Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
"De verkliga siffrorna kommer inte jag eller du få tag på", sade han med en mystisk röst. Hahaha! Humor. Vilka är "de verkliga siffrorna"? Please do tell! En medelsvensson som jag är så himla nyfiken på de där "verkliga siffrorna" - vilka är de? Vad betyder de? Var finns de? Vem har hittat på dem? Frågorna är många...
Så att engelska företag som gör vinster på 10-100 miljarder om året på produktion utomlands som direkt kommer tillbaka till Europa och väst är siffror som skall ignoreras tycker du bara för de inte är med i BNP?
Verkar som du har svårt att förstå en produktionskedja? Jag sa ej att jag har några verkliga siffror att visa upp, är för den delen inte intresserad heller. Men att påstå att Sverige är rikare än Storbritannien bara utifrån BNP är ju direkt skrämmande. Är du så hjärntvättad att du inte ifrågasätter något?
Förmodligen är du det då du har det tryggt i landet lagom. Vi kommer nog ingenvart med våra argument känns det som, så jag fortsätter fortfarande att tro att Storbritannien kan ta ockupera Sverige på mindre än en vecka om de skulle känna för det, eller varför inte köpa upp det helt? Sverige säljer sig ändå (ingen nationalsång på skolor, wtf?? till och med jag som invandrare blir provocerad över sån idioti) Du har nog inte insett att Sverige är bara en liten fis i luften i förhållande till världen. Sådana som du går runt i en förvirrad värld och tror att de har lösningarna till allt, lösningen måste väl vara genus?

.