2013-05-06, 20:51
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasumin
Med tanke på vad du har skrivit här, borde inte även denna mening bryta mot 1.06. då?

Eller har jag missuppfattat dig?

Mjo, det kan nog vara rapporteringsvärt i alla fall tycker jag.
Citera
2013-05-06, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Mjo, det kan nog vara rapporteringsvärt i alla fall tycker jag.

Enligt vad du skrev i ditt förra inlägg ("Jag fetmarkerade de rätt uppenbara regelbrotten, alltså att påpeka att någon annan har ett annat konto och du vet vilket det är") så borde det vara glasklart, och jag såg att det inlägget hade blivit rapporterat för 1.06, jag vet inte om det någonsin blev en omröstning men användaren stängdes i alla fall inte av så då borde det vara fullt enligt regelverket att skriva så? 1.06. trodde jag var väldigt hårt men jag kanske hade fattat fel.
Senast redigerad av Jasumin 2013-05-06 kl. 22:24.
Citera
2013-05-07, 01:10
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Enligt vad du skrev i ditt förra inlägg ("Jag fetmarkerade de rätt uppenbara regelbrotten, alltså att påpeka att någon annan har ett annat konto och du vet vilket det är") så borde det vara glasklart, och jag såg att det inlägget hade blivit rapporterat för 1.06, jag vet inte om det någonsin blev en omröstning men användaren stängdes i alla fall inte av så då borde det vara fullt enligt regelverket att skriva så? 1.06. trodde jag var väldigt hårt men jag kanske hade fattat fel.
Eller så har inte tillräckligt många röstat. Hur jävla svårt är det att fatta att vi pratar om 100+ pers? Glasklart hit och dit. Starta ett eget forum då där du kan banna folk. Inläggen lyfts ju ut så fort det är en omröstning.
Citera
2013-05-07, 01:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Eller så har inte tillräckligt många röstat. Hur jävla svårt är det att fatta att vi pratar om 100+ pers? Glasklart hit och dit. Starta ett eget forum då där du kan banna folk. Inläggen lyfts ju ut så fort det är en omröstning.

Vilken jävla internetfjolla du var då, inlägget som jag citerade är ett antal månader gammalt, jag skrev inget om att det hände nyligen utan uppmärksammade det då frågan är uppe. Men tack för din meningslösa åsikt.
Citera
2013-05-07, 01:22
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Vilken jävla internetfjolla du var då, inlägget som jag citerade är ett antal månader gammalt, jag skrev inget om att det hände nyligen utan uppmärksammade det då frågan är uppe. Men tack för din meningslösa åsikt.
Kalla mig vad du vill. 1.06 är ganska viktig.
Citera
2013-05-07, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Kalla mig vad du vill. 1.06 är ganska viktig.

Det var du som började tramsa så kom inte och skyll på mig. Ja, den är viktig, det är just därför som jag vill se att den efterföljs tydligt, tycker du inte att det är bra att medlemmar får svar så att de förstår regeln tydligt?
Citera
2013-05-07, 01:35
Medlem
O Dirlewangers avatar
Jag har varit föremål för en omröstning av 1.06, enligt moderatormeddelande, om det inte är sant får valfri moderator gärna säga så. Det jag skrev var en medveten provokation som låg i gränslandet för vad som är ok eller inte. Jag själv hade nog röstat för varning i mitt speciella fall, men moderatorkollektivet valde här att fria istället för att fälla, vilket jag blev lite överraskad utav.

Detta är ett tag sedan, så det kanske har blivit ett hårdare klimat på senare tid, inte vet jag.

Ville bara delge min erfarenhet av en personlig 1.06-röstning. (Om nu inte moderatorn i fråga ljög).
Citera
2013-05-07, 03:03
Medlem
CarlitoBrigantes avatar
Citat:

Det kan ju ha blivit en varning och inte en avstängning. Så är ju fallet med den här 2die, han har alltså inte blivit avstängd för sitt regelbrott.
Citera
2013-05-07, 06:48
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O Dirlewanger
Jag har varit föremål för en omröstning av 1.06, enligt moderatormeddelande, om det inte är sant får valfri moderator gärna säga så.

Det är inte sant, du har inte varit uppe för någon omröstning när det gäller regel 1.06.

admin5
Citera
2013-05-07, 07:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2die
Det här är alltså texten jag skrev i pm:et:
Å andra sidan så har du väl redan skrivit tusentals inlägg i den forumdelen under ett annat nick redan, så det kanske är svårt att hitta trådar där du kan skriva med ditt nya nick?

H*n har inte sammankopplat individen med några andra specifika individer i ovanstående citat. "Annat nick" innefattar alla övriga medlemmar och utesluter ingen. Fånig avstängning.
Citera
2013-05-07, 07:17
Medlem
najass avatar
Citat:

Har det RP:ats har det nog röstats. Det behöver ju dock inte leda till avstängning utan kan bli varning vilket ju ingen utom den postande märker. Eller att inlägget raderas men utan åtgärd för den postade.

EDIT: dvs vad CB skrev...
Citera
2013-05-07, 07:26
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blabla12345
H*n har inte sammankopplat individen med några andra specifika individer i ovanstående citat. "Annat nick" innefattar alla övriga medlemmar och utesluter ingen. Fånig avstängning.

H*n blev ju inte avstängd.

admin5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in