Citat:
Ursprungligen postat av
Literal
Babbel!
Söker man i din historik har du nästan bara avhandlat inlägg med rubriker: VVS, El-uttag,'vem som mördade fru Karlsson',dörrar och skåp eller 'Stopp i toaletten,hjälp!'
Naturligtvis har du svårt för att förstå vad flera användare menar här.Begriper heller inte din babbel om konspirationer när moderatorer bevisligen missköter sig ibland.
Babbel? Ditt eviga mantra. Detta barnsliga är det enda du upprepar gång på gång när du får mothugg och motfakta presenterat emot dig. Förstår du inte hur löjligt detta eviga rapande av "babbel" ser ut och vilket åtlöje du gör dig till?
Jag har inga som helst problem med att förstå vad ni idioter är ute på för tunn is. Jag har lusläst detta forum i över tio år. Var jag har skrivit mina inlägg har självfallet inte ett skit med saken att göra, det förstår ju vilken vettig människa som helst.
Du och dina gelikar upprepar gång på gång på gång att moderatorer missköter sig ibland. Hur skulle det vara att en gång, en enda gång, EN enda jävla gång presentera ETT enda jävla bevis istället för att ständigt komma med dessa svepande ordalag? Detta, om något, är vad jag kallar babbel.