2015-06-09, 23:42
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
https://twitter.com/AnnaBjorklund

Citat:
Anna Björklund ‏@AnnaBjorklund 5 jun

Sveriges Jobbigaste Par firade 4 veckor och gick o provade ut ringar idag
5 retweets 18 favoriter

Dom har alltså varit ihop i 1 månad... och ska gifta sig?

Detta har potentialen att bli ett ugly breakup med mörkt twitter-smutskastning så småningom.
Citera
2015-06-10, 15:53
Medlem
camejos avatar
K. kommer få svårt att hålla jämna steg med den här kvinnan, lyssnar på henne i podden "vit rik fritid". Rolig, smart, elak och ganska politiskt inkorrekt.
Citera
2015-06-11, 01:15
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
K. kommer få svårt att hålla jämna steg med den här kvinnan, lyssnar på henne i podden "vit rik fritid". Rolig, smart, elak och ganska politiskt inkorrekt.

Tack för tipset. Har lyssnat på senaste avsnittet och jag kommer att lyssna på resten, men helvete vad svårt det är att hålla isär deras röster. K. har nog inga problem, han stämmer ju själv rätt bra in på dina punkter om än lite flamsigare.
Citera
2015-06-11, 04:53
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Satan vad man bara vill slå handen genom ansiktet när dom börjar prata om SD i AMK Morgon
Hur svårt kan det vara att se samband mellan sjunkande skolresultat, dålig sjukvård, dålig äldrevård osv osv och en stor asylinvandring. Hur simpla tankar måste man ha för att alltid komma tillbaka till ''SDare är sura för att invandrarna tar våra arbeten'' tänket? Kanske var en grej för 20-30 år sen men nu finns det massvis med andra saker som dom flesta SDare tar på större allvar än att det finns ett gäng som tar alla pizzabakningsjobb.
Citera
2015-06-11, 07:49
Medlem
swimp78s avatar
Fan vad martin sonneby slickar kringlan svenssons röv. Varje gång han är med i studion så typ glömmer Soneby bort andra närvarande gäster "vad roligt att du är här k. hej k. vad tycker du k. kommer du imorgon k. vill du bli min vän k."

Vad har denna kringlan svensson gjort för att förtjäna att folk tassar på tå omkring honom och bara "åk fööööörlåt, jag råkade glömma bort att titulera dig K. Föööörlåt". Han är en hyfsat kul komiker som fått nån sorts personkult-following via sin pod pga att han är lite "utflippad" och dricker för mycket. Han är väl bra, men "geni"? Kom igen
Citera
2015-06-16, 13:40
Medlem
DolphinMelters avatar
Kringlan är ett geni, ifrågasätt inte ok!

För övrigt hoppas jag AMK morgon fortsätter i höst, får vibbar av att David Sundin inte är supertaggad.
Citera
2015-06-16, 16:07
Medlem
canadianresourcess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DolphinMelter
Kringlan är ett geni, ifrågasätt inte ok!

För övrigt hoppas jag AMK morgon fortsätter i höst, får vibbar av att David Sundin inte är supertaggad.

Tror David är den som har mest annat att göra och kanske inte kommer ha så mkt tid över till AMK-morgon.

Kommer sakna morgonshowen. Är förvånad att man inte tröttnat på AMK efter alla timmar podd som kommer ut varje vecka. Trodde det skulle bli för mycket men det har snarare blivit så att har slutat lyssna på andra poddar för att AMK fyller upp den tid jag hinner lyssna varje vecka. Tycker fortfarande det är den mest underhållande podden i "skitsnack"-genren.

Det ända jag tycker har vart lite trist med morgonshowen är att de snurrar på lite för få gäster. Trist att det typ bara vart 10 stycken som återkommer en gång i veckan, varav ingen är sådär jätterolig.
Citera
2015-06-17, 17:14
Medlem
DolphinMelters avatar
Vad tror ni om Julia Frejs medverkan till en eventuell höstsäsong? Tycker hon gjort det bra när hon varit med!
Citera
2015-06-17, 17:22
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Vad tror ni om Julia Frejs medverkan till en eventuell höstsäsong? Tycker hon gjort det bra när hon varit med!
Tycker också Julia har varit bra, verkar väldigt skön och sjunger bra
Hoppas hon kan dyka upp som gäst i alla fall, tror jag skulle tröttna på henne om hon var där jämt.
Citera
2015-06-17, 20:54
Medlem
Bemwindos avatar
Citat:
Som gäst möjligen, hade tröttnat snabbt på henne annars.
Citera
2015-06-17, 22:02
Medlem
canadianresourcess avatar
Dagens avsnitt vart en enda soppa. Förmodligen det sämsta hittills. Men jag antar att man får ha överseende eftersom det var sista för säsongen. Hade gillat mer om dom sket i att ha gäster helt detta sista avsnitt som de sa innan, men men, bra säsong överlag. Det är bara att hoppas på en ny säsong i höst.
Citera
2015-06-18, 14:06
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canadianresources
Dagens avsnitt vart en enda soppa. Förmodligen det sämsta hittills. Men jag antar att man får ha överseende eftersom det var sista för säsongen. Hade gillat mer om dom sket i att ha gäster helt detta sista avsnitt som de sa innan, men men, bra säsong överlag. Det är bara att hoppas på en ny säsong i höst.
Ja, håller med. Men det tycker jag dom kan ha.
Som koncept var hela skiten svinbra. Jag är asnöjd och kommer sakna att inte kunna lyssna på detta under sommaren. Det kommer bli tomt fram till hösten.
Angående Julia Frej tyckte jag hon var en bra gäst (framförallt en jävel på att sjunga och spela musik) men ibland kändes det som att hon tog över lite väl mycket. Typ när folk riffade loss kunde hon avbryta.
Men äsch. En liten detalj bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in