Citat:
Ursprungligen postat av
Ljuget
Kan inte vara arg på dig hjortis eftersom du hänger i trådar som "Bonde söker fru", "Präst söker fru" & "Min anaconda har feber- vad gör jag nu?" och därför inte upplever det vi gör som debatterar i politiska trådar. Som jag har antytt tidigare så förstår jag att du och liknande moderatorer har noll att säga till om när det kommer till att ta upp med de tuffa grabbarna på politk att de har gjort fel. Varför skulle du ens göra det om jag bad dig? Du jobbar ju gratis & du väntar på att "Skånska omgifta hemmafruar" ska börja så att det blir lite fart i den tråden. Jag förstår dig dock. Hellre det än att tjafsa med moderatorer för en användares räkning, gratis också och dessutom om ett inlägg i en tråd i ett ämne du är totalt ointresserad av.
Han har redan sagt att "nej, moderatorer ska inte påverka trådar."
Vad mer kan han göra eller säga för att du skall bli nojd? Annat an att fullt ut hålla med dig i allt du sager forstass, vilket han ju bara kan gora om han faktiskt anser att du har rätt i allt :-)
Själv skulle jag aldrig kolla på bonde söker fru, men om en moderator är intresserad av det, so what?
Det forandrar ju knappast det faktum att en mod endast foljer sina instruktioner på FB oavsett om han/hon är intresserad av tv program, matlagning, politik, onani eller ekorrar.