Men herrejösses? Har fortfarande inte polletten trillat ner? Vetefan om det går att förklara tydligare än som gjorts, men ok ett försök till.
Citat:
Ursprungligen postat av 2die
Istället för att bete er som ni alltid gör, att suga av varandra och visa er avsky av oss som inte är moderatorer, så kan du väl visa vad som var 1.06 i mitt inlägg?
Visst, kan jag det.
Citat:
Det här är alltså texten jag skrev i pm:et:
Å andra sidan så har du väl redan skrivit tusentals inlägg i den forumdelen under ett annat nick redan, så det kanske är svårt att hitta trådar där du kan skriva med ditt nya nick?
Jag fetmarkerade de rätt uppenbara regelbrotten, alltså att påpeka att någon annan har ett annat konto och du vet vilket det är. Det senare dock mer underförstått, men tämligen tydligt.
Citat:
Notera som sagt att det är i ett pm
Notera vänligen att det inte har ett jävla skit med saken att göra.
Citat:
...och att det står väl, inga antydningar ens om att jag menar någon annan eller ens vet om personen heter något annat på FB. Men du tycker säkert att jag till och med hotar att outa personen med den texten.
Du menar väl inte att ordet "väl" ska ge frikort till regelbrott. Och det har ju som sagt inte ett smack med saken att göra att du inte vet IRL-namnet eller skriver ut det eller för den delen hotar med att göra det. Har du överhuvudtaget kollat regeltexten? Hur svårt kan det vara? Det är för mig närmast obegripligt att du fortfarande inte fattar.
Citat:
Fan vad ni ska skydda varandra! FEGT och knappast utvecklande för forumet.
Knappast fegt att helt simpelt följa ett regelverk de flesta klarar att tyda och förstå. Det är inte raketfysik precis. Dessutom rätt utvecklande för forumet att folk ska få vara anonyma. Det verkligt fega är väl snarare att skicka PM till folk och tjafsa om deras andra konton.