2015-09-28, 20:14
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuget
Om nu regelverket fungerar oavsett vem som modererar i vilken tråd och att alla moderatorerna skulle vara jämbördiga så skulle det ju vara intressant att få lite rotation på moderatorerna i de politiska trådarna. Tror att det någonsin kommer att hända?
Då ska vi ha rotation på skribenterna också i rättvisans namn. Håll dig till "Bästa småkakan", "80-talets nästsämsta film" & "Smågodis vi minns" den närmaste framtiden, tack!
Citera
2015-09-28, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Då ska vi ha rotation på skribenterna också i rättvisans namn. Håll dig till "Bästa småkakan", "80-talets nästsämsta film" & "Smågodis vi minns" den närmaste framtiden, tack!
Håller med dig om att rotation på skribenterna också hade varit kul. Så 2016 kör vi 99 % kommunist-skribenter & 1% rasister. Bra förslag där faktiskt.
Citera
2015-09-28, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Det händer ju redan. Det är ständigt moderatorer som slutar och nya som kommer till. Ibland mellan olika forum och ibland "utifrån".

Det har passerat nånstans runt 400 moderatorer totalt. Skulle det inte vara ganska underligt om det fanns en sån där konspiration där en del moderatorer modererar efter en egen agenda och alla andra håller dem om ryggen, men ingen reagerar utan alla står alltid bakom detta? Det finns massvis av användare här som är före detta moderatorer och inte har några förpliktelser alls, men de håller ändå med om vad vi säger om hur det fungerar.

Det är ju bara att fråga vilken fd moderator som helst och se vad du får för svar. Du kan ju alltid fråga en helt nybliven moderator (de annonseras ju ut) och se om de svarar något annat än det vi säger.
Fast Chrille är det inte lite läskigt att precis alla moderatorer och fd moderatorer svarar utefter en mall hela tiden. Det är ju inte egna ord. Men kul ju om Lobengula, Tinuvei, Blomvattnare & Najas mfl roterar till trådarna "Mocka-skor nu och då", "Frimärken vi önskar att vi inte hade skaffat" & "Ven utan cykel" till nästa år då. Spännande med nya moderatorer i politiktrådarna. Litar på dig Chrille att rotation är på gång. För jag antar att moderatorer kan önska om förflyttning?
Citera
2015-09-28, 20:42
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuget
Fast Chrille är det inte lite läskigt att precis alla moderatorer och fd moderatorer svarar utefter en mall hela tiden. Det är ju inte egna ord. Men kul ju om Lobengula, Tinuvei, Blomvattnare & Najas mfl roterar till trådarna "Mocka-skor nu och då", "Frimärken vi önskar att vi inte hade skaffat" & "Ven utan cykel" till nästa år då. Spännande med nya moderatorer i politiktrådarna. Litar på dig Chrille att rotation är på gång. För jag antar att moderatorer kan önska om förflyttning?
Vad menar du med att vi "svarar utefter en mall"?

Och ja, om det behövs förstärkning av fler moderatorer i något forum kan vi givetvis be admins om att läggas in som moderatorer där med. På samma sätt kan vi givetvis lämna ett forum. Inget konstigt med det, jag har varit moderator i många olika forum genom åren. Men det är ju rätt självklart att vi rör oss i de forum som man har intresse för. Jag skulle t ex passa rätt dåligt som moderator i drogforumen eller graffitti-forumet.
Citera
2015-09-28, 21:00
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Ganska enkelt som jag ser det.

Dessa evighetskonspirationsteoretiker försöker hela tiden klaga på missförhållanden och agendor som inte finns och när sanningen slår dem som en blöt fisk i ansiktet gång efter gång är sanningen bara en mall.

De frågar ständigt vad svaret på 1+1 är och hoppas ständigt på att det är 3 som de i sin villfarelse tror. När svaret ständigt blir sanningen två är det för dem bara en mall.
Citera
2015-09-28, 22:08
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ganska enkelt som jag ser det.

Dessa evighetskonspirationsteoretiker försöker hela tiden klaga på missförhållanden och agendor som inte finns och när sanningen slår dem som en blöt fisk i ansiktet gång efter gång är sanningen bara en mall.

De frågar ständigt vad svaret på 1+1 är och hoppas ständigt på att det är 3 som de i sin villfarelse tror. När svaret ständigt blir sanningen två är det för dem bara en mall.
Babbel!

Söker man i din historik har du nästan bara avhandlat inlägg med rubriker: VVS, El-uttag,'vem som mördade fru Karlsson',dörrar och skåp eller 'Stopp i toaletten,hjälp!'
Naturligtvis har du svårt för att förstå vad flera användare menar här.Begriper heller inte din babbel om konspirationer när moderatorer bevisligen missköter sig ibland.
Senast redigerad av Literal 2015-09-28 kl. 22:17.
Citera
2015-09-28, 22:54
Medlem
AVSYNARENs avatar
Citat:
Det är ju samma mall!
-Bevisa!
-Det är inget bevis.
-Konspiration!
-Regelverket är perfekt.

