Citat:
Ursprungligen postat av Cedrick
Genusvansinne tycker jag inte om och det finns inget patriarkat i Sverige heller.
Men när vuxna män gråter för den här katalogen, drar fram näsduken och börjar lipa så snoret rinner ur snoken och rabblar tråkigheter så anser jag att det har gått för långt. Omanligt är vad det är. Och omanlighet är en del av problemet i Sverige. Om du förstår vad jag menar.
Om omanlighet är en del av problemet i Sverige vet jag inte, däremot tycker jag att blåögd naivitet är ett problem. Att köpa allt genustrams och feminism överlag. (anklagar inte dig för att göra det)
Men om du vurmar för att behålla manlighet i Sverige så tordes feminismen vara ett bra mål för dig, i Sverige kämpas det ju frenetiskt för att sålla bort allt vad manlighet heter så tidig som möjligt hos unga män och pojkar.
Citat:
Ursprungligen postat av Cedrick
Sen så är det rätt ovärdigt att se ner på sitt eget land också. Det tycker jag inte heller om. Som några av de första inläggen i den här tråden där man spottar på Sverige, vad fan är det för ett jävla sätt? Okej, det finns problem men de handskas vi med. Det är det män gör när det uppstår problem.
Jag ser själv ned på Sverige i dagsläget och när jag nämnde detta för en vän så blev han minst sagt förbannad och jag fick förtydliga en aning. Jag älskar Sverige och allt vad Sverige stod för och fortfarande kan stå för, men jag ser numera ned på folket som bor här.
Dessa lamm som sväljer allt vad feminismen matar dom med, allt vad genusfanatikerna trycker upp i ansiktet på dom.
Tex så är jag övertygad om att majoriteten av den svenska befolkningen tror att kvinnor diskrimineras i arbetslivet, därför att staten och media har bankat in det i skallen på dom sen ung ålder.
Påståendet är absurt då en arbetsgivare enbart skulle anställa kvinnor om denne kom undan med att betala ut lägre löner för dessa, och alla arbetsgivare som inte gjorde detsamma skulle konkurreras ut omgående.
När det gått så pass långt att lögner som denna ses som absoluta sanningar, då blir det så mycket lättare för dessa fanatiker att införa genusidioti i både det ena och det andra. Allt från dagis till högskola är numera lämpliga områden att genusifiera.
Och då har det gått för långt, när man använder små barn som försökskaniner till sina ideologiska experiment. Men knappt någon lyfter på ögonbrynen. Skrämmande.
Alla håller med, ingen säger ifrån.
Försök konfrontera en genusfanatiker med denna frågeställning. Om kön är en social konstruktion, kan man då bota homosexuella?