2012-12-08, 22:49
  #1
Medlem
jezzuzzs avatar
Jag har haft en fru i 7års tid, en kvinna jag älskar över hela mitt hjärta. Aldrig varit otrogen mot henne, inte hon mot mig, skulle verkligen göra allt för henne. Trots det lite mer instabila förhållande vi haft på senaste.
Har haft en vag känsla av att hon skulle vänstrat då hon hållt en viss intim distans från mig.

Jag jobbade över ikväll, kom hem ganska sent. Tog även ett järn efter för att känna av den lite extra avslappning vid hemkomsten. Kliver in, kastar av mig skorna. Märker hur ett par okända mansskor står placerade vid dörrmattan ivägen för min framkomst. Vad i helvete?
Jag börjar misstänka vad som sker, tänker taktiskt, tar upp en golfklubba och smyger sakta mot sovrummet i hopp om att ertappa dem mitt i akten.

Sagt och gjort, öppnar dörren på glänt. Ser min fru stå i doggystyle-position medan mannen gnider henne bakifrån, de är ganska högljudda och har inte hört mitt smygande. Att se sin fru bli påsatt av en okänd människa är obeskrivligt, en frustration som fick mig till att rusa fram till han, ta upp min golfklubba och svinga till han i bakhuvudet. SCHMACK! Han slockna direkt, landade bredvid min just nu väldigt chockade och sönderknullade fru.

Hon började skrika, tog sina kläder och sprang ut ur lägenheten. Jag stod stilla, hade frusit av chock och rädsla vad jag just hade gjort med människan, hade jag dödat han? Tog mig i kragen efter ett tag, var blod i hela sängen och killen var helt väck. Jag lade täcket över hans blodiga ansikte, backade bakåt och låste dörren till sovrummet.
Sitter nu med min laptop, skriver det här för att jag behöver seriöst hjälp hur jag ska hantera situationen, ska jag ringa snuten och anmäla mig själv? Han kanske lever, jag vågar inte kolla.
Jag kanske kan dumpa hans kropp någonstans? Mannen har ju inte vaknat ännu, och jag har varit tyst så inte grannarna ska misstänka.

Mitt fru kanske har anmält redan, har inte hört några poliser. Vad ska jag göra flashback?
Citera
2012-12-08, 22:51
  #2
Medlem
yedis avatar
Aj då, ring en ambulans och lugna ner dig själv. Förstår att det inte är lätt men en fru som gökar andra är inget att ha ändå. Just nu borde du fokusera på att hjälpa honom och se till att du inte åker in i finkan.
Citera
2012-12-08, 22:54
  #3
Avslutad
Om han inte vaknat än är det ju fritt fram att ta en bild eller sju.

Är han svensk eller invandrare?
Citera
2012-12-08, 22:55
  #4
Medlem
Masingas avatar
Din sopa, det e frugan du ska sänka inte snubben!
Citera
2012-12-08, 22:56
  #5
Medlem
Fromlandss avatar
Kolla att killen lever och ring ambulans. Du uppfattade givetvis situationen som att en inbrottstjuv/våldtäktsman huserade i hemmet och du försökte rädda din fru.

Men under några korta sekunder måste det varit en skön känsla att bara "drämma till"?
Citera
2012-12-08, 22:57
  #6
Medlem
jezzuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Om han inte vaknat än är det ju fritt fram att ta en bild eller sju.

Är han svensk eller invandrare?

Det var en invandrare, mulatt.
Citera
2012-12-08, 22:58
  #7
Medlem
kabloms avatar
Ring polisen med en gång !
Lindrigaste du kan kma undan med.

För Om du nu inte trollar kmr detta att komma ut. För du tror inte att frugan kmr krypande till dig när du har mördat någon ?
.för eller senare bablar hon o kablom sitter du inne sen
Citera
2012-12-08, 22:59
  #8
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jezzuzz
Jag har haft en fru i 7års tid, en kvinna jag älskar över hela mitt hjärta. Aldrig varit otrogen mot henne, inte hon mot mig, skulle verkligen göra allt för henne. Trots det lite mer instabila förhållande vi haft på senaste.
Har haft en vag känsla av att hon skulle vänstrat då hon hållt en viss intim distans från mig.

Jag jobbade över ikväll, kom hem ganska sent. Tog även ett järn efter för att känna av den lite extra avslappning vid hemkomsten. Kliver in, kastar av mig skorna. Märker hur ett par okända mansskor står placerade vid dörrmattan ivägen för min framkomst. Vad i helvete?
Jag börjar misstänka vad som sker, tänker taktiskt, tar upp en golfklubba och smyger sakta mot sovrummet i hopp om att ertappa dem mitt i akten.

