Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Beror nog väldigt mycket på vem som modererar för tillfället. Jag har fått inlägg raderade trots att de behandlar ämnet och inte innehåller något som bryter mot reglerna. Dock har dessa inlägg raderats i smyg och det går därför inte att veta vem som raderat dem. Detta har då handlat om inlägg av främlingsfientlig karaktär.
När man bryter mot regler brukar man dock få ett PM från vederbörande moderator. Undantaget är väl när en tråd genmosyras av OT och moderatorn istället väljer att skriva att hen raderat/delat ut varningar i tråden istället.
Festilade: Alla moderator kan se raderade inlägg, kontakta en moderator i det forumet och fråga varför inläggen tagits bort, får du inget svar så kontaktar du någon admin och får du inget svar där så startar du en tråd om det. Tänk på att det kan ta ett tag innan du får svar.
Nej, man får inte alltid PM när man bryter mot en regel, men du får alltid PM om du har en omröstning uppe gällandes bl.a. 1.0x reglerna eller om du får en varning.
TS: Jag är varken rasist eller Sverigedemokrat, men bryter du mot reglerna så skulle jag ta bort det. Svårare än så är det inte.
Det finns säkert moderatorer som är rasister, men när dom modererar så ska dom vara opartiska.
EDIT: Så går du OT direkt igen. Du förtjänar nog mer varningar än du får.