2012-11-28, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedrick
Hur tänker du att marksoldater i Afganistan och Irak ska försvara USA om någon försöker erövra USA?

Jag påpekade bara att även andra länder har kvinnor som är ju i det här fallet militärer som dock känns mer adekvat än poliser om vi talar om att invadera länder i ett tredje världskrig.

Fast egentligen ska vi inte diskutera ett tredje världskrig då vi inte vet vem som är allierad med vem eller nånting men om det känns bra för dig kan vi säga att Sverige är kört först på grund av pyttesmå svaga kvinnliga poliser med dildosar i stället för batonger.

Du verkar bära på en del ilska. Beror det på små kvinnopoliser eller är det något annat som skaver?

Det är fantastiskt vilka diskussioner en liten bild på en liten pojke med ett strykjärn kan inspirera till. Tredje världskriget är nu nära för det här katalogen.

Sen i ett tredje världskrig så kanske inte styrka är så intressant. Egentligen när det kommer till kritan men okej du har påpekat det som alla vet, män är starkare generellt. Bra så! Känns det bättre nu?
Vad bra att vi kom fram till en konsensus, tack för ditt erkännande
Citera
2012-11-28, 12:47
Medlem
gandihellfishs avatar
Jag skäms innerligt för att vara svensk.
Är jag långt ute och cyklar när jag skyller på Aftonbladet och alla deras äckliga journalister?
Citera
2012-11-28, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gandihellfish
Jag skäms innerligt för att vara svensk.
Är jag långt ute och cyklar när jag skyller på Aftonbladet och alla deras äckliga journalister?

Nej jag tror att du skäms för att du har en mycket dålig och låg självkänsla faktiskt. Tror inte att det är Aftonbladets uppgift att styra upp ditt mående.
Citera
2012-11-28, 13:01
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Britterna skrattar även åt att vi svenskar tror att det går att uppfostra barn utan att slå dem... Jag ger inte så mycket för vad ett u-land som Storbrittannien skrattar åt.
Citera
2012-11-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Britterna skrattar även åt att vi svenskar tror att det går att uppfostra barn utan att slå dem... Jag ger inte så mycket för vad ett u-land som Storbrittannien skrattar åt.
U-land? De äger bara halva världen, någon som är svartsjuk?
Citera
2012-11-28, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libbero
Även i USA så har man uppmärksammat detta genusvansinne:

http://captaincapitalism.blogspot.se/2012/11/target-swedish-feminism.html

http://blazingcatfur.blogspot.se/2012/11/mommy-if-you-buy-me-ironing-board-for.html

En kommentar där var bra

"Damn Swedish faggots, they deserve what's coming their way... My crystal ball tells me that within a few short years the Muslims will introduce them to gender roles they never dreamed of."
Citera
2012-11-28, 13:14
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imthedudeman

Svartsjuk på Storbrittannien? Skulle det vara för att jag också ville ligga med USA menar du? Nej, jag är inte svartsjuk eller avundsjuk (som du förmodligen menade) på Storbrittannien. Vad gör Storbrittannien idag som är bra? Vet du överhuvudtaget något om landet? Det är ett uselt land, som inte lyckats producera någonting vettigt de senaste decennierna. Klassklyftorna är enorma, de har sämre ekonomi än Sverige och deras hälsa ska vi inte tala om... Vi pratar om år 2012 - inte 1912.
Citera
2012-11-28, 13:14
Medlem
Hygglo.FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imthedudeman

Nej Nej nu missförstår du den svenska grammatiken. Det ska sägas i presens: De ägde halva världen.
Citera
2012-11-28, 13:16
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hygglo.FB
Nej Nej nu missförstår du den svenska grammatiken. Det ska sägas i presens: De ägde halva världen.

God tanke, men även du har fel. Imperfekt är ordet du letar efter.

Mvh besserwisser
Citera
2012-11-28, 13:20
Medlem
Frågan är om det här är så effektivt. För 10 år sedan innan genusvansinnet satt igång på allvar var det modernt fur unga killar att sminka sig. Nu verkar det istället råda ett machoideal. Det blir nog bara som så att pojkarna slår vakt om sin manlighet då det är något som staten försöker ta ifrån dem.
Citera
2012-11-28, 13:23
Medlem
gandihellfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cedrick
Nej jag tror att du skäms för att du har en mycket dålig och låg självkänsla faktiskt. Tror inte att det är Aftonbladets uppgift att styra upp ditt mående.
Har skummat genom en stor del av dina inlägg i andra trådar.
Det är personer som du som sett till att Sverige går i en stark nedåtspiral med er j*vla propaganda!

https://www.flashback.org/sp40521444
Typiskt er stil, om det går dåligt i en diskussion så skyll på SD.

Karin Pettersson?
Citera
2012-11-28, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Svartsjuk på Storbrittannien? Skulle det vara för att jag också ville ligga med USA menar du? Nej, jag är inte svartsjuk eller avundsjuk (som du förmodligen menade) på Storbrittannien. Vad gör Storbrittannien idag som är bra? Vet du överhuvudtaget något om landet? Det är ett uselt land, som inte lyckats producera någonting vettigt de senaste decennierna. Klassklyftorna är enorma, de har sämre ekonomi än Sverige och deras hälsa ska vi inte tala om... Vi pratar om år 2012 - inte 1912.
De har i alla fall en integrationspolitik som fungerar bättre än här, hur kommer det sig att somalier får jobb där borta men inte i Sverige(många utbildade somalier i Sverige åker över till England för att de inte får jobb här), sen har somalier generellt sätt ett dåligt rykte i Sverige. Är integrationspolitiken mindre viktig än om en hårig feminist skall få klippa sig hos en herrfrisör eller inte? Enligt media är det så och i det tragiska landet Sverige är detta en verklighet!
Och jag ber om ursäkt för mitt ordval, avundsjuk var det rätta ordet ! Storbritannien är ett administrativt land som flyttat sin produktion utomlands, du missade en intressant dokumentär på svt2 igår om Zambia, ta och se den så får du lite perspektiv på hur de äger världen, på gott och ont!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in