Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDestroy
Nu... nu vet jag inte riktigt hur det enligt de flesta här i tråden är meningen att jag ska reagera för att vara manlig och inte toppstyrd av "fasjist fäminist pack slid djuren". Behöver jag skrika "Kränk!" innan jag kollapsar i en svimattack, eller kan jag börja gråta på en gång?
Inse fakta, det här forumet kryllar av folk som slår sig för bröstet och är bestörta över hur "slid djurs hor fittårna" har krossat den sista manligheten i Sverige. Samtidigt så är de alla, varenda en, ständigt en tidningsrubrik från ett hysteriskt utbrott. En pojke som leker med dockor deklareras som fjollig av samma personer som börjar hulka så att mascaran rinner bara av att SE en pojke leka med dockor.
Jag har aldrig träffat en bög eller kvinna som uppträtt lika lättkränkt, mesigt och hysteriskt som stora delar av gråtrunkarna på flashback...
Feministpropagandan kan du behålla för dig själv. Ingen kommer att missta dig för att vara manlig, din lilla hen-nolla. Även om du gör ditt bästa för att förlöjliga motståndarna till dina hjärnspöken, så märks det ganska tydligt vad som är din agenda och vad du har för uppfattning. Ditt inlägg i denna tråd är snarast bevisen för att statsfeminismens första offer på allvar börja ge sig till känna.
Ingen tvingar dig att vara här om du har något emot hur andra flashbackare beter sig på forumet. Seså, spring iväg till genus-dagiset med dig nu och lek vidare.