Jag har haft en fru i 7års tid, en kvinna jag älskar över hela mitt hjärta. Aldrig varit otrogen mot henne, inte hon mot mig, skulle verkligen göra allt för henne. Trots det lite mer instabila förhållande vi haft på senaste.
Har haft en vag känsla av att hon skulle vänstrat då hon hållt en viss intim distans från mig.
Jag jobbade över ikväll, kom hem ganska sent. Tog även ett järn efter för att känna av den lite extra avslappning vid hemkomsten. Kliver in, kastar av mig skorna. Märker hur ett par okända mansskor står placerade vid dörrmattan ivägen för min framkomst. Vad i helvete?
Jag börjar misstänka vad som sker, tänker taktiskt, tar upp en golfklubba och smyger sakta mot sovrummet i hopp om att ertappa dem mitt i akten.
Sagt och gjort, öppnar dörren på glänt. Ser min fru stå i doggystyle-position medan mannen gnider henne bakifrån, de är ganska högljudda och har inte hört mitt smygande. Att se sin fru bli påsatt av en okänd människa är obeskrivligt, en frustration som fick mig till att rusa fram till han, ta upp min golfklubba och svinga till han i bakhuvudet. SCHMACK! Han slockna direkt, landade bredvid min just nu väldigt chockade och sönderknullade fru.
Hon började skrika, tog sina kläder och sprang ut ur lägenheten. Jag stod stilla, hade frusit av chock och rädsla vad jag just hade gjort med människan, hade jag dödat han? Tog mig i kragen efter ett tag, var blod i hela sängen och killen var helt väck. Jag lade täcket över hans blodiga ansikte, backade bakåt och låste dörren till sovrummet.
Sitter nu med min laptop, skriver det här för att jag behöver seriöst hjälp hur jag ska hantera situationen, ska jag ringa snuten och anmäla mig själv? Han kanske lever, jag vågar inte kolla.
Jag kanske kan dumpa hans kropp någonstans? Mannen har ju inte vaknat ännu, och jag har varit tyst så inte grannarna ska misstänka.
Mitt fru kanske har anmält redan, har inte hört några poliser. Vad ska jag göra flashback?
Har haft en vag känsla av att hon skulle vänstrat då hon hållt en viss intim distans från mig.
Jag jobbade över ikväll, kom hem ganska sent. Tog även ett järn efter för att känna av den lite extra avslappning vid hemkomsten. Kliver in, kastar av mig skorna. Märker hur ett par okända mansskor står placerade vid dörrmattan ivägen för min framkomst. Vad i helvete?
Jag börjar misstänka vad som sker, tänker taktiskt, tar upp en golfklubba och smyger sakta mot sovrummet i hopp om att ertappa dem mitt i akten.
Sagt och gjort, öppnar dörren på glänt. Ser min fru stå i doggystyle-position medan mannen gnider henne bakifrån, de är ganska högljudda och har inte hört mitt smygande. Att se sin fru bli påsatt av en okänd människa är obeskrivligt, en frustration som fick mig till att rusa fram till han, ta upp min golfklubba och svinga till han i bakhuvudet. SCHMACK! Han slockna direkt, landade bredvid min just nu väldigt chockade och sönderknullade fru.
Hon började skrika, tog sina kläder och sprang ut ur lägenheten. Jag stod stilla, hade frusit av chock och rädsla vad jag just hade gjort med människan, hade jag dödat han? Tog mig i kragen efter ett tag, var blod i hela sängen och killen var helt väck. Jag lade täcket över hans blodiga ansikte, backade bakåt och låste dörren till sovrummet.
Sitter nu med min laptop, skriver det här för att jag behöver seriöst hjälp hur jag ska hantera situationen, ska jag ringa snuten och anmäla mig själv? Han kanske lever, jag vågar inte kolla.
Jag kanske kan dumpa hans kropp någonstans? Mannen har ju inte vaknat ännu, och jag har varit tyst så inte grannarna ska misstänka.
Mitt fru kanske har anmält redan, har inte hört några poliser. Vad ska jag göra flashback?