2012-11-25, 21:52
Medlem
greenmaryjanes avatar
Hörru Superman .. Kan säga till dig att du har fått fel information in i ditt huvud..

Den killen som slog sönder den bilen på parkering så va det så att han näsan körde på honom med bilen, så han flippade ur helt och slog sönder bilen pga det.... du låter själv inte bättre ska använda våld mot dom, på vilket sätt är du mognare än dom?

Ta och skit i dom helt, dom växer upp dom me snart.

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Dessa ungdomar är inte som andra, dom gör inbrott, hotar och eldar upp grejer.

Polisen har cirkulerat i området dagligen på grund av all skit dom hittar på, i somras gick dom och hämtade vapen och slog sönder en bil bara för personen i bilen ville ha parkeringen dom var och hängde på.

Detta är kulturberikning på hög nivå som måste sättas på plats med våld för att dom ska förstå.
Citera
2012-11-26, 02:41
Medlem
infogivers avatar
Den häktade 18 åringen som knivhugger barn har tydligen SMR koppling.

http://hn.se/nyheter/varberg/1.1850162-haktad-varbergare-har-nazistkopplingar

I dags läget sitter även 2 SMR:are häktade för mordet på Joakim Karlsson i Vallentuna, den tredje är på fri fot men eftersöks utav polisen.

https://www.flashback.org/t1968381p160

Man börjar se ett tydligt tecken på förkärlek till stickvapen hos SMR sympatisörer.
Citera
2012-11-26, 11:33
Medlem
BigMushs avatar
Det är ju hemskt.. Varför kniv? Fan man kan ju slåss med knytnävarn iallafall.
Citera
2012-11-26, 11:38
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMush

Varför skall man som 18 år spöa en 15 åring? Har man komplex för sin lilla kuk eller vad fan är grejen? Men sen att dra kniv och nästan mörda ett barn är ju väldigt speciellt, det tyder på en helt annan nivå av efterblivenhet som nästan verkar reserverad för SMR anhängare i allmänhet. Men vad vet jag barnet kanske var kommunist.

Expo har tagit upp överfallet, tydligen är tillståndet för 15 åringen stabilt men skadorna sägs ha varit allvarliga, tydligen knivhögg nazisten barnet flera gånger.

http://expo.se/2012/nazist-pa-dreamhack-misstankt-for-mordforsok_5489.html
Senast redigerad av infogiver 2012-11-26 kl. 11:41.
Citera
2012-11-26, 12:11
Medlem
infogivers avatar
Nazisten som misstänkt för mordförsöket på en 15 åring(!) heter:

Anton Helgesson
940520-3259

Twitter: https://twitter.com/Anton_Helgesson
Artikel på nordfront.se(SMR's hemsida): http://www.nordfront.se/par-oberg-forelaste-om-massinvandring-och-maktstrukturer.smr
Citera
2012-11-26, 12:57
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMush

Varför ens slåss? Brist på att ens vokabulär är under all kritik. Ännu värre att bära kniv på sig.
Citera
2012-11-26, 19:04
Medlem
Castaliuss avatar
GM kanske förläst sig på alla rasistiska Flashback-diskussioner och bestämt sig för att ta lagen i egna händer?
Citera
2012-11-26, 19:09
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castalius
GM kanske förläst sig på alla rasistiska Flashback-diskussioner och bestämt sig för att ta lagen i egna händer?

Det skulle berättiga knivandet utav en 15 åring?
Citera
2012-11-27, 10:45
Medlem
IngenKommentars avatar
Ojfan. Nu sitter "infogiver" alias "DET HANDLAR OM BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARN!!!!!11" i skiten:

Citat:
Anton har med en kompis gått till Willys för att handla under dreamhack. Ett antal invandrare (ca 7 st) har blockerat vägen för dem. Anton brydde sig inte om dem utan gick igenom varefter tjafs uppstod. Anton har sedan blivit överfallen och misshandlad. Samma källa, en kamrat till Anton, hävdar att en av invandrarna dragit en kniv som invandraren själv råkat få i sig.

Dvs. det kan handla om ett hjältedåd nu helt plötsligt. Istället för att "nazist högg barnet upprepade gånger i syfte att mörda det oskyldiga barnet" så handlar det kanske om ett blattegäng på 7 personer som misshandlat en svensk, varpå det gått illa för svartingen som drog kniv.
Senast redigerad av IngenKommentar 2012-11-27 kl. 10:48.
Citera
2012-11-27, 12:12
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKommentar
Ojfan. Nu sitter "infogiver" alias "DET HANDLAR OM BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARN!!!!!11" i skiten:

Dvs. det kan handla om ett hjältedåd nu helt plötsligt. Istället för att "nazist högg barnet upprepade gånger i syfte att mörda det oskyldiga barnet" så handlar det kanske om ett blattegäng på 7 personer som misshandlat en svensk, varpå det gått illa för svartingen som drog kniv.

Du har ju tagit citatet från NS forumet där en av Antons organisations kamrater skrivit inlägget. Det kan mycket väl stämma, jag har inte alls spekulerat om något händelseförlopp. Men man får nog ta berättelsen med en nypa salt då nassarna har ett eget intresse av hur historien artar sig.

Annars står jag fast vid att jag anser en 15 åring är en jävla unge.
Citera
2012-11-27, 13:41
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Du har ju tagit citatet från NS forumet där en av Antons organisations kamrater skrivit inlägget. Det kan mycket väl stämma, jag har inte alls spekulerat om något händelseförlopp. Men man får nog ta berättelsen med en nypa salt då nassarna har ett eget intresse av hur historien artar sig.

Annars står jag fast vid att jag anser en 15 åring är en jävla unge.

Om du jämför det som Stormtrooper skrivit med det som jag skrivit så ser du källan till uppgifterna. Alltså en kompis till Anton som även var på Dreamhack.

Det är i mina ögon mer trovärdigt än dina jävla vinklade historier; "tydligen knivhögg nazisten barnet flera gånger".

Ditt jävla desinformationsspridande avskum.
Senast redigerad av IngenKommentar 2012-11-27 kl. 13:43.
Citera
2012-11-27, 13:48
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKommentar
Om du jämför det som Stormtrooper skrivit med det som jag skrivit så ser du källan till uppgifterna. Alltså en kompis till Anton som även var på Dreamhack.

Det är i mina ögon mer trovärdigt än dina jävla påståenden om att "tydligen knivhögg nazisten barnet flera gånger".

Ditt jävla desinformationsspridande avskum.

En nasse berättar alltså att en knivhuggande nasses, nasse polare berättat att nassen knivhuggit i självförsvar. Ja, jag ser inte varför man borde vara skeptisk...

Det kan mycket väl stämma, men som sagt, inget som tyder på det ena eller andra i dagsläget.

Min desinformation? Jag förmedlade endast det som stått i media, att en 15 åring blev knivhuggen ett flertal gånger och att en 18 årig nazist nu sitter häktad för mordförsök. Jag har överhuvudtaget inte spekulerat i motiv eller vad som kan ha bidragit till knivhuggningen.

Anton Helgesson heter den misstänkte nazisten, han är trots sin låga ålder redan dömd för misshandel och olaga hot.

https://twitter.com/Anton_Helgesson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in