandet.
De frågade hur länge han hade legat där varpå jag svarade att jag inte vet. Detta var sent igår, runt 04:00 och har inte hört något nu. Varken från frugan eller snuten.
Då är min fråga, Hur fan lyckades du klä på honom? eller släpade du ut honom i trapphuset helt naken?
Citera
2012-12-09, 17:59
Medlem
Om jag upptäckt att min fru flytt från sina kedjor i köket för att göka med en mulatt så hade jag nog också reagerat som dig ...
Citera
2012-12-09, 18:06
Medlem
jezzuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backtrace
Då är min fråga, Hur fan lyckades du klä på honom? eller släpade du ut honom i trapphuset helt naken?

Jag ringde ambulanspersonalen till min lägenhet, där bråket ägde rum. Sade att jag tog in och värmde upp han då han höll på att frysa ihjäl på trappan. Och ja jag klädde på han de kläder han hade lagt till sidan om sängen, allt för att verka mer trovärdigt.
Citera
2012-12-09, 18:08
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
jävla snack om troll, fortfarande om min son som inte hör till den här tråden, kan mods vakna och börja rensa offtopic kommentarer? Snack om att jag skulle ha liten kuk och därför valde hon att knulla en neger, vafan? Flashback-logiken rentav sprudlar.
Det är för helvete min fru ni snackar om.

Jag samlade mod igår och ringde ambulans, sade att jag hittade han utanför på trappan med spräckt skalle, berusad och avsvimmad. Betonade att trappan var väldigt isig och det skulle kunnat vara en stark faktor till det hårda fallet, de tog han om hand, tackade mig och åkte in till akuten. Mannen var inte kapabel till att prata utan sluddrade mest under omhändertagandet.
De frågade hur länge han hade legat där varpå jag svarade att jag inte vet. Detta var sent igår, runt 04:00 och har inte hört något nu. Varken från frugan eller snuten.

Pallra dig iväg till psykakuten, inte ett ord av det du säger är trovärdigt. Du söker endast uppmärksamhet och det får du garanterat på psyket. Varför skulle du knulla din fyraåriga son när han står på knä och samtidigt som du fingerpullar hunden? Att du har perversa tankar säger en hel del om ditt tillstånd och stärker inte din trovärdighet. Dina berättelser är väldigt genomskinliga.

Citera
2012-12-09, 18:11
Medlem
Citat:
Jag ringde ambulanspersonalen till min lägenhet, där bråket ägde rum. Sade att jag tog in och värmde upp han då han höll på att frysa ihjäl på trappan. Och ja jag klädde på han de kläder han hade lagt till sidan om sängen, allt för att verka mer trovärdigt.

Om det här är sant så får du hoppas att han får en minneslucka och att din fru inte tjallar menar att du ringer och säger att det är ett bråk och när han vaknar så säger han det ända jag kommer ihåg att jag satte på nån sen svartna det för ögonen.
Citera
2012-12-09, 18:15
Medlem
backtraces avatar
Citat:
Fair enough, låter lite omständligt dock.
Hur ser lägenheten ut? Har du lyckats röja undan blod, spår, etc?
Försökt få tag på frugan?
Citera
2012-12-09, 18:16
Medlem
FBMinchias avatar
Nja, mulatten ska nog lära sig veta hut, men vad har du för handikapp?
Använde du drivern? I så fall kan du ha dräpt mulatten. Hur ska du klara av att knulla din fru efter det här utan att få upp mulatten på näthinnan?
Jag skulle nog skickat ut kärringen naken i kylan en stund så hon insåg vad hon gjort.
Citera
2012-12-09, 19:08
Medlem
jezzuzzs avatar
Tog nån mod bort tråden?
Citera
2012-12-09, 20:00
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Tog nån mod bort tråden?

Tänkte du på denna tråd?

https://www.flashback.org/t2004987

eller denna https://www.flashback.org/t1999647

eller denna https://www.flashback.org/t2005651

Oavsett vilken så är det nog kört med det. Du framstår inte som trovärdig alls med dina trådar och att du skulle ha sänkt en neger i sovrummet är helt osannolikt. Du besitter inte förmåga att försöka vara trovärdig här så hur fan skulle du kunna lyckas med det i verkliga livet?? Tror du inte att ambulanspersonalen skulle misstänka något med din historia om dom inte kan se något blod i trappen?
Varför blev det så viktigt att ta bort någon tråd? Ångar du att du skrev något? Kanske för att den tråden sänker din trovärdighet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in