Citat:
Ursprungligen postat av
Pressansvarig
Va? Det var för fan ingen ”tanke” din trögtänkta jävla spettneger. Är tugummihjärnan helt jävla krossad under vikten av din egen oförståelse? Du tror det var en tanke jag presenterade? Din jävla klapp-kretin… Det finns fan inget värre än sånna ask-inandare som du, som vägrar läsa vad man skriver. Jag skrev inte att det var en ”take” eller ”spaning” din förbannade imbecill. Du är en pinsam ursäkt till människa som först missförstår saker i klartext och sedan väljer att kommentera som om någon någonsin brytt sig om dina åsikter. Fet och tunnhårig är du säkert också. Käpp-fläbbo.
Det jag skrev var att de förstör programtid genom att bara skrika som apor och prata om sig själva hela tiden, dessa jävla amerikaner. Har du så jävla svårt med läsförståelsen så kanske du vet med dig att det är så och därför bör undvika att hoppa på folk. Ät din egen ormolja indianjävel och ge fan i mig.
'
"Amerikanerna är ytliga och pratar bara om sig själv".. otroligt gjord spaning.
Trött take du har, du. Oinspirerat.
Rollis är ju verkligen kul att ha med. Han är naturligt rolig. Perfekt timing.
Kathryn är däremot jobbig, för hon hänger inte med i samtalet eller förstår svenska riktigt. Hon förstår när nån säger nåt sexigt eller fräckt, då blir hon högljudd. Verkar nästan lite efterbliven.