Citat:
Ursprungligen postat av
rejdar
Vad har nollorna för kapacitet egentligen med sina fotsoldater? Jag menar har de kompetens på området på en mer avancerad nivå, eller var det IRM som hade svagheter?
Tror "hackandet", med överbelastade sidor som följd, begås mer eller mindre uteslutande av våldsvänstern som gång på gång visar att man inte respekterar demokratin i detta land.
Sverigevännerna behöver inte ägna sig åt sådana barnsligheter då vi har ett annat "vapen" till vårt förfogande, sanningen!
Om man även tar i beaktande att IRM drivs av en mupp bör man inte utesluta brister på sidan.
Kan tänka mig att IRM slagit besöksrekord efter Henrics framträdande i debatt häromdagen, det har alldeles säkert med dessa driftstörningar att göra.
Annars har information sidan förmedlar fastnat i någon form av Bull Shit-Filter, men det är väl att hoppas på för mycket...