Citat:
Ursprungligen postat av imthedudeman
I krig behövs styrka, eller? En kvinna producerar ca 0,7 mg testosteron medan en man producerar 10 gånger så mer, fler siffror som du vill ha? Jag är medveten om att kvinnor finns inom alla yrken i alla länder, men jag kan utan att kollat upp säkra källor med stor säkerhet påstå att majoriteten av alla marksoldater som skickas till Afghanistan, Irak etc. är män. Men kom gärna med en källa som motsäger det jag påstår, så får du väl också chansen att ytterligare en gång visa hur duktig du är som har koll på vart kvinnor jobbar. Och ja, amerikaner är en annan ras, dock en mixad ras.
Hur tänker du att marksoldater i Afganistan och Irak ska försvara USA om någon försöker erövra USA?
Jag påpekade bara att även andra länder har kvinnor som är ju i det här fallet militärer som dock känns mer adekvat än poliser om vi talar om att invadera länder i ett tredje världskrig.
Fast egentligen ska vi inte diskutera ett tredje världskrig då vi inte vet vem som är allierad med vem eller nånting men om det känns bra för dig kan vi säga att Sverige är kört först på grund av pyttesmå svaga kvinnliga poliser med dildosar i stället för batonger.
Du verkar bära på en del ilska. Beror det på små kvinnopoliser eller är det något annat som skaver?
Det är fantastiskt vilka diskussioner en liten bild på en liten pojke med ett strykjärn kan inspirera till. Tredje världskriget är nu nära för det här katalogen.
Sen i ett tredje världskrig så kanske inte styrka är så intressant. Egentligen när det kommer till kritan men okej du har påpekat det som alla vet, män är starkare generellt. Bra så! Känns det bättre nu?