2015-04-03, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Sänder de verkligen imorgon förresten, det är väl helg då?
Jupp, långfredagen sänder de.
Citera
2015-04-03, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
AMK morgon sänds Måndag - Fredag.

Sänds och sänds.. På Fredagar har dom tänkt att klippa ihop ett best of från veckan som varit. Det har jag dock svårt att förstå varför. Har man missat något på morgonen, så blir det naturligt att ladda ner och lyssna på podden i efterhand. Misstänker att de gör så för att dom är lata å inte orkar sända hela veckan.. sjukt dåligt med tanke på att vi har betalat dem för 10 veckors morgonradio
Citera
2015-04-03, 09:41
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Sänds och sänds.. På Fredagar har dom tänkt att klippa ihop ett best of från veckan som varit. Det har jag dock svårt att förstå varför. Har man missat något på morgonen, så blir det naturligt att ladda ner och lyssna på podden i efterhand. Misstänker att de gör så för att dom är lata å inte orkar sända hela veckan.. sjukt dåligt med tanke på att vi har betalat dem för 10 veckors morgonradio

Du verkar ha fått det här om bakfoten. Jag har inte lyssnat på dagens avsnitt men det står att Breitholtz, Wagrell och en cykelhandlare deltagit.
Citera
2015-04-03, 10:19
Medlem
frantiks avatar
Vad tycker ni då?
Själv har jag inte kunnat lyssna live än eftersom mina jobbtider varit annorlunda denna vecka. Men annars är tiderna perfekta för mig. Nåväl ointressant för er.
Jag tycker det är bra. Det är som en lång pod. Och det är alltid bra.
Nisse har legat bakom många bra sägningar redan där den vassaste är "Anders Frisk ser ut som en sån som kränger hyreskontrakt."
Men för att lyssna på detta varje dag så bör det nog krävas lite fasta punkter. Inte superfasta. Men jättesimpelt som typ "tvångsfrågan" eller något annat löjligt. Mest bara för att ha en fast punkt.
Det kommer väl. Har ju bara gått tre avsnitt.
Kul att det händer. Satan vad mycket pod det blir!
Citera
2015-04-03, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Du verkar ha fått det här om bakfoten. Jag har inte lyssnat på dagens avsnitt men det står att Breitholtz, Wagrell och en cykelhandlare deltagit.

Du verkar vara svagbegåvad, eller också har du inte hört på podden. Denna fredagen är ett undantag. De kommer inte sända live på fredagar framöver!
Citera
2015-04-03, 13:52
Medlem
camejos avatar
Citat:
Du verkar vara svagbegåvad, eller också har du inte hört på podden. Denna fredagen är ett undantag. De kommer inte sända live på fredagar framöver!

Svagbegåvad är nog att ta i, ligger i spannet normalbegåvad eller strax under.

Tack för klargörandet.
Citera
2015-04-03, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Svagbegåvad är nog att ta i, ligger i spannet normalbegåvad eller strax under.

Tack för klargörandet.

Men nog om dig. Sluta att dölja min poäng! Jag riktar mig till AMK nu. Ni kan inte klippa ihop ett best of på fredagar, det håller inte. Dessutom måste ni fan kunna ta emot samtal. Hur kan ni bli så nervösa när någon ringer in?! Ni tappar det helt då..
Citera
2015-04-03, 15:54
Medlem
Dagens avsnitt var värdelöst, pga den jävla cykelhandlaren.
Citera
2015-04-03, 16:06
Medlem
swimp78s avatar
Jag är glad om man slipper samtal från "vanlisar" så mycket som möjligt
Citera
2015-04-03, 16:08
Medlem
KallaMigGrefvens avatar
Citat:
Nja det var helt OK; ++ ca.
Citera
2015-04-04, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Jag är glad om man slipper samtal från "vanlisar" så mycket som möjligt
Håller med. Jag tvingas lyssna på "vanlisar" mest hela dagarna i övrigt. Att koppla dem via telefon och radio till mina hörlurar gör dem inte intressantare.
Citat:
Ursprungligen postat av KallaMigGrefven
Nja det var helt OK; ++ ca.
Väldigt ok och cykelhandlaren sänkte absolut inte betyget.
Han var både rolig och kunde snacka som om det fanns lyssnare. Han köpte sin studiotid den här gången men kvalar in som fullgod gäst när som helst tycker jag. Utan att behöva ta med sig plånboken alltså.
Blev fan sugen på att smörja upp Skeppshulten också. Men utan hövding tror jag.
Citera
2015-04-04, 16:21
Medlem
canadianresourcess avatar
Citat:
Men nog om dig. Sluta att dölja min poäng! Jag riktar mig till AMK nu. Ni kan inte klippa ihop ett best of på fredagar, det håller inte. Dessutom måste ni fan kunna ta emot samtal. Hur kan ni bli så nervösa när någon ringer in?! Ni tappar det helt då..

Vafan är det med dej? Dom kör bara Måndag till Torsdag det sa dom redan från början och istället för att inte sända något alls på fredagar kör dom ett hopklipp från veckan som varit. Har man redan hört allt från veckan kan man ju bara ge fan i lyssna på fredagar. Om du riktar dej till AMK så skriv ett mail istället till dom, jag är säker på att dom kommer att ändra hela upplägget när du lägger fram dina argument; "det håller inte".

Citat:

Cykelhandlaren var i alla fall roligare att lyssna på en många andra gäster dom har. Förövrigt tycker jag inte dom ska ha så många gäster, blir oftast bättre snack när dom är själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in