Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto
Sedan några timmar finns på Arnstads wikisida informationen att ...."Han tog 2010 en kandidatexamen i historia vid Stockholms universitet.[2]"
Ordet kandidatexamen i texten som citeras ovan är länkat till
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kandidatexamen en sida på vilken det framgår att
"...kandidatexamen exakt 180 högskolepoäng (tre års heltidsstudier). "
Referenser
2.^
http://skyldig.wordpress.com/2010/01/20/henrik-arnstad-har-avlagt-kandidatexamen
Källan som skall stödja att han 2010 tog en treårig kandidatexamen är således inget annat än uppgifter han själv publicerat i en blogg!
Och nu (kl 01.55) raderades uppgiften om hans kandidatexamen på wikisidan... Ändringen motiverades enligt följande: (Uppgiften om kandidatexamen 2010 har raderats. Det har ifrågasatts om Arnstad har en akademisk examen och att ange Arnstads egen blogg som källa duger inte.)
Låt se vad som händer härnäst på Arnstads wikisida...
Alla som går in och editerar in sanningen om Arnstads falska examen blir sedan hänvisade till en wiki diskutions sida som är låååång. Där måste man nå konsensus för att skriva den avslutade versionen.
Här är starten på sidan:
Innehållet är censurerat av mig med ??? men jag har hela diskussionen sparad på fil nu.
{{BLP}}
==Arkiv==
{{arkiv}}
== POV-mall sedan 2009-09 ==
Artikeln har varit POV-märkt sedan 2009-09. Hur föreslår vi att vi går vidare för att avPOVa denna artikel? Vänligen, [[Användare

nm|dnm]] <sup>([[Användardiskussion:dnm|d]] | [[Special:Bidrag/dnm|b]])</sup> 5 mars 2011 kl. 17.59 (CET)
: Ingen reaktion har kommit på att POV-mallen lyfts till diskussion för snart en månad sedan. Artikeln har varit POV-märkt sedan september 2009,saknade motivering och markerad av en användare som gjort ett begränsat antal editeringar i få artiklar (sannolikheten att användaren kommer delta och förtydliga sin kritik är därför liten). Jag har därför lyft ut det POV-märkta stycket och klistrat in det här nedanför. Jag hoppas vi kan få till en konstruktiv diskussion kring denna text, om vad som behöver förändras för att den skall anses neutral. Vänligen, [[Användare

nm|dnm]] <sup>([[Användardiskussion:dnm|d]] | [[Special:Bidrag/dnm|b]])</sup> 31 mars 2011 kl. 23.23 (CEST)
=== Utlyft textstycke ===
==== Finlandsdebatten 2006 och framåt ====
???
=== Diskutera artikeltexten här nedan ===
Här tänkte jag att diskussionen kunde föras. Vänligen, [[Användare

nm|dnm]] <sup>([[Användardiskussion:dnm|d]] | [[Special:Bidrag/dnm|b]])</sup> 31 mars 2011 kl. 23.23 (CEST)
: Båda sidors synpunkter lyfts fram. Vad är POV? [[Användare:Fernbom2|Fernbom2]] 9 april 2011 kl. 05.49 (CEST)
== Har Arnstad några akademiska meriter överhuvudtaget eller är han en student? ==
???
== Är Arnstad historiker? ==
????