2012-11-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CreamyGoo
Så jävla trött på det här pisslandet(det som politikerna har gjort det till), svenskar försöker dom göra till bögar och uppmanar svenska tjejer till att rasblanda eller bli jävla flatlöss.

Tror du själv på det där eller har du möjligtvis hängt för mkt på flashback och kanske blivit hjärntvättad att tycka så? Lägg gärna fram lite "bevis" på att politikerna gör det du påstår? Eller är din källa random användare på flashback som hatar allting? Utveckla gärna ditt svar.
Citera
2012-11-27, 20:43
Medlem
antitotaliterians avatar
För resten av planeten är Sverige ett avskräckande exempel på statsfeminism. Precis som Nordkorea är ett avskräckande exempel på kommunism.
Citera
2012-11-27, 20:49
Medlem
CreamyGoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YippeeKiYay
Tror du själv på det där eller har du möjligtvis hängt för mkt på flashback och kanske blivit hjärntvättad att tycka så? Lägg gärna fram lite "bevis" på att politikerna gör det du påstår? Eller är din källa random användare på flashback som hatar allting? Utveckla gärna ditt svar.
kanske var lite överdrivet det jag skrev men det verkar som att sverige är på väg åt det hållet när man gör sån reklam, någon källa har jag inte förutom andra trådar som finns här på forumet där det finns länkar till källor om sånt.
Citera
2012-11-27, 20:50
Medlem
Känns som det är en media sak det här med feminism. Det är därför det ser ut som det gör i Sverige , och hur andra länder ser på Sverige. Den här situationen kan förändras utan lagstiftningar, jag tror det sitter mycket i mentaliteten. En domare kan döma tveksamma fall hårdare osv. Assange fallet känns som den sak som verkligen satte feminist stämpeln på Sverige. Jag bryr mig inte så mycket hur dom tänker, är ju nästan kul bara. Och vi äger dom ju i fotboll senaste tiden. Det är ju ett sätt vi kan slå tillbaka på.
Citera
2012-11-27, 20:55
Medlem
J0Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDestroy
Nu... nu vet jag inte riktigt hur det enligt de flesta här i tråden är meningen att jag ska reagera för att vara manlig och inte toppstyrd av "fasjist fäminist pack slid djuren". Behöver jag skrika "Kränk!" innan jag kollapsar i en svimattack, eller kan jag börja gråta på en gång?

Inse fakta, det här forumet kryllar av folk som slår sig för bröstet och är bestörta över hur "slid djurs hor fittårna" har krossat den sista manligheten i Sverige. Samtidigt så är de alla, varenda en, ständigt en tidningsrubrik från ett hysteriskt utbrott. En pojke som leker med dockor deklareras som fjollig av samma personer som börjar hulka så att mascaran rinner bara av att SE en pojke leka med dockor.

Jag har aldrig träffat en bög eller kvinna som uppträtt lika lättkränkt, mesigt och hysteriskt som stora delar av gråtrunkarna på flashback...

Feministpropagandan kan du behålla för dig själv. Ingen kommer att missta dig för att vara manlig, din lilla hen-nolla. Även om du gör ditt bästa för att förlöjliga motståndarna till dina hjärnspöken, så märks det ganska tydligt vad som är din agenda och vad du har för uppfattning. Ditt inlägg i denna tråd är snarast bevisen för att statsfeminismens första offer på allvar börja ge sig till känna.
Ingen tvingar dig att vara här om du har något emot hur andra flashbackare beter sig på forumet. Seså, spring iväg till genus-dagiset med dig nu och lek vidare.
Citera
2012-11-27, 20:57
Medlem
J0Es avatar
Även en vettig svensk skrattar åt detta påhitt, ja ärligt talat vem som helst oavsett nationalitet. Det har ju fullständigt slagit slint i skallen på somliga som på allvar försöker påverka nutidsmänniskan i den här riktningen.
Fy fan för att växa upp i dagen Sverige, jag tycker snarast synd om dagens småbarn.
Citera
2012-11-27, 20:58
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Femton sidor lång tråd på sex timmar, allt för att grabben hade ett frisörbälte? Det här är ju bara pinsamt. Fattar ni inte att ni framstår exakt som de rabiata feministerna när ni skiter knäck över sådana här oviktiga saker?

Britterna skrattar åt oss? Jaha? Och? Vad har dom i stadsskuld nu igen?

Vad stadsskulden har med jämställdhet förstår jag inte. Det handlar inte bara om en 'pojke med frisörbälte' - det förstår du väl.
Och Storbritanniens medverkan i EU lär lida mot sitt slut, sen kanske de får båten på rätt köl igen.
Citera
2012-11-27, 21:03
Medlem
Kadischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0E
Även en vettig svensk skrattar åt detta påhitt, ja ärligt talat vem som helst oavsett nationalitet. Det har ju fullständigt slagit slint i skallen på somliga som på allvar försöker påverka nutidsmänniskan i den här riktningen.
Fy fan för att växa upp i dagen Sverige, jag tycker snarast synd om dagens småbarn.

Du garvar ju inte ett skit åt det här. Du är kränkt ända in i märgen. En riktig man klarar sånt här, en riktig man kan se sig själv ta hand om både egna och andras barn och till och med laga mat. Du är inte där än, grabben. Ta ut tummen ur mun och res dig från fosterställningen.
Citera
2012-11-27, 21:09
Medlem
CreamyGoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadisch
Du garvar ju inte ett skit åt det här. Du är kränkt ända in i märgen. En riktig man klarar sånt här, en riktig man kan se sig själv ta hand om både egna och andras barn och till och med laga mat. Du är inte där än, grabben. Ta ut tummen ur mun och res dig från fosterställningen.
Tror du att det är roligt att folk från andra länder tycker att svenskar är fjollor?
Citera
2012-11-27, 21:11
Medlem
J0Es avatar
Citat:

För det har vem då bestämt? En stackars ensam feminist bakom en skärm? Hade du kunnat föreställa dig någonting annat än din sinnesförvridna uppfattning så hade du kunnat höra mitt råa garv åt hela skiten. Ett skratt åt att slippa behöva vara en del av hela den sjuka situationen.

Men det innebär inte att jag saknar medlidande gentemot de som inte slipper undan. Det och att kunna ha två tankar samtidigt i huvudet har aldrig varit egenskaper som ni feminister besitter. Bättre då att dricka rödvin och bränna sedlar, eller hur? Gå och raka dig nu, tant.
Senast redigerad av J0E 2012-11-27 kl. 21:13. Anledning: .
Citera
2012-11-27, 21:19
Medlem
Mollgans avatar
På sätt och vis gillar jag att Sverige ligger i framkant när det gäller jämställdhet i världen. Killar och tjejer ska ha samma möjligheter och rättigheter och kvinnor ska inte framställas som våp i reklamer. Men det får heller inte gå till överdrift heller där man suddar ut de biologiska skillnaderna som finns mellan könen.
Citera
2012-11-27, 21:22
Medlem
ringmuskelns avatar
Citat:

Men din dumma jävel. Han har något som kallas empati vilket din aphjärna misstolkar som självömkande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in