2012-12-08, 23:12
Medlem
Ostkroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jezzuzz
Går hos en psykolog för det, han är inte hemma utan stannar hos en bekant. Frun och jag har tid för oss själva då hon ska stötta mig i det. Som sagt har jag en mångårig rad med psykologbesök framför mig för försöka bli botad, detta är en händelse du inte behöver dra paralleller till det ifrån.
Whatever you say...
För att radera din trollstämpel så kan du ju alltid langa fotobevis på den utslagne mannen i ditt sovrum. Tills dess är du bara patetisk.
Citera
2012-12-08, 23:12
Medlem
Varför slog du ner killen?, det är fan din fru du ska klubba ner. Det är hon som lovat dig trohet!!

Aja gjort är gjort, om jag var du så skulle jag gå in och kolla om killen lever. Om inte, ja då har du seriösa problem.
Citera
2012-12-08, 23:13
Medlem
Ring ambulans och polis.
Jag antar att din fru inte kommer att hålla käften och att du inte vill skada henne så det enda alternativet är ambulans och polis och hoppas på att han inte blev allvarligt skadad.
Citera
2012-12-08, 23:21
Medlem
Jag har jobbat som styckare...vill du ha tips?
Börja med att plasta in badrummet o lägg kroppen i badkaret eller i duschhytten. Det är lättare att städa rent där än i ditt sovrum.

Du bör ju även ta hand om vittnet.

Förövrigt tycker jag du verkar sjuk i huvudet som förstör en fin golfklubba.
Citera
2012-12-08, 23:22
Avslutad
Fan va hände med frugan då? Hade hon kläderna på sig när hon sprang ut eller var hon näck?
Du kanske skulle leta reda på henne istället. Hon fryser nog.
Citera
2012-12-08, 23:24
Medlem
Skalltrauma är inget att leka med. Snubben ligger nu förstås och drar sina sista andetag under din jävla filt.

Självklart har förstås inget hänt, och TS har varken fru eller son. Möjligen stämde biten med hunden.
Citera
2012-12-08, 23:25
Medlem
backtraces avatar
Ring polisen och säg som det är. Alternativt det någon tidigare skrev: att du trodde att det var en våldtäktsman/inbrottstjuv.
Synd att du inte fick in ett slag på din kärring förresten, hade dock varit lite svårare att snacka bort det.
Citera
2012-12-08, 23:32
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jezzuzz
Det var en invandrare, mulatt.
Troll!
Varför skriva i presens om mulatten ligger på golvet i samma rum som du skriver ifrån?
Citera
2012-12-08, 23:41
Medlem
powlices avatar
Vänta vänta, varför slår du inte frun i huvet!
Vafan har mannen gjort för fel, din horfru erbjuder mutta!!
Jag hade tagit henne i håret, släpat ut henne till ytterdörren!
Tagit mannen i handen och tackat honom för att han har bevisat vilken hora du har varit gift med!
Vilken slampa!
Citera
2012-12-08, 23:41
Medlem
starkopramens avatar
Det här är humor på hög nivå. Du skriver att du har tid inbokad hos en psykolog för att bearbeta det faktum över att DU! ska ha våldtagit er fyraårige son och att hon stödjer dig i detta???

Jag vet inte vilket som är sjukast, att Du har gjort något så vidrigt eller att din fru stödjer dig efter detta.

Sen får hon för sig att knulla med någon annan vilket i relation med vad du påstår dig ha gjort är att likna vid att gå mot röd gubbe. Nej det enda råd jag kan ge dig är kolla in den bifogade youtubelänken som behandlar psykisk ohälsa. Hoppas att det reder sig men ring först av allt ambulans.

http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM
Citera
2012-12-08, 23:46
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powlice
Vänta vänta, varför slår du inte frun i huvet!
Vafan har mannen gjort för fel, din horfru erbjuder mutta!!
Jag hade tagit henne i håret, släpat ut henne till ytterdörren!
Tagit mannen i handen och tackat honom för att han har bevisat vilken hora du har varit gift med!
Vilken slampa!

Sant såklart, men impulsen får nog en att attackera mannen.
Citera
2012-12-09, 00:17
Medlem
meganegerdases avatar
Hade det inte varit mer rimligt att smälla till frugan? Hon som har betett sig fittigt ju....

Hur som helst, hoppas det löser sig. Lider med dig och dina instinkter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in