2012-11-02, 01:48
Medlem
jezzuzzs avatar
Bakis idag, då magen kan vara lite tvär. Käkade igår kebab med sås och pommes. Inte ätit någonting idag, förrutom en macka till frukost.

Till grejen, satt vid datorn och blev extremt skitnödig. Satt mig på toaletten och inväntade explosionen. Förväntade mig löst då magen brukar agera på det sättet dagen efter, denna gång började det med en stenhård korv som sedan gick över till nåt fruktansvärt vidrigt flytande som kittlade anusringen på mig.

Luktade så vidrigt att det borde varit olagligt att släppa odågan på toaletten, borde fan grävt ner det någonstans i skogen. När jag var klar kollade jag ner i toaletten då jag till min stora fasa såg att det var typ -Grönt (?!) det lösa var en svag nyans av grönt, som hade lagt sig som ett täcke över den tidigare hårda älgskiten.

Till saken; Har ni varit med om det? Vad tror ni att det kan vara och är det farligt månne?
Citera
2012-11-02, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jezzuzz
Bakis idag, då magen kan vara lite tvär. Käkade igår kebab med sås och pommes. Inte ätit någonting idag, förrutom en macka till frukost.

Till grejen, satt vid datorn och blev extremt skitnödig. Satt mig på toaletten och inväntade explosionen. Förväntade mig löst då magen brukar agera på det sättet dagen efter, denna gång började det med en stenhård korv som sedan gick över till nåt fruktansvärt vidrigt flytande som kittlade anusringen på mig.

Luktade så vidrigt att det borde varit olagligt att släppa odågan på toaletten, borde fan grävt ner det någonstans i skogen. När jag var klar kollade jag ner i toaletten då jag till min stora fasa såg att det var typ -Grönt (?!) det lösa var en svag nyans av grönt, som hade lagt sig som ett täcke över den tidigare hårda älgskiten.

Till saken; Har ni varit med om det? Vad tror ni att det kan vara och är det farligt månne?
spräckt hemorojder inne i anus ring vårdcentralen imorgon.
Citera
2012-11-02, 01:51
Medlem
haha fylla och kebab kan det bli annat än det du beskriver?
Citera
2012-11-02, 03:41
Medlem
Zelogaths avatar
Jag är ganska dålig på dåliga magar ( ) men brukar det inte vara såhär-
Avföringen färgas av vad du har ätit.
Har du inte ätit/druckit något grönaktigt under de senaste dygnen så brukar man väl säga att det är gallan som har färgat avföringen, detta på grund av att maten har förtärts och tagit sig igenom allt för snabbt från mage till ändtarm?

Så min gissning är att kistan inte blev så glad över fylla och skabbmat (sorry, snabbmat) och därför försökte kroppen göra sig av med det så fort som möjligt- därav den gröna färgen och den aningen lösa konsistensen.
Citera
2012-11-02, 05:41
Medlem
bert-unos avatar
Hade stora magproblem (som visade sig vara relativt allvarliga) efter en resa till medelhavsområdet. Googlade då en hel del och hade även kontakt med 1177, vårdcentral och sjukhus. Stötte på fenomenet grönt bajs flera gånger och det är tydligen inte helt ovanligt efter alkoholintag. Så oroa inte skiten ur dig, mår du inte dåligt eller fortsätter bajsa grönt diarré är det nog lugnt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in