Citat:
Ursprungligen postat av provocative77
Hur kan TS skriva på FB när han borde sitta häktad? Eller har ingen gjort en anmälan?
För att han är ett troll (jäklig lyckat då tråden redan har 10 sidor)
1. även om det han skriver skulle va sant så går ingen ..ingen in på FB och skriver några minuter efter en sådan händelse
2. Kolla in hans tidigare tråd om sin 4åriga son han knullade samtidigt som han pullade sin hund?! yeah säkert