Har ni en admin med ett riktigt namn som man kan kontakta?
Citera
2015-09-28, 23:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Babbel!

Söker man i din historik har du nästan bara avhandlat inlägg med rubriker: VVS, El-uttag,'vem som mördade fru Karlsson',dörrar och skåp eller 'Stopp i toaletten,hjälp!'
Naturligtvis har du svårt för att förstå vad flera användare menar här.Begriper heller inte din babbel om konspirationer när moderatorer bevisligen missköter sig ibland.

Babbel? Ditt eviga mantra. Detta barnsliga är det enda du upprepar gång på gång när du får mothugg och motfakta presenterat emot dig. Förstår du inte hur löjligt detta eviga rapande av "babbel" ser ut och vilket åtlöje du gör dig till?

Jag har inga som helst problem med att förstå vad ni idioter är ute på för tunn is. Jag har lusläst detta forum i över tio år. Var jag har skrivit mina inlägg har självfallet inte ett skit med saken att göra, det förstår ju vilken vettig människa som helst.

Du och dina gelikar upprepar gång på gång på gång att moderatorer missköter sig ibland. Hur skulle det vara att en gång, en enda gång, EN enda jävla gång presentera ETT enda jävla bevis istället för att ständigt komma med dessa svepande ordalag? Detta, om något, är vad jag kallar babbel.
Citera
2015-09-28, 23:49
Medlem
AVSYNARENs avatar
Citat:
Du och dina gelikar upprepar gång på gång på gång att moderatorer missköter sig ibland. Hur skulle det vara att en gång, en enda gång, EN enda jävla gång presentera ETT enda jävla bevis istället för att ständigt komma med dessa svepande ordalag? Detta, om något, är vad jag kallar babbel.
(De) har bevisat misskötseln.
(FB) Moderatorn T-80Us agerande..
Avslutades med "kommer inte att ske igen".
Citera
2015-09-29, 00:13
Medlem
Literals avatar
Citat:
Babbel? Ditt eviga mantra. Detta barnsliga är det enda du upprepar gång på gång när du får mothugg och motfakta presenterat emot dig. Förstår du inte hur löjligt detta eviga rapande av "babbel" ser ut och vilket åtlöje du gör dig till?

Jag har inga som helst problem med att förstå vad ni idioter är ute på för tunn is. Jag har lusläst detta forum i över tio år. Var jag har skrivit mina inlägg har självfallet inte ett skit med saken att göra, det förstår ju vilken vettig människa som helst.

Mothugg?
Du babblar!När du inget vet om trådar som avhandlar annat än VVS och Stopp i toaletter,skriver du babbel om användare som får sina inlägg raderade för att admins vägrar avsätta sina rabiata moderatorer eller ändra något i regelverket.
Får du medalj för att försvara orättvisor?
Citera
2015-09-29, 00:21
Bannlyst
Citat:

Och ja, om det behövs förstärkning av fler moderatorer i något forum kan vi givetvis be admins om att läggas in som moderatorer där med. På samma sätt kan vi givetvis lämna ett forum. Inget konstigt med det, jag har varit moderator i många olika forum genom åren. Men det är ju rätt självklart att vi rör oss i de forum som man har intresse för. Jag skulle t ex passa rätt dåligt som moderator i drogforumen eller graffitti-forumet.
Varför skulle du passa dåligt i de forumen du nämner? Det finns ju regler att följa så du borde väl kunna moderera där lika bra som i andra trådar. Kanske hade det därför också varit bättre att ha moderatorer som inte var intresserade av politik och inte hade någon politisk agenda att moderera i politiska trådar. Det finns ju ett regelverk att följa så vad kan gå fel? Chrille jag tycker att du kan föregå med gott exempel och byta med graffittimoderatorn imorgon.
Senast redigerad av Ljuget 2015-09-29 kl. 00:35.
Citera
2015-09-29, 01:06
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVSYNAREN
(De) har bevisat misskötseln.
(FB) Moderatorn T-80Us agerande..
Avslutades med "kommer inte att ske igen".
Ja, det var ju också ett patetiskt exempel på ett världsomvälvande avslöjande av en moderators felaktiga agerande. En moderator är både en moderator och en vanlig användare. Nu hade uttryck från båda roller skrivits i samma inlägg. Det är ju en skandal så man dånar. Avgå alla! Var det allt du hade att komma med, så tycker jag synd om dig. Herre jösses! Det är ju inte ett exempel ens. Bevisa något när de inte modererar efter regler eller när de modererar efter egna personliga åsikter istället.
Senast redigerad av tempeZZt 2015-09-29 kl. 01:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in