Citat:
Ursprungligen postat av jezzuzz
Varför har alla hakat upp sig på min föregående tråd om min son för? Jag har vissa svåra problem, jag har vänt mig till psykologer för incidenten med min son, jag har fått diagnotiserat och jag ska även få hjälp, har börjat få hjälp.
Detta hände ikväll och jag vill ha era kommentarer, mannen ligger kvar i mitt sovrum, kanske död jag vet inte. Vill ha en plan på hur jag ska gå tillväga om jag lyckades ta kål på han och jag vände mig till er för tips, då jag har en son och skulle hellre dö än att ta straff.
Jag har panik nu, sluta tro att jag trollar..
Jag tror dig TS, en sådan här börda bör du ej bära ensam.
Jag skulle rekomendera någon form av syra och smälta ner liken i badkaret. Ta ut dem i skogen vid denna årstiden och försöka gräva är nog inte att rekomendera. Har du möjlighet att bo i närheten av där det finns vildsvin så kan det fungera att skära upp liken lite lagom och sedan låta grisarna sköta resten.
Skit i att tänka på det där andra med sonen nu TS, fokusera på det viktiga just nu och det är att städa upp på brottsplatsen. Sonen och dina sexuella preferenser har ju inte med detta att göra.
Och som vanligt är allt som jag skrivit bara rent hypotetiskt så mods ni vet....