2012-11-28, 03:01
Medlem
TorstenFlincks avatar
Ojojoj, SMR alltså... På kort tid har dom hunnit med att sätta kniven i inte bara en, utan två stackars jävlars ryggar. Dom må tycka om fornordiska saker och runka till några gamla asagudar. Men några vikingar är dom sannerligen INTE!
Citera
2012-11-28, 09:11
Medlem
jag är ett av offrets kompisar . jag kom till platsen 2 minuter före allting hände. jag såg anton grabba tag i min kompis och hörde honom säga " häng med ut här, vi kan ta det utanför". Båda gick ut och det uppstod lite tjaffs och några nävar svingades. Anton slog första slaget men fick sedan två tillbaka i självförsvar vilket fick Anton att fumla tillbaka. Min kompis går ifrån platsen när anton springer förbi och knuffar till honom. Min kompis försökte grabba tag i Anton och jagade honom cirka 10 meter . jag går uppåt mot riktingen dom sprang mot , men min vy blockerades för backens lutning så allt jag hann uppfatta sedan va att Anton springer ifrån min kompis. och han ligger böjd på marken och skriker " han högg mig ". jag ringde därefter ambulansen .
Citera
2012-11-28, 11:25
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osterengenkonto
jag är ett av offrets kompisar . jag kom till platsen 2 minuter före allting hände. jag såg anton grabba tag i min kompis och hörde honom säga " häng med ut här, vi kan ta det utanför". Båda gick ut och det uppstod lite tjaffs och några nävar svingades. Anton slog första slaget men fick sedan två tillbaka i självförsvar vilket fick Anton att fumla tillbaka. Min kompis går ifrån platsen när anton springer förbi och knuffar till honom. Min kompis försökte grabba tag i Anton och jagade honom cirka 10 meter . jag går uppåt mot riktingen dom sprang mot , men min vy blockerades för backens lutning så allt jag hann uppfatta sedan va att Anton springer ifrån min kompis. och han ligger böjd på marken och skriker " han högg mig ". jag ringde därefter ambulansen .

Jasså, så Aret Temelci heter "offret". Här har vi med största sannolikhet en person ur Arets familj:

http://www.jnytt.se/nyhet/50470/laxhjalp-och-schysst-hang-pa-birkagarden

"Offret" är alltså en kepsblatte från ett gangstergäng kallat "Österängen boys"/"Ö-Boys".

De två sk. anonyma vittnena till händelsen råkar även visst utelämna delen där den lille kepsblatten sägs ha dragit kniv enligt Antons polare. "Vyn blockerades för backens lutning" heter det. Kanske därför som Anton först sprang? Att en äcklig liten kepsblatte annars skulle få en tre år äldre person på flykt låter osannolikt.

Är uppvuxen runt sådana där gäng och vet hur de ena sekunden kan vara sjukt aggressiva och kaxiga och i nästa sekund då polis kommer framställa sig som världens offer.
Senast redigerad av IngenKommentar 2012-11-28 kl. 11:39.
Citera
2012-11-28, 11:35
Medlem
Ungomdsgäng som får mothugg och på käften, då ska det plötsligt skrikas om BARN och rasistdåd.
Men de svenska offren ska alltid skylla sig själva, och deras gärningsmän ska tas i försvar.
Citera
2012-11-28, 11:42
Medlem
så antons polare såg "kepsblatten" dra kniv? jag kan försäkra dig om att han inte hade ett vapen på sig. vad är det som är osannolikt, offret råkar vara stor byggd och Anton är lite tanig av de jag hann se. Offret blev huggen vid ryggen, skulle han ha huggt sig själv eller hur resonerar du?
Citera
2012-11-28, 11:49
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mabrouuk
så antons polare såg "kepsblatten" dra kniv? jag kan försäkra dig om att han inte hade ett vapen på sig. vad är det som är osannolikt, offret råkar vara stor byggd och Anton är lite tanig av de jag hann se. Offret blev huggen vid ryggen, skulle han ha huggt sig själv eller hur resonerar du?

Antagligen fick kepsblatten från "Ö-boys" sin egen kniv i sig. Exakt hur det gick till vet jag inte. Kanske var det övervåld. Kanske var det helt befogat av situationen i det handgemäng som samtliga parter vittnar om.
Citera
2012-11-28, 11:54
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKommentar
Antagligen fick kepsblatten från "Ö-boys" sin egen kniv i sig. Exakt hur det gick till vet jag inte. Kanske var det övervåld. Kanske var det helt befogat av situationen i det handgemäng som samtliga parter vittnar om.

Det är alltså helst uteslutet för dig att en nazist från SMR som just nu har 3 andra medlemmar misstänkta för ett knivmord, ett dussin medlemmar som är dömda för brott mot knivlagen och andra våldsbrott, skulle kunna ha knivhuggit BO?

Detta är alltså helt uteslutet och det grundar du på vadå?
Citera
2012-11-28, 11:55
Medlem
Han hade ingen kniv på sig. Gärningsmannen har säkert dumpat kniven i en närliggande damm , för att han sprang i den riktningen efter dådet. och han sprang tillbaka till centrum efter ett par minuter, vilket ledde till att han åkte fast. Han blev huggen i ryggen, hur fick han den dit?
Citera
2012-11-28, 11:57
Medlem
Låter lite som ni låter era rasistiska åsikter förhindra er att tänka logiskt.
Citera
2012-11-28, 12:01
Medlem
om gärningsmannen va en invandrare och offret en svensk skulle ni stå på offrets sida. även om det är samma historia. helt otroligt.
Citera
2012-11-28, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKommentar
Jasså, så Aret Temelci heter "offret". Här har vi med största sannolikhet en person ur Arets familj:

http://www.jnytt.se/nyhet/50470/laxhjalp-och-schysst-hang-pa-birkagarden

"Offret" är alltså en kepsblatte från ett gangstergäng kallat "Österängen boys"/"Ö-Boys".

De två sk. anonyma vittnena till händelsen råkar även visst utelämna delen där den lille kepsblatten sägs ha dragit kniv enligt Antons polare. "Vyn blockerades för backens lutning" heter det. Kanske därför som Anton först sprang? Att en äcklig liten kepsblatte annars skulle få en tre år äldre person på flykt låter osannolikt.

Är uppvuxen runt sådana där gäng och vet hur de ena sekunden kan vara sjukt aggressiva och kaxiga och i nästa sekund då polis kommer framställa sig som världens offer.

Låter mer som att du är uppvuxen på landet, seriöst kepsblatte?
Klart han flyr om han precis har huggit någon med en kniv i ryggen, åldern spelar ingen roll där.
Citera
2012-11-28, 12:17
Medlem
MarxTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liberacion
Det är väl ingen högoddsare att det är en deltagare från DH som har råkat illa ut. Tyvärr driver det runt en massa ungdomsgäng på Österängen som hotar, rånar och vandaliserar. Polisen har satt in extra resurser, frivilliga föreningar har skickat ut vuxna för att vandra runt och sprida ett lugn. Tyvärr verkar ingenting hjälpa. Stadsdelen är nästan lika illa som Råslätt i dag. Det är rån, våldtäkter, mordförsök, bilbränder och allt möjligt.
Det finns väl en gammal historia från Öland(?) där ett gäng invandrarungdomar drar runt och muckar gräl med allt och alla. När de möter motstånd från ett gäng "huliganer" (från lid- eller linköping?) drar de fram kniven för att vända på situationen och en svensk kille dör. Det var väl något år sedan men det här ligger nog i linje med detta? SMR-killen står upp där andra viker undan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in