Citat:
Ursprungligen postat av
Ljuget
Dessa har jag rapporterat idag. Nej jag klagar inte på att ni är rasistiska eller skriver rasistiska inlägg. Jag vet att det är Flashbacks affärside. Det jag och många med mig klagar på är att våra inlägg blir raderade utan att någon behöver rapportera de men däremot dessa inläggen som blivit raderade idag har blivit det för att jag har påpekat det här och rapporterat de. Det är den typen av rasistmoderering som är tradig. Var rasistisk men låt då mina inlägg få vara kvar trots att de är jobbiga & irriterande för alla rasister i tråden. Gråzonen som många har försökt att förklara för er här är alltid i rasisternas favör. Det är den regeln (Off topic & trams) som förstör mest & gör att vi fortsätter att gnälla så ni borde göra något åt den om ni vill vara för yttrandefrihet.
Jag tror att min pedagogiska uppgift med dig är fullførd här Ljuget. Kanske tar någon annan øver, vi får se.
Du får utnyttja din yttrandefrihet som du vill, inom regelverkets ramar självklart (i den här tråden har du ju till exempel fått lära dig vad som är ok trollande och inte ok trollande, det kan ju vara nyttigt), du hittar säkert ett diskussionsområde som du gillar, där du kan vara lite konstruktiv eller varfør inte kunskapssøkande. Eller så kan du välja att gnälla lite random och ospecat. Det är ditt val, kør på.
Kanske kommer du fram till att det finns bättre saker att gøra än att vara
nyreggad och redan så frustrerad på ett internetforum. Satsa på att omvända din rasistiska mormor? Eller var det farmor? Eller ordna en fest før dina 50 direktbannade icke-rasistiska vänner?
Ha det fint Ljuget.