Sagt och gjort, öppnar dörren på glänt. Ser min fru stå i doggystyle-position medan mannen gnider henne bakifrån, de är ganska högljudda och har inte hört mitt smygande. Att se sin fru bli påsatt av en okänd människa är obeskrivligt, en frustration som fick mig till att rusa fram till han, ta upp min golfklubba och svinga till han i bakhuvudet. SCHMACK! Han slockna direkt, landade bredvid min just nu väldigt chockade och sönderknullade fru.

Hon började skrika, tog sina kläder och sprang ut ur lägenheten. Jag stod stilla, hade frusit av chock och rädsla vad jag just hade gjort med människan, hade jag dödat han? Tog mig i kragen efter ett tag, var blod i hela sängen och killen var helt väck. Jag lade täcket över hans blodiga ansikte, backade bakåt och låste dörren till sovrummet.
Sitter nu med min laptop, skriver det här för att jag behöver seriöst hjälp hur jag ska hantera situationen, ska jag ringa snuten och anmäla mig själv? Han kanske lever, jag vågar inte kolla.
Jag kanske kan dumpa hans kropp någonstans? Mannen har ju inte vaknat ännu, och jag har varit tyst så inte grannarna ska misstänka.

Mitt fru kanske har anmält redan, har inte hört några poliser. Vad ska jag göra flashback?


Det vi funderar på är nog att du satt dig framför en dator loggat in på flashback och skriver ett hej dundrande inlägg...

Mitt förslag är dock... skriv en novell, en roman/thriller eller något annat... du kan tjäna pengar på det...
Citera
2012-12-08, 23:05
  #9
Medlem
jezzuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Din sopa, det e frugan du ska sänka inte snubben!

Skulle aldrig slå min fru, aldrig.
Citera
2012-12-08, 23:05
  #10
Medlem
Jonezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jezzuzz
Skulle aldrig slå min fru, aldrig.

Mes
Citera
2012-12-08, 23:05
  #11
Medlem
Ostkroks avatar
Detta är en annan trådstart du gjort:
Citat:
Ursprungligen postat av jezzuzz
Jag har under större delen av mitt liv, iaf så långt jag kan minnas, alltid haft ovanligt sexuella fantasier. Sex med minderåriga, barn, djur och allt stört man kan tänka sig.
Jag har nu varit gift i 7 år och skaffat barn, en son som snart fyller 5. Det är här det börjar bli lite otäckt. Det började när min fru började jobba nattskift på spårvagnarna och jag hade mycket tid över ensam hemma med min son eftersom jag är arbetslös.

Jag började för några månader sedan känna mycket stark attraktion till min son och jag ville helt enkelt köra honnom från bakvägen. Det var min enda dröm till den en dag förverkligades, den 25 juni på midsommar i år.

Vi satt hemma och myste framför brasan jag och min 4 åriga son. Han satt och sög på sin napp medan jag vräkte i mig en massa chips. Synen av en så liten och oskuldsfull unge gjorde mig otroligt atraherad. Jag kunde inte bärga mig och kysste honnom utan tvekan. Han förstod inte så mycket, men hela situationen var så sjuk så att även vår hund, labradoren satt och stirra med en försummad blick som om han ville bli inbjuden. Medan jag rör mina läppar ner mot min pojks skrev så smyger sig hunden försiktigt fram och tar plats jämte oss som om han var hungrig efter sex. Nu gick det bara åt pipsvängen, jag slet av min 4 åriga son kläderna och satte honnom på alla fyra för att stöta i honnom med min kuk. Medan jag sitter på mina bara knän på golvet och pippar min son så fingrar jag min oskuldsfulla byracka samtidigt. Sedan den kvällen har jag aldrig mer gjort om det här men känner stark ånger, jag vill inte att min son ska få trauma i tidig ålder. Det har gått 4 månader snart och jag har inget berättat för någon. Vad tycker ni? Verkar jag vara psykisk sjuk? Behöver jag prata med psykolog? Ska jag berätta för min fru? Uttala er gärna om vad ni tycker, tack på förhand!

Vart har du eran son då din sjuka jävel? Alternativt (mest troligt) troll.
Citera
2012-12-08, 23:09
  #12
Medlem
jezzuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkrok
Men KNULLA din 4-årige son funkar?

Går hos en psykolog för det, han är inte hemma utan stannar hos en bekant. Frun och jag har tid för oss själva då hon ska stötta mig i det. Som sagt har jag en mångårig rad med psykologbesök framför mig för försöka bli botad, detta är en händelse du inte behöver dra paralleller till det ifrån.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in