Citat:
Ursprungligen postat av
hasseochtage
Det är fan att jag inte bor i Stockholm längre. Man vill ju inte vänta så länge att han hinner gå i pension innan man får se honom lekamligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
urverksapelsin
Helt uppenbart är Henrik Arnstad Sveriges störste tänkare i modern tid. Inte bara de klistallklara analyserna, de uppenbarade sanningarna han bestrålar världen med. Utan dessutom de alltid lika aktuella hänvisningarna till populärkulturella fenomen.
Hans förmåga är utan gräns.
Tillbringar dagen med att se Poultrygost och Toxic del fyra. När kommer Troma films att göra en rulle om detta det största geniet i skandinavisk idétradition?
På "forskarens" viktiga föreläsning om demokrati kom alltså
nio personer, varav minst
en av dem kom från Nordfront, en fruktansvärd fascistorganisation. Jag vet inte vad Arnstad
skrev om det hela, men jag tippar på att det "var fullsatt" som det brukar vara på hans shower..
Säkert skrev han också att det var kämpande demokrati för hela slanten!
Hur som helst så går det nog inte så bra för Arnstad nu. Varje gång han går upp på scen så
vet han att några i den lilla publiken har kommit för att granska honom. och sedan recensera
honom på olika internetforum. Dessutom vet han nu att det sitter tvättäkta fascister i
publiken vilket nog gör honom lite nojig.